pojat ! mikä on kun.ei nappaa

17+14

Nii siis. Oon itteni mielestä ihan nätti perus tytsy, mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään tai oo ees kiinnostuneita muutakub mun perseestä. Kuvat löytyyy

IG: ruusae_
Irc-galleria : RUUSAE

14

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nättinätti oot

Ihan nätti oot ja en tiiä miks pojat ei tuu juttelee, jos sulla on semmone iskevä persoona nii poikii alkaa pelottaa.

• Aloittajaa

Kiittikiitti. No mun luonne on semmone aika avoin.ja ystävälline, mut aika ujo oon iha vieraide jätkien kaa, mut kyl se juttu yleesä alkaa sit luistaa. Et emmätiiä :Dd

• " mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään" Oletko itse mennyt juttelemaan pojille?

• aloittajaa

Yleesä joo ? :D

• koska jotkut pelkää torjutuksi tulemista.

• poika 15v

Oot ihan nätti,mut ei pojat välttämättä kehtaa tulla juttelee,koska luulevat esim...et tartte ketää poikist/haluu tai oot varattu ynm.... itselläni kokemusta asiasta että pojat puhuu paljon toi ois hyvä,mut se jää siihen koska tyttö ei tee aloitetta(pojat ovat tönkköjä eikä keksi juttui) joten tytöt ymmärtäkää monet pojat eivät tiedä/kehtaa tulla luoksenne jos itse ette tee aloitetta(itse olen yksi heistä)...

• aloittajaa

Kiitti asiallisest !

• jaahaammms

musta oot pukeutunut vähän tylsästi. pukeudu paljastavammin niin luulis toimivan
      vastailee 24v jäpikkä

• boitsi

Just näi

• lifemocker

miksi SÄ ET USKALLA MENNÄ JUTTELEMAAN POJILLE?!

• gwZ

Nätti tyttö, kyllä mä kiinnostuisin jos olisin vapaa ja törmäisin suhun jossain. Tosin en varmaan tulisi juttelemaan, koska jostain syystä tiedostan omat mahdollisuuteni ja en jaksa nähdä turhaan vaivaa :D Naiset ja miehet tiedostaa nää seikat sen verran eritavalla, että voi olla niin ettei pojat tule juttelemaan sinulle siksi kun eivät koe, että heillä olisi mahdollisuuksia sinuun. Tähän on helppo ratkaisu: mene juttelemaan niille pojille.

• aloittajaa

Voi apua (: ! Kiitti ! :D

• 2323fdss21

1) Harvemmin sitä muutenkaan tullaan jutteleen ellei tunne ennestään.
      2) Itse en mene kenellekkään jutteleen koska en pidä itseäni komeana.

• 97boiiiiiiii

Vau sähän oot oikea namupala;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3432
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1939
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1500
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1267
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe