häädetään hänet jonka joskus tunsimme ilkeänä nauruna hän on täysin turha ja vakaareiden häpeäpilkku emme tarvitse häntä täällä
häädetään ocean--/ilkeää naurua
17
65
Vastaukset
Ei häädetä! Hän on mukava tyyppi! Etkä sinä ole edes oikea korppi™, vaan VitunPASKA, joka on viimeinkin oppinut olemaan käyttämättä isoja alkukirjaimia ja pisteitä...
Ja miten ihmisen muka edes pystyy häätämään täältä?- korppi™
aah uusi nikkien pöllijä ei kyl yhtä säälittävä ku se tuli kakattua housuun tyyppi en kyl oikeesti häätäis täältä ketään
tirehtööri kuittaa mukavaa päivän jatkoa
zeus
- Tohtori Molo
Ime paskaa horo
Zeus tirehtööri- gjöä
Häädä keskenäsi jos pystyt (en usko että pystyt), kaikilla on oikeus olla täällä. Mitä vakkareihin ja häpeänaiheisiin tulee, toiset vakkarit häpeävät silmät (ja suut ja korvat) päästään kun oleskelet täällä pervoilemassa, teidän Alhaisuutenne Arvon Tirehtööri.
- stalker#0000
gjöä kirjoitti:
Häädä keskenäsi jos pystyt (en usko että pystyt), kaikilla on oikeus olla täällä. Mitä vakkareihin ja häpeänaiheisiin tulee, toiset vakkarit häpeävät silmät (ja suut ja korvat) päästään kun oleskelet täällä pervoilemassa, teidän Alhaisuutenne Arvon Tirehtööri.
hei ei toi oo oikea korppi äly hoi
kaikilla o jotai mua vastaa
Todennäköisesti viestin tarkoitus oli pikemminkin huonontaa korpin mainetta, kuin saada ketään oikeasti yrittämään sinun häätämistäsi. Aloittajalla ei liene mitään sinua vastaan, niin kuin ei monella muullakaan.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Todennäköisesti viestin tarkoitus oli pikemminkin huonontaa korpin mainetta, kuin saada ketään oikeasti yrittämään sinun häätämistäsi. Aloittajalla ei liene mitään sinua vastaan, niin kuin ei monella muullakaan.
Mistä sie muka tiät onko jollaki jottai mua vastaa ku et tunne mua irl.
Aiva varmasti ainaki kymmenellä ihmiselä o jottai mua vastaa
- #YoLo guy
Siis onks tää ocean entinen ilkeää naurua
- korppi™
#YoLo guy kirjoitti:
Siis onks tää ocean entinen ilkeää naurua
on
Jooooo, miehän se oon
- nerppi™
JUUUUUUUUUUUU
Minulla ei ole mitään oceania vastaan! Hänen ansiostaan olen viimeinkin tajunnut, millaista on pohjoisen murre. Olen huono erottamaan murteita...
- Simo Kurki
simo kurki
28.8.2013.
- EeÄssää
5/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757