Kuten otsikon mukaisesti jo mainitsin, etsii Word of Tanks klaani pelaajia.
Ainoat vaatimuksemme on, että sinulla 8 tierin tankki tai sitä suurempi. Tankilla ja sen tyypillä ei ole väliä. Vaadimme myös vähintään 15 vuoden ikää ja aikuismaista käytöstä (tämä siksi koska klaanissa oli ennen 7-10 vuotiaita joiden kanssa pelaamisesta ei tullut yhtään mitään, klaanisodasta puhumattakaan).
Jos kiinnostuit, pistä nimimerkkisi vastaukseen, tai ota yhteyttä minuun ( hene ) tai klaanin johtajaan ( jarnator ).
Klaanin lyhenne on _FIN_ , ja nimi on Finnish Armoured Division.
Tarkoituksena on päästä pelaamaan klaanisotia, kunhan tarpeeksi fiksua porukkaa tulee mukaan...
OTA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTUIT!
WoT klaani hakee pelaajia!
12
487
Vastaukset
- wot1
joopa joo... pitäsiköhän teidän ensin kehittyä hiukan itse ennenkuin alatte klaania kasaamaan, ei nuo noobmeterin statsit kovin kehuttavia ole
- idioottiwot1
Ehkä ei kuitenkaan ihan noin.
Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata. Ja sitäpaitsi on muutakin tekemistä kuin pelkästään pelata wottia. Toi on kaveriporukan klaani, mut ois kiva päästä joskus klaanisotiin. Mitä VITTUA se sulle kuuluu??
Hanki VITTU elämä idiotti!- NUB^
Vaaditte aikuismaista käytöstä vai... et oo ainakaa oikeessa paikassa sitte
- asfdsdsa
mikä vittu on klaani?
- vieras peluri
tää nyt ei liity asiaan mutta nyt kun luin tän keskustelun niin tiedän että on kokeneemmat asilla... eli oon ite pelannu nyt kyseistä peliä 4-5päivää, eli esitän teidän mielestänne varmasti todella typerän kysymyksen: eli mulla on pari eliittivaunua, saanko jotenkin niiden nk. kokemuksen siirrettyä/muunnettua sinne "vapaisiin" kokemuksiin joita tarvitaan esim moduulien ja tankkien "tutkimiseen"?
wot:ssa trombi1985- Cpt. Tomato
Tosi vanha kysymys, mutta vastaan silti.
Eliittivaunun kokemuksen pystyy muuttamaan kullalla vapaaksi kokemukseksi eli toisin sanoen oikealla rahalla.
- vitun_hessu
Ja täällä toinen joka on pelannut kaksi ja puoli vuotta kyseistä peliä. Pikkuvinkki, miksi helvetissä perustaa uusi suomalainen klaani kun niitä on jo se päälle 60 WoTissa?
- Pppsssoooppp
Niitä on päälle 110.
Btw PSOP rekryää päälle 1400 wn7 pelaajia.
Hei
Olisin kiinnostunut klaanistanne
Ikä : 14 v mutta täytän 30 päivä 15
Nimimerkki: Oskari2001
Tankkeja: KV-1 , KV-1S , JG Tiger 8,8 cm 8 tier ja Löwe 8 Tier
Muuta: Käyn pelissä joka päivä ja kehityn suhkot nopeasti haluan klaaniinne , koska kaipaan peliseuraa ja cw taisteluita.
P.S. Teen youtube videoita jotka voivat olla klaanille hyödyksi.
Toivottavasti pääsen klaaniinne ;)- robo3
Oon aika kokenu pelaaja oon pelannu 3 vuotta wottii vaikka oon vasta 10 v
- Keskustelun ajoittaj
Onpas tänne tullu myöhään vastauksia. Hah. Olen jo lopettanut wotin pelaamisen. Ja mitä tuohon kysymykseen että miksi perustaa suomalainen wot klaani kun niitä on jo yli 100, on vastaus se kuten jo aijemmin mainitsin, on tämä kaveriporukan kesken perustettu. Hyvä luoja...IHMISET...Opetelkaa lukemaan ennenkuin tänne rupeatte kirjoittelemaan.
- Cpt. Tomato
"Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata."
Kaikki ne jotka osaa laittaa pelin päälle osaa pelata.
Mutta statseista näkee juurikin sen miten hyvin osaa pelata mikäli statsit pitää paikkaana eli niitä ei ole boostittu eli pelattu esim. 2000 peliä hellcatilla tai vielä pahempi on esim. 1000 peliä T18 vaunulla eli toisin sanoen pelattu low tierin pelejä ns. noobeja vastaan paljon suurempien statsien toivossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108