Windows - Varmin valinta tulevaisuuden kannalta

wpz

Jos pitää sanoa, mikä mobiilikäyttis on edelleen voimissaan 5-10 vuoden kuluttua tästä, niin se vahvin käyttis on ilman muuta Windows. Versiosta ei tiedä tai kuinka monta erilaista niitä sitten on, mutta mitään merkkiä Microsoftin katoamisesta ei ole näköpiirissä. Sen sijaan Android ja iOS tai koko Apple voivat romahtaa hyvinkin nopeasti. Niillä on paljon menetettävää (suuri markkinaosuus, jota on vaikea pitää), eikä niillä ole pohjimmiltaan mitään niin vankkaa perustaa kuin Microsoftilla on omalle liiketoiminnalleen. Linuxista ei 20 vuoden aikana ole tullut Windowsin uhkaajaa PC-puolella, eikä Android pysty näillä näkymin kehittymään miksikään ammattilaisen käyttikseksi riittävän nopeasti. Google haluaa siirtää meidät pilveen eikä kehittää käyttöjärjestelmiä, ja Apple on tehnyt hölmöjä päätöksiä kuten iOS:n tiedostojärjestelmän piilottaminen, jotka ovat sinetöineet sen jäämisen marginaaliin jo ennen markkinoille tuloa. Microsoft ei tietenkään luovuta mobiilipuolen toimintaansa, koska se on strategisesti tärkeä alue. Näin ollen Windows eri muodoissaan on varmin valinta tulevaisuuden kannalta.

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Android kehittyy vuosittain ja itse luulen että se on voimissaan vielä ainakin 5-vuoden ajan.

    • _ W & WP _

      Vaikea varmuudella ennusta miten alustojen markkinaosuudet tulevat kehittymään. MS on joka tapauksessa lähentämässä W & WP:n yhteensopivuutta, sillä mobiililaitteet ovat tulevaisuuden suuntaus. Itse en näe miksi MS on haaskannut energiaa ja varoja RT:n, vaikka sillä onkin kevyempi rautavaatimus.

      "Windows 9 Could Kill Metro Completely, Unify Tablet, Mobile OSes – Report"

      - http://news.softpedia.com/news/Windows-9-Could-Kill-Metro-Completely-Unify-Tablet-Mobile-OSes-Report-368188.shtml

      "Clean slate again for Microsoft’s Windows (Phone) 9. Major rethink of Metro UI, one OS for tablets and phones"

      - http://www.unwiredview.com/2013/07/15/clean-slate-again-for-microsofts-windows-phone-9-major-rethink-of-metro-ui-one-os-for-phones-and-tablets/

      Androidilla on nykyisin noin 79% markkinaosuus (mobiilialustoilla) ja on hyvin vaikea nähdä sen enää voivan kasvaa ja suuntaus pidemmällä aikavälillä lienee pikemminkin laskeva.

    • wp nousoo

      Niin! Kyllähän alkaa pikkuhiljaa näyttämään että, Apple alkaa Mobiili puolella putoamaan kelkasta.

      Android tulee pikkuhiljaa menettämään osuuttansa kun kasvaa ei voi. toisaalta wp puhelimen ja wp (pc) käyttiksen saumaton yhteistyö tulee jatkossa olemaan entistä vaivattomampaa, tästä siis selkeä etu.

    • Windows Floppaa

      Windowsiin valta murenee nyt! vakoilu ja rajoitteisuuden lisääminen ja ohjailu sen tekee!

      Yhä vähemmän ihmiset haluaa juuri noita!

      • kaikki vskoilee

        OTIN SELLAISEN TOIMINTALOKIN FACEBOOKISSA , LÄHETTIVÄT LINKIN SINNE SÄHKÖPOSTISSA, JOKA MUUTEN OHJASI VIRUS SIVUSTOON JOKA ON OLI NAAMIOITUNUT MCAFEEN ONLINEDCANNERIIN.

        LUKIESSANI LOKIA LÄVI ILMIETTÄ FACEBOOK SE VAKOILEE KAIKKI MITÄ SIINE MAITAT TALLETETAAN JA VSIKKA SJLKISIT TILISI TIEDOT JÖÄVÄT. FB KYTTÄÄ LAIITEESI MITÄK KÄYTÄT, KAIKEN KAVERITOIMINNAN, OSOITTEEN HENKILÖTIEDOT,SIJAINNIT FB TIRTÄÄ MEISTÄ ENEMMÄN KJIN ME ITSE, NE PYSTYY PROFILOIMAAN KÄYTTÄJÄN TÄYSIN.


        ELI ON AIVAN SAMA MITÄ PUHELINTA NÄYTÄT AIVAN SAMANLAILLA VAKOILLAAN. TIETOKONEISIINKIN VOI TULLA SPYWAREA JOKA KÄYTTÄÄ KONEEN KAMERAS, NEUVO, ETTÄ LAITATTE KAMERAN PÄÄLLE PIRKKA MJOVILASSTARIN, HELPOSTI IRTOAA EIKÄ TAHMAA.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe