Olen 24 vuotias juuri pk-seudulle muuttanut sinkkumies ja olen tässä nyt suunnittelemassa lähtöä Europan 22h risteilylle joulukuussa (sain edelliseltä työpaikaltani lahjakortin sinne).
Kumpi olisi parempi päivä lähteä risteilemään perjantai vai lauantai? Etsin lähinnä 18-25 vuotiasta naisseuraa tuolta risteilyltä, joten millekään keski-ikäisten kansoittamalle risteilylle en halua eksyä. Viking Linen Tukholman arkipäivien lähdöiltä on vain huonoja kokemuksia, kun koko risteilyllä ei tuntunut olevan kuin 2-5 alle 30v sinkkunaista.
Onko kukaan tämän palstan kirjoittelijoista käynyt perjantain tai lauantain Europan risteilyllä? Jos on, niin paljonko siellä oli sitä nuorempaa naisväkeä paikalla.
Tallink/Silja Europan viikonlopun 22h risteilyt
13
5541
Vastaukset
- Peljmies
Kumpikin ihan hyviä päiviä.
2-5 sinkkunaista? Millä ajalla ehtisit hoidella suuremman määrän?- Tapulin pöllö
Heh, no ehkä minä en ole kaltaisesi "peljmies", kun ne minun juttuni eivät useinkaan ihan kaikkien naisten kanssa tärppää ja enkä ihan kenenkä tahansa kanssa hyttiinkään jatkoille lähde, joten jos vaihtoehtoja on 3-5, niin todennäköisemmin päädyn omaan hyttiini ihan yksikseen kiroamaan hiljaista hiljaa.
- risteilevä
Onkos ne pakko olla sinkkuja?
- Peljmies
Hoidellaan nyt ensin pahimmassa puutteessa kärvistelevät. Sen jälkeen alkavat muut kesääntyä kuin kissat kermakupille.
- Tapulin pöllö
No lähtökohtaisesti en edes yritä varattuja iskeä. Ehkä se johtuu heikosta itsetunnostani tai sitten moraalisesta selkärangastani, mutta en halua varattuihin sotkeentua.
Mutta eikö kukaan palstalaisista muka ole käynyt noilla perjantain ja lauantain Europan lähdöillä? Kummassa olisi enemmän ns. opiskelija tyttösiä bailaamassa ja kummassa taas enemmän noita "aikuisia kännääjiä"? - laivamatkaaja
Tapulin pöllö kirjoitti:
No lähtökohtaisesti en edes yritä varattuja iskeä. Ehkä se johtuu heikosta itsetunnostani tai sitten moraalisesta selkärangastani, mutta en halua varattuihin sotkeentua.
Mutta eikö kukaan palstalaisista muka ole käynyt noilla perjantain ja lauantain Europan lähdöillä? Kummassa olisi enemmän ns. opiskelija tyttösiä bailaamassa ja kummassa taas enemmän noita "aikuisia kännääjiä"?Europalla on tullut paljon reissattua, perjantai on aina paras päivä.
Silloin on laiva täynnä ja paljon nuoria liikkeellä.
Katso myös viihdekalenteri, senkin perusteella voit katsoa järkevän lähdön mikä houkuttelee nuoria paikalle, mutta pääsääntöisesti aina se on kuitenkin perjantai. - ei elättejä mulle
Tapulin pöllö kirjoitti:
Mutta eikö kukaan palstalaisista muka ole käynyt noilla perjantain ja lauantain Europan lähdöillä? Kummassa olisi enemmän ns. opiskelija tyttösiä bailaamassa ja kummassa taas enemmän noita "aikuisia kännääjiä"?no itse usein pe lähdöllä...valitettavasti en ole akateemisten alojen opiskelija, vaan jo työelämässä kärvistellyt 25v. yksityisyrittäjä, joten kävele ohitseni, kiitos :)
- jkn joi ho
Tallinkin propagandapäällikkö
Sinun on nyt pakko seurata koko ajan tätä foorumia. Tämä kertomus nousee poiston tuhkasta kuin Fenix-lintu. Sen nousua lentoon ei mikään mahti maailmassa voi sitä estää. Et voi olla kyllin valpas. Sinun on siis pakko koko ajan tarkistaa foorumia. Jos poistut, tämä on saattanut sillä välin ilmaantua ja on taas pinnalla. Mikään muu viesti ei voi tätä upottaa.
Tallinki propagandapäällikkö on innoissaan pelosta vavisten poistattanut hänestä kertovia aloituksia. Poistattaminen on tapahtunut ilman liputusta hätäisellä puhelinsoitolla. Tokihan ylläpito häntä kuuntelee, onhan hänellä asiasta lääkärin todistus. Psykiatrin todistus. Tähänhän hän on itse aikoinaan kertonut.
Mihin foorumi joutaisikaan ilman tätä valopäätä, jonka ainoana tehtävänä nykyelämässä on kertoa TallinkSiljan ylivoimaisuudesta. Samalla toki unohtaen yritysryppään toiminnan, paitsi sitä osaa, joka käsittelee Silja - ja senkin hän selostaa aina väärin. Tai väärin ja väärin, ainakin totuutta hieman muuttaen ja Tallinkkia ylistäen.
Mihin foorumi joutuisikaan ilman hänen kirkkaasti loistavaa tähteään, joka välähtää heti sanasta Silja.
Mihin foorumi joutuisikaan ilman hänen jatkuvaa sensurointiaan!
- ....................
Perjantaina on enemmän nuorta väkeä laivalla. Lauantaikin on hyvä päivä, mutta muut päivät on aika lailla mummoristeilyjä.
- Perjantain paras
Vaikka perjantain lähdöt ovat kaikkein kalleimpia, on niillä myös kaikkein eniten nuorempaa väkeä laivalla.
Ei siinä lauantaissakaan mitään vikaa ole, mutta jos jos perjantain lähdön keski-ikä on jotain 30v on se lauantain lähdöllä 35 ja tiistain lähdöllä 55...- tiedän kyllä
Onhan ne 35v naisetkin ihan naitavia.
- Turum Poik
tiedän kyllä kirjoitti:
Onhan ne 35v naisetkin ihan naitavia.
No Chisu on 35v, ja kyl sitä pussailis ;)
Ite oon 26v, ja parhaiten olen saanut laivalta alaikäisiä poikia sunnuntai aamulähdöllä
No hesalaisillehan nämä aamu- ja iltalähdöt on täyttä utopiaa ei he niistä mitään tajua
- make stadista
Perjantai paras, tosin suomi24 sinkkuristeily, seiskan bileristeily ja radio rockin risteilyt vetävät myös nuorempia naisia laivalla, mutta nuo eivät koskaan ole perjantaisin tai lauantaisin, vaan arkisin, jolloin töissä käyvän pitää ottaa lomaa yhdeksi päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565