No niin,eli hammaslääkäripelkoa löytyy ja kysyisinkin nyt teiltä, että kuka hammaslääkäri kunnallisella puolella on semmonen hyvä ja ymmärtäväinen pelkopotilaita kohtaan?
Liian kauan on ollut pelko ja liian monta huonoa kokemusta.Olisi kiva jo saada hyvä kokemus välillä ja että uskaltaisi vastasuudessa hoidattaa hampaansa, ennenkun puoli päätä on kipeänä...
Paikkaustöitä olisi yhelle hampaalle eessä ja meinaan koittaa saada toivottua jotain hyvää lääkäriä itelle.
Nyt suositelkaa ja perustelkaa. :)
Alotan vaikka ite semmosesta,kun Heikki Vesala.Olen kuullut hänen olevan ymmärtäväinen ja potilaan parasta ajatteleva..
Keskustelua,kiitos... :)
hyvä hampilääkäri kuusaan terkkakeskuksessa pelkäävälle
Hammaslääkärikammo
6
1364
Vastaukset
- Suosittelut
Mukava ja ystävällinen tämä heikki. Pari kertaa hänen vastaanotolla käynyt, ja voin lämpimästi suositella.
- sisu2
heikki vesala on paras suositelen häntä
- KERSTI
Valitse vaan joku virolainen naislääkäri,ovat todella ihania eikä pelota yhtään.
- Ieva
Heikki on paras, ihana, ymmärtävinen ja paras kaikista
- NIIKUDOOKUDAAKUÄKSDE
ukot kehuu itseään nettipalstalla ÄKSDEE ÄKDSEE NIINKU NIINKU
- Hammaskeiju5
Volanen on hyvä.!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820