emme ole ulkomailla käyneet ja hakusivuja on tuhottomasti. finskin sivuille eksyttiin mutta varmaan halvempia matkojakin on eli 2-3 yötä perillä. NIIN JA MAHD: HALPA.
etsitkö meille lento+hotelli keskieuroopan kaupunkiin
4
198
Vastaukset
- a star
Ajankohta? Onko mitään väliä maan/kohteen suhteen? Budjetti?
- aloittaja.
joo siis ajankohta syyskuun 20-marraskuun 20. suunnilleen noin. varmaan joulun lähestyessä hinnat nousee. ja hinta max 350 per pää. maat: saksa,itävalta,tsekki,puola,slovakia, ehkä pohjois-italia, eiköhän näissä ole parahaiten näkemistä hintaan nähden. eli kirkot sillat tornit palatsit näköalat mitä suomessa ei nää.
- Käyty on useasti
Halpalentojenkin hinnat valitettavasti nousevat sitä mukaa kuin lähtöpäivä lähestyy, halvimmaksi varmaankin jää Wizzairin Gdansk, Budapestin ne lopettavat jo syyskuun puolivälissä. Jos halvan lennon saatte niin hotellin varaaminen esim. Agodan tai Booking.comin sivuilta on hyvin helppoa, tosin OK-matkat myi hiljattain halpoja paketteja Prahaan, Air Berlinin sivuja kannattaa myös katsoa. Eikö muuten Finskillä ollut halpoja lentoja Varsovaan, siellä hyvätkin hotellit ovat edullisia? Niin ja onhan ne Ryanairin karjavankkuritkin olemassa.
- niat
Sivustolta Kuumat.com löytyy linkkejä eri sivustoille joista hakea matkoja. Löytyy linkit lentoyhtiöiden, matkanjärjestäjien tms. sivuistoilla. Niistä vaan tarjouksia lukemaan tai hakemaan lento hotelli paketteja.
Itse ollaan saatu edullisesti lento hotelli paketteja mm. Norwegianilta, Air-Balticilta, Super-Saver ja Travellinkin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059