Aidosta nahasta valmistettu hihaton pakkopaita, jossa polyester vuori. Vyötäröllä ja kauluksella vyökiristys, selässä kymmenen teräsrenkaan läpi kiertävä nyörikiristys.
Pakkopaita
Pakkopaita on vaatekappale, joka estää käsien ja käsivarsien liikuttamisen. Sidotut hihat pakkottavat paidan käyttäjän pitämään käsivarsiaan ristittyinä rintansa päällä. Pukemalla ihminen pakkopaitaan voidaan yrittää estää häntä vahingoittamasta itseään tai muita tai tekemästä vastarintaa.
Pakkopaitaa on ennen käytetty pääasiassa vankiloissa, mutta esimerkiksi vielä tänäkin päivänä pakkopaitaa käytetään psykiatrisissa sairaaloissa, jos potilas on vaarallinen tai liian aggressiivinen. 1900-luvun puolivälissä mielisairaalat polttivat pakkopaitoja ajattelen keksiä uusia keinoja potilaitten hillitsemiseen ja luoden "uuden aikakauden".lähde? Pakkopaidan käyttö on nykypäivänä erittäin harvinaista. Suomessa sitä ei enää käytännössä käytetä ollenkaan.lähde? Nykyään pakkopaita kuuluukin lähinnä kahlekuninkaiden ohjelmanumeroihin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakkopaita
Nahkainen pakkopaita
uusia keinoja
3
401
Vastaukset
- Aurinkopaneeli
Laitetaan siis pakkopaitaan myös Ruonalassakin vaikuttava Pedofiili Erkki!"
Lapsien kähmijä, HYI!- Tytön äiti Joccu
Tervaa ja höyheniä! Myi niljakas ja parrakas miehen turjake.
Kosketellut sopimattomasti alaikäisiä tyttöjä.
- Yks nainen
Minä rakastan näitä
iltojani kanssans sun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272860- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331