Lowcost holidays

reissuunko

Onko kellään kokemuksia / kerrottavaa ko. matkatoimiston reissuista, hinnat ovat ainakin tosi edullisia, esim. Lappeenrannasta lähdöillä all ing hotelliin alle 400 € / vko.

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lawcostmatkaajat

Oltiin toukokuussa Lowcostilla Blanesissa. Matka sisälsi Ryanairin lennot Gironaan ja takaisin ja hotellin, n. 500e kahdelta. Lisämaksusta sai lentokenttäkuljetuksen, mutta vuokrasimme auton, joten ei ollut tarvetta. Lento meni hyvin, hotelli oli ok. Meidän reissu oli hintansa väärtti.

Ryanairin lentoaikatauluthan eivät ole parhaat mahdolliset (iltalento), mutta jos moinen ei haittaa ja oamtoimimatka sopii, Lowcost on ihan ok.

• Syyslomaviikolla

Syyslomaviikolla, jos pari päivää joustaa, Mallorcalle 2aik 2lasta alle 1400€.
      Kuljetukset paikanpäällä 60€.
      All inc alle 1900€ kaikkine herkkuineen.

Muihin "perus"-matkanjärjestäjiin nähden yli puoleenhintaan, kyseisenä ajankohtana jolloin meidät ryöstetään ylihinnoilla.

Me varasimme matkan Mallorcalle elokuun alussa syyslomalle all inc paketilla alle 1600€.

Sanoisin kohtuuhintaista, tosin matkaa ei ole vielä tehty.

• Syyslomaviikolla

Lisäys edelliseen. Lennot siis suorina.
        Välilaskujen kanssa vielä huokeampaa.

• lpr-reissu

Kyselisin Costa Bravan kokemuksista,on tark.lähteä huhtikuussa Lowcostin reissulle Lappeenrannasta. Esim. hotelleista,joutuuko mahd.vaihtamaan kesken loman ja sisältyykö allinglusivessa myös juomat baarissa hintaan ymym...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      79
      5385
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3867
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3616
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3294
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2828
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2349
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2121
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2045
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      437
      1695
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1598
    Aihe