Sain juuri kuulla että Eskelisen bussivuoro joka kulkee välillä Alta-Rovaniemi kulkeekin vain kesäisin. Tarkoitus olisi matkustaa 2.9. Altasta Rovaniemelle, josta olen jo ostanut junalipun Tampereelle. Voisiko kukaan auttaa, onko kenelläkään tietoa muista mahdollisista bussifirmoista jotka ajaisivat tuota väliä? Katsoin myös lentoja, mutta ne olivat joko törkeän kalliita tai kestivät yli vuorokauden. Arvostaisin todella jos joku voisi auttaa! :)
Paniikki!! Matkustus välillä Alta-Rovaniemi
art_n_adventure
2
102
Vastaukset
- johan notta
Soitappa Eskeliselle ja kysy asiaa. Itse kun tuota aikataulua yritin ymmärtää niin kyseisen vuoron pitäisi kulkea...
- art_n_adventure
Jep, niin mäkin aluksi ymmärsin mutta sit kysyin asiaa Eskelisen kuskilta ja hän sanoi että enää ei Altasta ajeta ja antoi aikataulun, joka myös näyttäis siltä että vuoro ei enää mene. Mutta ilmeisesti Karasjoelta menee, pitää vielä varmistaa asia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059