Hei vaan,minulla tuli jotain häikkää pankkiin mennessä, kun se ei tunnistanutkaan sisäänkirjautumistunnuksiani.Valitti vaan että pitäisi tarkistaa ne tunnukseni uudestaan.
Ensin ajattelinkin ,että olinkohan tosiaan epähuomiossa painanut ne vahingossa väärin ja tein ne sitten uudestaan painaen ne toisella kerralla katsoen oikein todella tarkkaan jokaisen merkin ,että varmasti tuli oikein,mutta ei kun pankki herjaa aina vaan että pitäisi tarkistaa ne tunnukset vaan.
Ja nyt kun on vielä viikonloppu, niin en päässyt sitten pankin tukeenkaan soittamaan myöskään.Ja nyt en uskalla enää kolmatta kertaa koittaa laittaa niitä tunnuksiani uudestaankaan enää, kun en muista ,että montako kertaa niitä virheellisiä tunnuksia voi verkkopankissa painella ennenkuin ne sulkevat sen ja sitten saa taas odottaa sen kaksi viikkoa ennenkuin ne pankista taas aukaisevat sen.
Joten kysymykseni siis kuuluu että montako kertaa noita tunnuksia voi verkkopankissa näpytellä väärin ennenkuin ne sulkevat sen?
Yritin katsoa pankin sivuiltakin tietoa siihen myös,mutta siellä sanottiin pelkästään vaan ,että useamman kerran jälkeen ne sulkevat turvallisuussyistä,mutta eivät kuitenkaan sanoneet ,että kuinka monen kerran jälkeen se sitten tapahtuu,joka on minusta hassua.
Tää aihe ei varmaan tähän sivulle taida kyllä kuulua,mutta toivottavasti joku minua silti kuitenkin auttaisi.
Please,tarvitsisin apua pankkitunnukysymykseeni!
9
2209
Vastaukset
- Jardis
Niin, ja unohdin mainita, että kysymyksessä on siis Danske pankki,jos sillä tiedolla on merkitystä asioihin.
- Jaavala
Jos on merkitystä?
No sehän se on juuri se tärkein asia, eihän kukaan voi muuten tietää mitenkään mistä pankista on kyse.
Olethan ilman javaa kokeillut kirjautua oikeasta yläkulmasta henkilöasiakkaana, ei yritysasiakkaana?
Javaa tarvit vain jos siirtelet rahaa tai ostat vanhan aikaisesta verkkokaupasta joka tykkää javasta.
- zeus (ei kirjautunut
Poista selaimen sivuhistoria ja kokeile uudestaan.
- ------->>
Danske Bank voi pykiä milloin vain, ja olla tunnistamatta oikein kirjoitettuja sisäänkirjautumistunnuksia.
Oletko kokeillut miniverkkopankkia?
https://suomi.danskebank.fi/link/3gmobilbank - toni.
mulla osuupankissa meni tili lukkoon kolmannella muka virheellisellä avainluvulla ja menin osuuspankin konttoriin niin tekivät uuden verkkotilin ja uusi tunnus salasana ja availukulista ja siinä meni aikaa runsas tunti arkipäivänä
nyt lauantaina tuo ei onnistu mutta lukkoon sen saa antamalla oikean pankkitunnuksen oikean salasanan ja tarpeeksi monta kertaa virheellisen avainluvun ja maanataina pankkiin koska homma on lukossa sitten - Jardis
Kiitos teille kaikille hyvistä neuvoista!!!
Joo, ja olen kyllä ilman Javaa jo monta kertaa aijemmin kirjautunut henkilöasiakkaana pankkiin ja se on toiminut ihan hyvin,mutta tänään vaan tuli sitten tuollainen kummallinen harmillinen takapakki,joten olisikohan se sitten juuri jotenkin pykinyt vaan.
Sen sijaan tuota minipankkia en ole koskaan tullut vielä kokeilleeksikaan, joten sitähän pitääkin sitten kokeilla kyllä myös ellei sitten mene sekin kiinni myös,kun menen kolmannen kerran ne tunnukseni sinne laittamaan, jos se taas jälleen väittääkin niitä vääriksi edelleenkin myös.En kerinnyt tuota minipankin ilinkkiä vielä katsoakaan,mutta täytyy mennä sinne tän kirjoittamiseni jälkeen sitten tutkimaan se myös.
Tuon selaushistorian olen aina joka kerta kyllä poistanut myös, kun olen pankin sivulta pois lähtenyt,joten voi olla ,että se saattaisi kyllä auttaakin ehkä myös,jos nyt uudestaan taas menis sitä koittamaan tehdä .Mutta kun hiukan peloittaa vaan se,että jos se ei onnistukaan ja se meneekin sitten kiinni .Ja sitten saa odottaa sitä avaamista Danske pankilla sen kaks viikkoa ennenkuin pääsee pankkiin taas käymään.Sillä Danske pankissa tuo lukon avaaminen kun tosiaan kestää niin kauan,jonka tiedän siitä kun minulle kerran aijemmin on käynyt niin. Siinä suhteessa tuo Osuuspankki onkin näköjään paljon parempi pankki,jos siellä kerran niin nopeasti sen lukon saa aukaistua.Joten paneekin miettimään ,että pitäisköhän siirtääkin rahansa Osuuspankkiin, jos se vaikka muutenkin toimisi sitten paremmin kuin Danske pankki.
No maanantaina täytyy mennä kyllä sinne pankkiin heti aamusta sitten kysymään, niin siellähän se sitten kyllä viimein selviää.Mutta on vaan niin kurjaa kun viikonloppu menee miettiessä, että mistä oikein lopulta mahtaa olla kysymys ja onkohan siellä tililläni asiat kunnossa sitten muutenkaan, vai olisiko joku päässyt sinne jotenkin tileihini käsiksi ja vaikka rahanikin ehkä hävinneet sieltä jo jonnekin myös.Joten sen vuoksi ajattelin teiltä kysyä tuosta asiasta jonka kysuin.No toivottavasti ei sentään.
Mutta joka tapauksessa kiitän teitä kaikkia vielä kerran kuitenkin avustanne ja hyvää viikonvaihdetta teille myös!!- toni.
käy tänään pankkiautomaatilla ja nosta joku rahasumma pankkikortilla niin näet paljonko tilillä on rahaa
- toni.
toni. kirjoitti:
käy tänään pankkiautomaatilla ja nosta joku rahasumma pankkikortilla niin näet paljonko tilillä on rahaa
tai saihan siitä saldonkin pelkästään katsottua
- varoa pitää
Kannattaa olla tarkka. Jos makasta verkko-ostoksen katso heti onko veloittanut.
Minulle näpyttelin 5 krt avainluvun kun mitään ei tuntunut tapahtuvan. Oli joku virhe Danskebankissa ja minulta vahingossa veloitettiin ostos 5 kertaa, siis 4 ylimääräistä.
Kesti 4 viikkoa korjata tuo asia( ja saada rahat takaisin) joka vaati lukuisia s-postiviestejä ja puhelinsoittoja kauppiaalle ja pankkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240