ilmainen www-sivujen koodaaja

Opiskelia

Hei. Olen opiskelia lukiosta, ja haluaisin oppia www-sivujen koodausta. Siksi teen kotisivuja jos joku haluaa (kommentoi tähän). Sano mitä haluat koti sivullesi, ihan mitä vain. Osaan hyvin html, BB, JavaScript, CSS ja PHP koodausta. Teen kotisivut ilmaiseksi ja ainoa huono juttu on että kotisivu tila maksaa tai sen muoto on eri, jos ei haittaa että osoite on "joku.esimerkki.fi" se on on. Jos haluat oman domain nimen joudut maksamaan, hankin halpoja kotisivuja jotta jos haluatte oman domain nimen se ei olisi niin kallis. Lisäksi voisitte ilmoittaa mihin tarkoitukseen koti sivu tulee, ja minkä osoitteen haluatte.

7

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työn orjat nouskaa!

Kotisivun koodaajien ammattiliitto on mahtava voima työmarkkinoilla, eikä se katsele ilmoitustasi ns. sileällä silmällä. Älä kuvittelekaan että koskaan saisit töitä nettinörttinä näillä Kotisivun koodaajien ammattiliiton suvereenisti hallitsemilla markkinoilla;-)

• opiskelia

• pyymies

Bändi tarvitsee kotisivut. Domaini on jo.

• Opiskelia

Mitä kaikkea haluatte sivulle ja mikä domain teillä on?

• KaikkiIlmasta

Asenna Wordpress ja valitte jokin tuhansista ilmaisista ulkoasuista ja siin on pro sivut bändillesi :D helppoa ja ilmaista.. ns kotisivujen "tekijöitä" ei tarvi enää nykyään yhtään mihinkään kun on Wordpressit, Facebookit,Bootstrapit jne.

Varsinkin Bändi tarvii ainoastaan Facebook sivutm aivan turha mitään omia kotisivuja Bädille kyhätä kun ei niil sivuil kukaan käy vaan kaikki ettii facesta

• Eikoodariollenkaan

Heips. Minulla on jo valmiit sivut. Nyt tarvitsisin neuvon. Ns. ensimmäisellä sivulla minulla kuva, johon on upotettu on seuraava teksti "koodiston" sisään:

Nyt teksti näkyy vasta, kun "sattuu" oikeaan kohtaan kuvaa. Miten minun pitää ko. koodia muuttaa, että saan tekstin näkyviin. Muutan sen siten lyhemmäksi.

• Ferenc007

Moro,
      Tarvitsen ohjelmonti apua.
      Voimme keskustella puhelimessa tai skypelle?
      Mobil: 044 9880098
      [email protected]
      Terveisin
      Ferenc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe