kanssatulijoita hurghadaan 17.9 2013 ?

Kanyi

Heippa, onko ketään lähdössä Hurghadaan 17.9.2013 illalla???? voitais kulkea yhdessä,kun matka menee välietappien kautta :)

11

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis20

täytyy olla aika hullu joka siine lähtee ...tietenki ymmärrän jos joku nainen sinne on menossa...tai en ymmärrä.Egypri on muslimi maa jossa epäuskoiset on ihmisiä joille voi tehdä mitä tahansa.
      Enkä varsinkaan ymmärrä sitä että EGYPTISSÄ mursin aikakaudella ajettiin pakkoa että edes turistialueella ei voi olla rannalla uimapuku päällä.Helvetin kiva olla joku Burkha päällä koko loman.Egypti on paskamaa ainakin niinkaukän kunnes tavalline demokratia sinne saadaan.Niin kauan kuin islamistit sitä hallitsee ,pysykää kaukana Egyptistä.

• kanyi

hulluhan mä vähä oon :)

• Iloveegypt

Ollaan menossa 12.9. Millanen matka suunnitteilla?

• kanyi

olen menos nyt vain viikoksi

• stiinalii

Oletko jo lennot varannut ja minkä kautta olet menossa?

• Iloveegypt

Paikalliset kaverit sanoo että on turvallista ja sotaa ei todellakaan ole tulossa. Lähdetkö itse turvallisin mielin? Meillä tiedossa kolme viikkoa Egyptissä tällä kertaa :)

• Käännöstyö

Kyllähän sinne lennetään ihan asioidenkin vuoksi eli muutenkin kuin lomalle.

Itse jouduin nyt tilnateeseen ostamaan lennot Istanbulin kautta.

Ihan turvallisin mielin lähden. Perheessä asun ja luotan vastaanottajiini vaikka ovatkin muslimeja. Tunnen heidät jo pidemmältä ajalta.

Muutkin - hyvää matkaa..

Ps. Tosi rumaa kieltä käyttävät jotkut kirjoittajat näillä matkailupalstoilla.
      Antaa todella huonon kuvan suomalaisista.

• Saikkuli

Samaa mieltä. Turha tänne tulla haukkumaan. Pysyy pois vaan ja antaa muiden keskustella asiallisesti.

• shara1

toivotan ihan hyvää matkaa sinulle.hurghada on ihan ok joskin paikkana maassa ei mun paikka.sharh el sheikken parempi mutta vielä ei kannata mennä marsa alamiin -paikka ei ole valmis turismille.hurghadassa varmasti vietät ihan mukavan viikon tai kaksi-ainahan paikkoja pitää katsella ja niihin tutustua.jos et ole käynyt egyptissä ennen kannattaa varoa "ystävyys-illallispyyntöjä"ja myöskin valokuvauspyyntöjä......kaikella on hintansa.

• tiedon janoinen

Kerro tarkemmin, millainen hinta?

• 28x...

Tarvitsette henkivartijan. Ehdotan että palkkaatte hänet suomalaisesta alan yrityksestä. Hinta on n. 1000 euroa/vrk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe