Hei!
Jos sinua kiinostaa matkustella ja voisit siinä ohessa vahtia pientä 4 vuotista vilkasta lasta niin paikka voisi olla sinun.
Aiempaa kokemusta et tarvitse sillä et joudu olemaan pitkiä aikoja yksin lapsen kanssa. Eikä iällä ja sukupuolellakaan sen takia ole niin väliä.
Ainoa vaatimus on että olet ehdottoman luotettava, tulet aina sovittuun aikaan ja sinun on mahdollista olla reissussa pari päivää aina silloin tällöin.
Lähtöpaikkana olisi turku mutta jos et ole turusta niin voidaan avustaa matkoissa Turkuun.
Tämä ei ole varsinainen kesätyö mutta tapahtuu viikonloppuisin sekä ympärivuoden. Ja mielellään pidempiaikaisesti.
Otappa yhteyttä pian: [email protected]
Matkavahdille paikka
Unelmatyö
2
231
Vastaukset
- kiinnostunut4
Mikäs tää tämmone hoitotarve on? Työmatkojen takia vai? :D
- Unelmatyö
Bingo.... ajatus oli yhdistää työ ja lapsi. Kun on töitä, joku katsoo lasta. Kun ei ole töitä voisi itse viettää ne ajat lapsen kanssa. Silloin hoitaja voi pörrätä missä haluaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594