kanssatulijoita hurghadaan 17.9 2013 ?

Kanyi

Heippa, onko ketään lähdössä Hurghadaan 17.9.2013 illalla???? voitais kulkea yhdessä,kun matka menee välietappien kautta :)

11

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis20

täytyy olla aika hullu joka siine lähtee ...tietenki ymmärrän jos joku nainen sinne on menossa...tai en ymmärrä.Egypri on muslimi maa jossa epäuskoiset on ihmisiä joille voi tehdä mitä tahansa.
      Enkä varsinkaan ymmärrä sitä että EGYPTISSÄ mursin aikakaudella ajettiin pakkoa että edes turistialueella ei voi olla rannalla uimapuku päällä.Helvetin kiva olla joku Burkha päällä koko loman.Egypti on paskamaa ainakin niinkaukän kunnes tavalline demokratia sinne saadaan.Niin kauan kuin islamistit sitä hallitsee ,pysykää kaukana Egyptistä.

• kanyi

hulluhan mä vähä oon :)

• Iloveegypt

Ollaan menossa 12.9. Millanen matka suunnitteilla?

• kanyi

olen menos nyt vain viikoksi

• stiinalii

Oletko jo lennot varannut ja minkä kautta olet menossa?

• Iloveegypt

Paikalliset kaverit sanoo että on turvallista ja sotaa ei todellakaan ole tulossa. Lähdetkö itse turvallisin mielin? Meillä tiedossa kolme viikkoa Egyptissä tällä kertaa :)

• Käännöstyö

Kyllähän sinne lennetään ihan asioidenkin vuoksi eli muutenkin kuin lomalle.

Itse jouduin nyt tilnateeseen ostamaan lennot Istanbulin kautta.

Ihan turvallisin mielin lähden. Perheessä asun ja luotan vastaanottajiini vaikka ovatkin muslimeja. Tunnen heidät jo pidemmältä ajalta.

Muutkin - hyvää matkaa..

Ps. Tosi rumaa kieltä käyttävät jotkut kirjoittajat näillä matkailupalstoilla.
      Antaa todella huonon kuvan suomalaisista.

• Saikkuli

Samaa mieltä. Turha tänne tulla haukkumaan. Pysyy pois vaan ja antaa muiden keskustella asiallisesti.

• shara1

toivotan ihan hyvää matkaa sinulle.hurghada on ihan ok joskin paikkana maassa ei mun paikka.sharh el sheikken parempi mutta vielä ei kannata mennä marsa alamiin -paikka ei ole valmis turismille.hurghadassa varmasti vietät ihan mukavan viikon tai kaksi-ainahan paikkoja pitää katsella ja niihin tutustua.jos et ole käynyt egyptissä ennen kannattaa varoa "ystävyys-illallispyyntöjä"ja myöskin valokuvauspyyntöjä......kaikella on hintansa.

• tiedon janoinen

Kerro tarkemmin, millainen hinta?

• 28x...

Tarvitsette henkivartijan. Ehdotan että palkkaatte hänet suomalaisesta alan yrityksestä. Hinta on n. 1000 euroa/vrk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5087
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3079
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2328
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1807
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1484
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      30
      1079
    Aihe