Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa? Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Mistä saan kauniin ja söpön naisen?
Opiskelijat parisuhteissa...
7
540
Vastaukset
- .....
Ei naisia vaan ''saada''
- yksinäinen ihminen
Niin? Voitko kertoa tarkemmin?
- .....
yksinäinen ihminen kirjoitti:
Niin? Voitko kertoa tarkemmin?
Ensinnäkin tekstiäsi on aika lailla vaikea ottaa tossissaan. (epäilen, että trollaat)
mutta ihan sama vastaan kuitenkin.
1) 'Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa?'' Jos haluat itsekkin tyttö ystävän niin etköhän tiedä vastauksen.
2) Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Kukaan ei voi täällä vastata tuohon puuttuvien tietojen vuoksi.. sanotaan vaikka että et ole ikinä yrittänyt iskeä naista.
3) Mistä saan kauniin ja söpön naisen? Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain. - Unohda koko juttu
..... kirjoitti:
Ensinnäkin tekstiäsi on aika lailla vaikea ottaa tossissaan. (epäilen, että trollaat)
mutta ihan sama vastaan kuitenkin.
1) 'Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa?'' Jos haluat itsekkin tyttö ystävän niin etköhän tiedä vastauksen.
2) Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Kukaan ei voi täällä vastata tuohon puuttuvien tietojen vuoksi.. sanotaan vaikka että et ole ikinä yrittänyt iskeä naista.
3) Mistä saan kauniin ja söpön naisen? Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain."Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain"
Tämä ja ylempänä olevat muutkin neuvot ovat hyviä, mutta tosi tapauksen tullen niistä ei ole apua. Tosi ongelmahan on vasta sellainen, että nämä "hyvissä neuvoissa" mainitut suoritukset on jo moneen kertaan kokeiltu ja toteutettu, ja siitä huolimatta mitään ei ala tapahtua.
Eili kuten tuossa alempana olevassa vastauksessa mainitsen, joidenkin yksilöiden kohdalla tietyt, enemmistölle luontojaan tyydyttyvät tarpeet eivat koskaan tyydyty.
Kun mitään ei ala luontojaan tapahtua, me myöskään emme käytännössä voi mennä jonkun ihmisen luo esim. parinmuodostumistarpeessamme, ja pyytää häntä alkamaan tuntea itsemme elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi.
. - .....
Unohda koko juttu kirjoitti:
"Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain"
Tämä ja ylempänä olevat muutkin neuvot ovat hyviä, mutta tosi tapauksen tullen niistä ei ole apua. Tosi ongelmahan on vasta sellainen, että nämä "hyvissä neuvoissa" mainitut suoritukset on jo moneen kertaan kokeiltu ja toteutettu, ja siitä huolimatta mitään ei ala tapahtua.
Eili kuten tuossa alempana olevassa vastauksessa mainitsen, joidenkin yksilöiden kohdalla tietyt, enemmistölle luontojaan tyydyttyvät tarpeet eivat koskaan tyydyty.
Kun mitään ei ala luontojaan tapahtua, me myöskään emme käytännössä voi mennä jonkun ihmisen luo esim. parinmuodostumistarpeessamme, ja pyytää häntä alkamaan tuntea itsemme elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi.
.Siis mitä vittua sä selität?
- Unohda koko juttu
Kysymyksesi kuuluu siihen sarjaan ihmiselämää koskevista kysymyksistä, johon ei ole olemassa vastausta.
On olemassa moniakin lajityyppisiä tarpeita, jotka eivät kaikkien yksilöiden kohdalla koskaan tyydyty. Niiden tyydyttämiseksi osataan kyllä kertoa, millä edellytyksin homma hoituu. Mutta kun ilmoitat tosiasian, ettei minulla näitä edellytyksiä ole, joten voisitko kertoa, miten ja mistä niitä hankitaan, kukaan ei osaa antaa vastausta. - Kurrnaus
Ehkäpä - jos kelpuuttaisit ihan vaan tavallisen näköisen...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019