kanssatulijoita hurghadaan 17.9 2013 ?

Kanyi

Heippa, onko ketään lähdössä Hurghadaan 17.9.2013 illalla???? voitais kulkea yhdessä,kun matka menee välietappien kautta :)

11

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis20

      täytyy olla aika hullu joka siine lähtee ...tietenki ymmärrän jos joku nainen sinne on menossa...tai en ymmärrä.Egypri on muslimi maa jossa epäuskoiset on ihmisiä joille voi tehdä mitä tahansa.
      Enkä varsinkaan ymmärrä sitä että EGYPTISSÄ mursin aikakaudella ajettiin pakkoa että edes turistialueella ei voi olla rannalla uimapuku päällä.Helvetin kiva olla joku Burkha päällä koko loman.Egypti on paskamaa ainakin niinkaukän kunnes tavalline demokratia sinne saadaan.Niin kauan kuin islamistit sitä hallitsee ,pysykää kaukana Egyptistä.

      • kanyi

        hulluhan mä vähä oon :)


    • Iloveegypt

      Ollaan menossa 12.9. Millanen matka suunnitteilla?

    • kanyi

      olen menos nyt vain viikoksi

      • stiinalii

        Oletko jo lennot varannut ja minkä kautta olet menossa?


      • Iloveegypt

        Paikalliset kaverit sanoo että on turvallista ja sotaa ei todellakaan ole tulossa. Lähdetkö itse turvallisin mielin? Meillä tiedossa kolme viikkoa Egyptissä tällä kertaa :)


    • Käännöstyö

      Kyllähän sinne lennetään ihan asioidenkin vuoksi eli muutenkin kuin lomalle.

      Itse jouduin nyt tilnateeseen ostamaan lennot Istanbulin kautta.

      Ihan turvallisin mielin lähden. Perheessä asun ja luotan vastaanottajiini vaikka ovatkin muslimeja. Tunnen heidät jo pidemmältä ajalta.

      Muutkin - hyvää matkaa..

      Ps. Tosi rumaa kieltä käyttävät jotkut kirjoittajat näillä matkailupalstoilla.
      Antaa todella huonon kuvan suomalaisista.

      • Saikkuli

        Samaa mieltä. Turha tänne tulla haukkumaan. Pysyy pois vaan ja antaa muiden keskustella asiallisesti.


    • shara1

      toivotan ihan hyvää matkaa sinulle.hurghada on ihan ok joskin paikkana maassa ei mun paikka.sharh el sheikken parempi mutta vielä ei kannata mennä marsa alamiin -paikka ei ole valmis turismille.hurghadassa varmasti vietät ihan mukavan viikon tai kaksi-ainahan paikkoja pitää katsella ja niihin tutustua.jos et ole käynyt egyptissä ennen kannattaa varoa "ystävyys-illallispyyntöjä"ja myöskin valokuvauspyyntöjä......kaikella on hintansa.

      • tiedon janoinen

        Kerro tarkemmin, millainen hinta?


    • 28x...

      Tarvitsette henkivartijan. Ehdotan että palkkaatte hänet suomalaisesta alan yrityksestä. Hinta on n. 1000 euroa/vrk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe