WoT klaani hakee pelaajia!

rupertmunavoinparta

Kuten otsikon mukaisesti jo mainitsin, etsii Word of Tanks klaani pelaajia.
Ainoat vaatimuksemme on, että sinulla 8 tierin tankki tai sitä suurempi. Tankilla ja sen tyypillä ei ole väliä. Vaadimme myös vähintään 15 vuoden ikää ja aikuismaista käytöstä (tämä siksi koska klaanissa oli ennen 7-10 vuotiaita joiden kanssa pelaamisesta ei tullut yhtään mitään, klaanisodasta puhumattakaan).

Jos kiinnostuit, pistä nimimerkkisi vastaukseen, tai ota yhteyttä minuun ( hene ) tai klaanin johtajaan ( jarnator ).
Klaanin lyhenne on _FIN_ , ja nimi on Finnish Armoured Division.
Tarkoituksena on päästä pelaamaan klaanisotia, kunhan tarpeeksi fiksua porukkaa tulee mukaan...

OTA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTUIT!

12

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wot1

      joopa joo... pitäsiköhän teidän ensin kehittyä hiukan itse ennenkuin alatte klaania kasaamaan, ei nuo noobmeterin statsit kovin kehuttavia ole

    • idioottiwot1

      Ehkä ei kuitenkaan ihan noin.
      Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata. Ja sitäpaitsi on muutakin tekemistä kuin pelkästään pelata wottia. Toi on kaveriporukan klaani, mut ois kiva päästä joskus klaanisotiin. Mitä VITTUA se sulle kuuluu??
      Hanki VITTU elämä idiotti!

      • NUB^

        Vaaditte aikuismaista käytöstä vai... et oo ainakaa oikeessa paikassa sitte


    • asfdsdsa

      mikä vittu on klaani?

    • vieras peluri

      tää nyt ei liity asiaan mutta nyt kun luin tän keskustelun niin tiedän että on kokeneemmat asilla... eli oon ite pelannu nyt kyseistä peliä 4-5päivää, eli esitän teidän mielestänne varmasti todella typerän kysymyksen: eli mulla on pari eliittivaunua, saanko jotenkin niiden nk. kokemuksen siirrettyä/muunnettua sinne "vapaisiin" kokemuksiin joita tarvitaan esim moduulien ja tankkien "tutkimiseen"?

      wot:ssa trombi1985

      • Cpt. Tomato

        Tosi vanha kysymys, mutta vastaan silti.

        Eliittivaunun kokemuksen pystyy muuttamaan kullalla vapaaksi kokemukseksi eli toisin sanoen oikealla rahalla.


    • vitun_hessu

      Ja täällä toinen joka on pelannut kaksi ja puoli vuotta kyseistä peliä. Pikkuvinkki, miksi helvetissä perustaa uusi suomalainen klaani kun niitä on jo se päälle 60 WoTissa?

      • Pppsssoooppp

        Niitä on päälle 110.

        Btw PSOP rekryää päälle 1400 wn7 pelaajia.


    • Hei
      Olisin kiinnostunut klaanistanne
      Ikä : 14 v mutta täytän 30 päivä 15
      Nimimerkki: Oskari2001
      Tankkeja: KV-1 , KV-1S , JG Tiger 8,8 cm 8 tier ja Löwe 8 Tier
      Muuta: Käyn pelissä joka päivä ja kehityn suhkot nopeasti haluan klaaniinne , koska kaipaan peliseuraa ja cw taisteluita.
      P.S. Teen youtube videoita jotka voivat olla klaanille hyödyksi.
      Toivottavasti pääsen klaaniinne ;)

    • robo3

      Oon aika kokenu pelaaja oon pelannu 3 vuotta wottii vaikka oon vasta 10 v

    • Keskustelun ajoittaj

      Onpas tänne tullu myöhään vastauksia. Hah. Olen jo lopettanut wotin pelaamisen. Ja mitä tuohon kysymykseen että miksi perustaa suomalainen wot klaani kun niitä on jo yli 100, on vastaus se kuten jo aijemmin mainitsin, on tämä kaveriporukan kesken perustettu. Hyvä luoja...IHMISET...Opetelkaa lukemaan ennenkuin tänne rupeatte kirjoittelemaan.

    • Cpt. Tomato

      "Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata."

      Kaikki ne jotka osaa laittaa pelin päälle osaa pelata.

      Mutta statseista näkee juurikin sen miten hyvin osaa pelata mikäli statsit pitää paikkaana eli niitä ei ole boostittu eli pelattu esim. 2000 peliä hellcatilla tai vielä pahempi on esim. 1000 peliä T18 vaunulla eli toisin sanoen pelattu low tierin pelejä ns. noobeja vastaan paljon suurempien statsien toivossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe