Nii siis. Oon itteni mielestä ihan nätti perus tytsy, mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään tai oo ees kiinnostuneita muutakub mun perseestä. Kuvat löytyyy
IG: ruusae_
Irc-galleria : RUUSAE
pojat ! mikä on kun.ei nappaa
14
225
Vastaukset
- Nättinätti oot
Ihan nätti oot ja en tiiä miks pojat ei tuu juttelee, jos sulla on semmone iskevä persoona nii poikii alkaa pelottaa.
- Aloittajaa
Kiittikiitti. No mun luonne on semmone aika avoin.ja ystävälline, mut aika ujo oon iha vieraide jätkien kaa, mut kyl se juttu yleesä alkaa sit luistaa. Et emmätiiä :Dd
" mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään" Oletko itse mennyt juttelemaan pojille?
- aloittajaa
Yleesä joo ? :D
koska jotkut pelkää torjutuksi tulemista.
- poika 15v
Oot ihan nätti,mut ei pojat välttämättä kehtaa tulla juttelee,koska luulevat esim...et tartte ketää poikist/haluu tai oot varattu ynm.... itselläni kokemusta asiasta että pojat puhuu paljon toi ois hyvä,mut se jää siihen koska tyttö ei tee aloitetta(pojat ovat tönkköjä eikä keksi juttui) joten tytöt ymmärtäkää monet pojat eivät tiedä/kehtaa tulla luoksenne jos itse ette tee aloitetta(itse olen yksi heistä)...
- aloittajaa
Kiitti asiallisest !
- jaahaammms
musta oot pukeutunut vähän tylsästi. pukeudu paljastavammin niin luulis toimivan
vastailee 24v jäpikkä- boitsi
Just näi
- lifemocker
miksi SÄ ET USKALLA MENNÄ JUTTELEMAAN POJILLE?!
- gwZ
Nätti tyttö, kyllä mä kiinnostuisin jos olisin vapaa ja törmäisin suhun jossain. Tosin en varmaan tulisi juttelemaan, koska jostain syystä tiedostan omat mahdollisuuteni ja en jaksa nähdä turhaan vaivaa :D Naiset ja miehet tiedostaa nää seikat sen verran eritavalla, että voi olla niin ettei pojat tule juttelemaan sinulle siksi kun eivät koe, että heillä olisi mahdollisuuksia sinuun. Tähän on helppo ratkaisu: mene juttelemaan niille pojille.
- aloittajaa
Voi apua (: ! Kiitti ! :D
- 2323fdss21
1) Harvemmin sitä muutenkaan tullaan jutteleen ellei tunne ennestään.
2) Itse en mene kenellekkään jutteleen koska en pidä itseäni komeana. - 97boiiiiiiii
Vau sähän oot oikea namupala;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035