Jämijärveläismiehet juorukelloja

Naapuripitäjästä

Olen työpaikalla pannut merkille että jämijärveläisillä on kova halu puhua muiden asioista, ikäänkuin haukutaan kaikki jotka eivät sovi heidän ahtaaseen muottiinsa. Niin annas olla kun näistä reppanoista itsestään liikkuu vastaavia juoruja, se on kova paikka se. Tulee kiirus puhua kaikki parhain päin ja pistää vastajuorua liikkeelle.

Enkä sano tätä sillä että olisin jonkun jämijärveläisen uhriksi joutunut(tai tiedä vaikka olisinkin, muttei kiinnosta, elän omaa elämääni), ärsyttää vaan kuunnella jatkuvaa paskanpuhumista muista.

Mitä jos lampaannussijat lähettäisitte lapsenne peruskoulun jälkeen vaikka Tampereelle asumaan/opiskelemaan muutamaksi vuodeksi, siinä samalla vähän kasvaisivat ihmisinä.

7

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omasta pitäjästä

Tämä Jämijärvi on kaikkien junttiloiden junttila, tiedän mistä puhun, olenhan asunut täällä kohta lähes 50 vuotta alkuperäisenä kanta-asukkaana, sen verta on tullut sentään muuallakin oltua ja käytyä, ettei tämä junttius ole täältä mihinkään lähtenyt, eikä varmaan mihinkään lähde, vaikka minkälainen kuntalitos tulisi. On niin sisäänpäin lämpiävää porukkaa, vaikea tehdä kenenkään kanssa tuttavuutta ja vaan katetutta ja paskan puhumista selän takana. Jos jotain erillaista kantaa tai asiaa koittaa esittää, niin se torpataan heti, kun ovat niin olevinansa, kummallista jääräpäisyyttä, kun missään asiassa ei tulla yhtään vastaan, se olisi joskus oman edunkin mukaista, mutta kun ei olen jo luovuttanut asioiten ajamisen tiettyjen jääräpäisten kanssa.

• minä vaan

joo ja samat ongelmat tällä viereisessä pikkukaupngissa nimeltä kankaanpää.

• liisa..

kuule ny jormajämi,kuka vittu sä luulet olevasi,laitappa oikea nimesi kun kerran niin kovasti uhkaat! ei ole pokkaa kun on pikkupojalla paskat jo housuissa!!

• JormaJämi

Öljyän taas tänään komean vartaloni.

Voi teitä köyhiä poloisia.

• Vaitiolo

Niistä jämijärviläisistä juorukelloista en tiedä, mutta Kankaanpääläiset maatalouslomittajat on vertaansa vailla, puhuvat talon asioista vaikka heillä pitäisi olla vaitiolovelvollisuus. Joten älkää päästäkö niitä juoruakkoja tiloillenne!

• Toikkaroija

Ovatko kenties ottaneet lääkärien tapaan valan Hippokrateelta?

Anna mun kaikki kestää.

• Pätee muualllakin...

Joo - Jämijärvellä ei voi luottaa edes omaan kaveriin - tai kuka nyt sitten lasketaankin kaveriksi. Kaverin pitäisi olla luotettava ja lojaali - onko sellainen kaveri, kun edessä puhuu yhtä ja selän takana juoruaa asiat, mistä juuri on luottamuksella keskusteltu.

Niin, silloin viimeistään juorutaan asiat, kun ollaan nautittu muutama paukku - silloin ilmeisesti kielen kannatkin ovat liukastuneet - että sillä lailla.

Yllä olevassa otsikossa puhuttiin miehistä........mutta valitettavasti näitä juorukelloja on naisissakin..........ja valitettavasti löytyy myös eri ammateissa toimivistakin........Ne kaverit, ne kaverit...........

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seuraan sinua.

Muistathan tämän.
      Ikävä
      119
      1286
    2. Lempinimi kaivatulle

Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä
      Ikävä
      43
      1136
    3. Mikä sai ihastumaan?

Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o
      Ikävä
      47
      1050
    4. Nainen, minne olet piiloutunut

Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall
      Ikävä
      57
      925
    5. Torikahvila R.I.P

"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e
      Yhteiskunta
      106
      851
    6. Mikä fiilis tänään

Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi
      Ystävyys
      124
      844
    7. Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä

Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t
      Hyrynsalmi
      67
      819
    8. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      82
      647
    9. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      634
    10. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      34
      630
    Aihe