Asun solukämpässä opiskelujen takia ja siel oon tutustunu uusiin ihmisiin ja sit tietty yks tyttö on ollu koko ajan jotenki kiinnostavan olonen.
Mulle on tullu sellanen 4 henkilön tiivis kaveriporukka jossa myös tää tyttö on mukana ja tehään oikeestaan kaikki yhes ja porukalla ja tänää tultiin sit bussilla kotipaikkakunnalle. matka kesti tunnin ja istuttii vierekkäin tän tytön kans ja juteltii koko matka jotain ja sit se kysy et haittaako et jos se nojaa muhun. Sit otin mun hupparin yhes välis pois nii se otti sen ittellee "peitoksi".
Ja ku itekki aattelen et joo tää on vaa kaverijuttuja mut kun välillä on niitä hetkiä, että tahaltee jompi kumpi tulee ihan viereen lähelle, esim. katottiin leffaa ja maattiin porukalla sängyssä nii oltiin vierekkäin ja me oltii ihan kii toisissamme, toki myös sen takia et se parisänky ei oltu suunniteltu 4 hengelle.
Ja just jos on jotain et mennää vaik kauppaan ja sovitaan et osa hakee tota ja osa tota et päästään nopeempaa nii tää tulee aina mun kans.
Ja ne katseet mitä tulee ja menee
Onko mun kaveri ihastunu muhun? mitä mä teen??
16
942
Vastaukset
- ytfyiuohjkpo
En osaa ehkä olla täydellinen analysoija, mutta tästä tuli hyvin "AAAAWWW!"- olotila. x)
- mmmmm
Jeps. Sama tunne x)
- helpeeo
:D:)
- f4ck
öletko sä ihastunut siihen vai siihen että uskot että se on ihastunut suhun? Haluatko sä jatkaa frendeinä vai jotain muuta?
Tässä on kaksi asiaa mitkä sun kannattaa miettii, se että jos haluat vain koska sekin haluaa, vai tunnetko rehellisesti romanttisia tunteita häntä kohtaan. Jos olet itsekkin ihastunut häneen niin eihän sun tarvi kuin aukaista suusi, "lähdetkö treffeille mun kanssa?".
Joskus kannattaa miettiä se ystävyys, haluaako vaarantaa sen vain siksi että toinen on ihastunut. Onhan se varmaan houkuttelevaa antaa toiselle se porkkana jonka perään se kurkottelee, mutta kun se porkkana on syöty voi loppua myös ystävyys.
Naisten ja tyttöjen välisissä ystävyyksissä on tämä vaara että luulaan joksikin isommaksi se rakkaus mitä myös ystävää kohtaan tunnetaan. Aina kun joku ihminen tulee läheiseksi ja oppii tuntemaan paremmin siihen liittyy myös tunteet.
Lesbona voi olla kiusaus sitten alkaa suhteisiin kun vähänkin joku tunne häivähtää sydämessä ja monesti se päätyy siihen että kaunis ystävyys on pilattu asioilla joita haluttiin tuntea vaikka niitä oikeasti siinä suhteessa ei ollutkaan.
On hyvä opetella mikä on omat merkit ja tuntemukset kun tuntee ihastuneensa ja vetoa toiseen. Jos sellainen polte puuttuu ja se on enemmänkin hivelyä että joku tuntee sua kohtaan niin, sinuna jatkaisin ystävinä. Ehkä juttelu hänen kanssaan myös selventäisi tilannetta. Ei olisi ensimmäinen kerta maailmassa että läheisyys ja toisen seurassa viihtyminen tulkitaan väärin.
Puhuminen on yleisestikkin se asia minkä pitää sujua ja mihin pitää pystyä halusi suhteen tai ei. Joten mieti mitä tunnet, minkälaisia ajatuksia sulla on ja mitä haluat itse. Jos hän ei osoittaisi kiinnostusta suhun niin tuntisitko sä nyt mitä tunnet. - helpeeoo
Sä lähit sit oikeen kunnolla syvällisesti kommentoimaan :D:D:D Mut siis Joo kyllä Mä oon ihastunu
- f4ck
sittenhän sä voit pyytää hänet treffeille, ei siinä sen kummempaa varmuutta tarvi olla. Jos säkin olet ollut ihastunut häneen niin jos se sen takia on tehnyt itseään tykö koska on kanssa sen huomannut.
Ei näissä asioissa sitten tarvi kuin sitä suuta auki eikä aleta miettimään itseään hiljaiseksi.
Tuosta sun aloituksesta ei käynyt ilmi että sulla on samoja tunteia häntä kohtaan, siksi mä mietin asiaa siltäkin kantilta ettet tee yleisintä virhettä lesbojen keskuudessa.
- reddari
Itse olen surkea tällaisissa jutuissa enkä oikein osaa neuvoa, kannattaa iha varovasti edetä tai jotain. :D mutta söpöltä kuulostaa ja kyllä tosta vois jotain tullakin. toivon ainakin. :)
- Polekole
Jäi epäselväksi, että tietääkö tää tyttö, että tykkäät tytöistä? Kuulostaa kyllä niiin söpöltä toi teidän juttu, pidän peukkuja teille! Pikkuhiljaa se kyllä selviää itsestään, jos jotain on.
- fdsfdsfdsfsdfsdcvx
Nimenomaan tuo on olennainen asia. Jos ei tiedä, että tykkäät tytöistä niin kerro se hänelle niin saat todennäköisesti jotain selvää hänen ajatuksistaan.
- gelppeoo
fdsfdsfdsfsdfsdcvx kirjoitti:
Nimenomaan tuo on olennainen asia. Jos ei tiedä, että tykkäät tytöistä niin kerro se hänelle niin saat todennäköisesti jotain selvää hänen ajatuksistaan.
Tänää käveltii yöllä keskellä tyhjää seinäjokee käsi kädes
- Seuraajaa
gelppeoo kirjoitti:
Hienoa! Kyllä tuo nyt näyttää siltä, että hän on kiinnostunut sinusta muutenkin, kuin vain kaverina. Onko muut kaveriporukasta huomanneet mitään teidän välillänne? Voisi ajatella, että sieltä tulee jotain kommentteja, miten hän niihin reagoi?
- helperoo
Seuraajaa kirjoitti:
Hienoa! Kyllä tuo nyt näyttää siltä, että hän on kiinnostunut sinusta muutenkin, kuin vain kaverina. Onko muut kaveriporukasta huomanneet mitään teidän välillänne? Voisi ajatella, että sieltä tulee jotain kommentteja, miten hän niihin reagoi?
Siis on nuo yhet oli eilen sillai Menittekste käsi kädes o.o
- Just joo...
gelppeoo kirjoitti:
Voi olla tai voi olla olematta! On mullakin ystävä, jonka kanssa olen kulkenut käsi kädessä, on laittanut kättä mun harteille, nojaillut muhun, kertonut että rakastaa minua, mutta ei ole silti lesbo! Hän inhoaa homoseksuaalisuutta ja haaveilee seurustelusta ja perheen perustamisesta MIEHEN kanssa, ihastuu herkästi miehiin.
- lovely4
f4ck on ihana! Osaat puhua,like uuuuu;)
- ergefgdgfdg
anna pillua sille mmm
- helperooo
Nykyään seurustellaan , että tais se tykätä musta :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000