ilmainen www-sivujen koodaaja

Opiskelia

Hei. Olen opiskelia lukiosta, ja haluaisin oppia www-sivujen koodausta. Siksi teen kotisivuja jos joku haluaa (kommentoi tähän). Sano mitä haluat koti sivullesi, ihan mitä vain. Osaan hyvin html, BB, JavaScript, CSS ja PHP koodausta. Teen kotisivut ilmaiseksi ja ainoa huono juttu on että kotisivu tila maksaa tai sen muoto on eri, jos ei haittaa että osoite on "joku.esimerkki.fi" se on on. Jos haluat oman domain nimen joudut maksamaan, hankin halpoja kotisivuja jotta jos haluatte oman domain nimen se ei olisi niin kallis. Lisäksi voisitte ilmoittaa mihin tarkoitukseen koti sivu tulee, ja minkä osoitteen haluatte.

7

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työn orjat nouskaa!

Kotisivun koodaajien ammattiliitto on mahtava voima työmarkkinoilla, eikä se katsele ilmoitustasi ns. sileällä silmällä. Älä kuvittelekaan että koskaan saisit töitä nettinörttinä näillä Kotisivun koodaajien ammattiliiton suvereenisti hallitsemilla markkinoilla;-)

• opiskelia

• pyymies

Bändi tarvitsee kotisivut. Domaini on jo.

• Opiskelia

Mitä kaikkea haluatte sivulle ja mikä domain teillä on?

• KaikkiIlmasta

Asenna Wordpress ja valitte jokin tuhansista ilmaisista ulkoasuista ja siin on pro sivut bändillesi :D helppoa ja ilmaista.. ns kotisivujen "tekijöitä" ei tarvi enää nykyään yhtään mihinkään kun on Wordpressit, Facebookit,Bootstrapit jne.

Varsinkin Bändi tarvii ainoastaan Facebook sivutm aivan turha mitään omia kotisivuja Bädille kyhätä kun ei niil sivuil kukaan käy vaan kaikki ettii facesta

• Eikoodariollenkaan

Heips. Minulla on jo valmiit sivut. Nyt tarvitsisin neuvon. Ns. ensimmäisellä sivulla minulla kuva, johon on upotettu on seuraava teksti "koodiston" sisään:

Nyt teksti näkyy vasta, kun "sattuu" oikeaan kohtaan kuvaa. Miten minun pitää ko. koodia muuttaa, että saan tekstin näkyviin. Muutan sen siten lyhemmäksi.

• Ferenc007

Moro,
      Tarvitsen ohjelmonti apua.
      Voimme keskustella puhelimessa tai skypelle?
      Mobil: 044 9880098
      [email protected]
      Terveisin
      Ferenc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106