Onko kellään kokemuksia / kerrottavaa ko. matkatoimiston reissuista, hinnat ovat ainakin tosi edullisia, esim. Lappeenrannasta lähdöillä all ing hotelliin alle 400 € / vko.
Lowcost holidays
4
383
Vastaukset
- Lawcostmatkaajat
Oltiin toukokuussa Lowcostilla Blanesissa. Matka sisälsi Ryanairin lennot Gironaan ja takaisin ja hotellin, n. 500e kahdelta. Lisämaksusta sai lentokenttäkuljetuksen, mutta vuokrasimme auton, joten ei ollut tarvetta. Lento meni hyvin, hotelli oli ok. Meidän reissu oli hintansa väärtti.
Ryanairin lentoaikatauluthan eivät ole parhaat mahdolliset (iltalento), mutta jos moinen ei haittaa ja oamtoimimatka sopii, Lowcost on ihan ok. - Syyslomaviikolla
Syyslomaviikolla, jos pari päivää joustaa, Mallorcalle 2aik 2lasta alle 1400€.
Kuljetukset paikanpäällä 60€.
All inc alle 1900€ kaikkine herkkuineen.
Muihin "perus"-matkanjärjestäjiin nähden yli puoleenhintaan, kyseisenä ajankohtana jolloin meidät ryöstetään ylihinnoilla.
Me varasimme matkan Mallorcalle elokuun alussa syyslomalle all inc paketilla alle 1600€.
Sanoisin kohtuuhintaista, tosin matkaa ei ole vielä tehty.- Syyslomaviikolla
Lisäys edelliseen. Lennot siis suorina.
Välilaskujen kanssa vielä huokeampaa.
- lpr-reissu
Kyselisin Costa Bravan kokemuksista,on tark.lähteä huhtikuussa Lowcostin reissulle Lappeenrannasta. Esim. hotelleista,joutuuko mahd.vaihtamaan kesken loman ja sisältyykö allinglusivessa myös juomat baarissa hintaan ymym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598