Miten saa kymmenen vuotta käytetyn lippunarun puhtaaksi kaatamatta lipputankoa ?
Naru alkaa olla jo liasta harmaa ja jäykkä mutta muuten ehjä ja käyttökelpoinen. Yksinäisen naisen on mahdotonta ajatella tangon kaatamista vain narun pesemistä varten.
Lippunaru puhtaaksi
4
5420
Vastaukset
- Kokeiltu on
Solmi lipputangonnarun jatkeeksi jotain muuta, esim. pyykkinarua tms. ja vedä sitten tilalle pesun ajaksi. Sitten vaan alkup. naru pyykkiin ja kuivuttuaan takaisin. (toisaalta uusi naru ei hirveitä maksa metritavarana)
- Ariel
kyllä mielessäni, mutta kun narussa on ne lipun kiinnityshakaset niin saako ne kulkemaan yläpään kautta ja taas takaisin ? En ole selvillä minkälainen on tangon huipun rakenne kun tangon pystytys on aikanaan ammattimiesten tekemä enkä ollut paikalla katsomassa.
- Vanhempi suunnittelija
Ariel kirjoitti:
kyllä mielessäni, mutta kun narussa on ne lipun kiinnityshakaset niin saako ne kulkemaan yläpään kautta ja taas takaisin ? En ole selvillä minkälainen on tangon huipun rakenne kun tangon pystytys on aikanaan ammattimiesten tekemä enkä ollut paikalla katsomassa.
Ota se toinen hakanen irti. Tee naruista ohut jatkos jollain ohuella supervahvalla langalla toisiinsa sitoen. Onkimiehillä on punottua siimaa, joka kestää. Ja voithan vetää sinne lenkin vetonarua ennenkuin katkaiset varsinaista narua. Kyllä se onnistuu, kun vedät ääripäähän narun, sidot apunarun ja vedät toiseen ääripäähän. Joudut sitomaan jonnekin puolivälin tuntumaan, mutta sen verran se kulkee, että yletyt. Apunarulenkin katkaiset vasta kun on aivan varmasti pesty naru paikallaan.
- Olavi
Mitä klorite tekee, johonkin rättiin kastetuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659