En tiedä mistä kysyisin, mutta varmaan täältä :II . Elikkä tapasin eilen baarissa ihanan raamikkaan ja pitkän miehen, varmaan yli 190 cm pitkä about :DD. Jatkot oli sitten tuon miehen kerrostalo yksiöissä. Mutta pettymys oli suuri kun alettiin tekemään intiimimpää tuttavuutta . Olin jo aivan märkänä kunnes sain mieheltä housut pois. Sieltä paljastui pieni muna, verrattavissa nakkiin joka sojotti kii miehen navassa, eli seisokki toimi, mutta multa meni halut. Olisin halunnut isoa munaa ja kovaa. Osoitin sormella että onks toi normaali kokoinen mies sanoi että on ja että se on optistaharhaa kun hän on iso ja komea mies niin se näyttää vain pieneltä. Me kuiteskin rakasteltiin ja jouduin feikkaan orgasmin kun ei oikein tuntunut miltään. Annoin miehelle väärän numeron ja lähdin äkkiä pois.
Onko isoilla miehellä aina pieni ja onko se vain näköharhaa. Vastatkaa miehet please :DDD
Isolla pieni? Onko näin?
98
2646
Vastaukset
- Olet katkera pelle
Hooäx taas koittaa saada jutuntynkää..säälittävää!!
- Neitokainen Oulusta
En ole hooäx vaan oikeasti utelias nainen :DD Miksi luulet niin? Onko sinulla vastausta? Onko asia näin että isoilla miehillä on pieni vai näyttääkö se vain pieneltä? Löytyykö palstalta yhtään herrasmiestä joka auttaisi neitokaista tämän asian ratkaisussa? :DD
- Olet sinä hooäx
Neitokainen Oulusta kirjoitti:
En ole hooäx vaan oikeasti utelias nainen :DD Miksi luulet niin? Onko sinulla vastausta? Onko asia näin että isoilla miehillä on pieni vai näyttääkö se vain pieneltä? Löytyykö palstalta yhtään herrasmiestä joka auttaisi neitokaista tämän asian ratkaisussa? :DD
Asushan on iso mies jolla iso muna! On teiltä päin, että ei kun treffeille??!!
- Minä Skiigge böy
Olet sinä hooäx kirjoitti:
Asushan on iso mies jolla iso muna! On teiltä päin, että ei kun treffeille??!!
Mutta oletko sinä Asustek Component incci. ?
- Minä Risto Jarva
Ja tsinä vainoharhainen ryökäle(pökäle).
- Skiigge böy
Minä Risto Jarva kirjoitti:
Ja tsinä vainoharhainen ryökäle(pökäle).
Täällä sitä taas tapellaan. Varsinkin minä
Neitokainen Oulusta kirjoitti:
moi, olen 193cm ja kalun pituus seisokissa 19cm,eli on yksilöllinen tuo kalun mitta suhteessa omaan pituuteen. oon muuten oulun miehiä. . . :)
- Hooäxän kertomaa
jarpe.k kirjoitti:
moi, olen 193cm ja kalun pituus seisokissa 19cm,eli on yksilöllinen tuo kalun mitta suhteessa omaan pituuteen. oon muuten oulun miehiä. . . :)
Oulussa on teoriassa Suomen isoimmat mulkut ja mitta syvimmällä perseessä.
Hooäxän kertomaa kirjoitti:
Oulussa on teoriassa Suomen isoimmat mulkut ja mitta syvimmällä perseessä.
Isoon mieheen mahtuu mittaa :D
- juuh juuh
jarpe.k kirjoitti:
Mullaki o iha mahoto. Usot nää. Ookko nää rotuaarilt.
- 1120
Kyllähän me armeijan käynneet miehet se tiedetään, että on enemmänkin sääntö kun poikkeus että mitä isompi mies sen pinempi muna. ja se on Faktaa. armeijan käynyt ja kertausharjoituksissakin ollut.
- Neitokainen Oulusta
Mikä on tämä Asus??? :DD Onko se iso mies jolla on iso muna? Vai ?:DD Auttakaa miehet naista pulassa, v ai löytyykö täältä yhtään oikeaa miestä?
- Neitokainen Oulusta
Löytyykö muuten Oulusta herrasmiestä jolla on iso muna ja kova halu tyydyttää nuori kyltymätön nainen? Haluan eilisen tai oikeastaan viime öisen pettymyksen pois.
Suosittelen matkustamaan jonkun sata kilometriä etelän suuntaan. Sieltä löytyy isoa. Kiitos D-vitamiinin...:D
Asus epäilee minua jokaisen tekstin kirjoittajaksi... Hyvä. Näin voin pitää välillä vapaata ja hän ei edes huomaa sitä.
sivupersoonat osaavat kyllä matkia "käsi alaani" tarpeen mukaan.
Mitä isompi ukko, sen pienempi kukko. Ei kauhean vanha sananlasku, koska keksin sen just...:D- Lopeta paskanjauhaminen
h-x kirjoitti:
Suosittelen matkustamaan jonkun sata kilometriä etelän suuntaan. Sieltä löytyy isoa. Kiitos D-vitamiinin...:D
Asus epäilee minua jokaisen tekstin kirjoittajaksi... Hyvä. Näin voin pitää välillä vapaata ja hän ei edes huomaa sitä.
sivupersoonat osaavat kyllä matkia "käsi alaani" tarpeen mukaan.
Mitä isompi ukko, sen pienempi kukko. Ei kauhean vanha sananlasku, koska keksin sen just...:DEpäilethän sinäkin asusta jokaisen tekstin kirjoittajaksi.
Kyllä sinä kirjoittatkin täällä eri nimimerkeillä, mutta oletkin sairas päästäsi. - Skiigge vitun böy
Lopeta paskanjauhaminen kirjoitti:
Epäilethän sinäkin asusta jokaisen tekstin kirjoittajaksi.
Kyllä sinä kirjoittatkin täällä eri nimimerkeillä, mutta oletkin sairas päästäsi.Kirjoitankohan minä eri nimimerkeillä.? Parempihan se on jauhaa purkkaa tai ruokaa, hyi yäk paskaa en haluais jauhaa.;)
- Oul(m)
Missäpäin asut voin kyllä päivisin auttaa vaikka jokapäivä.
- Original loverman
Oul(m) kirjoitti:
Missäpäin asut voin kyllä päivisin auttaa vaikka jokapäivä.
Vedä sinä vain käteen, niin kuin tähänkin saakka olet tehnyt.
"Mitä isompi ukko, sen pienempi kukko. Ei kauhean vanha sananlasku, koska keksin sen just...:D" ---- Tuoko sattui herkkään pirtaan?
Jos en kanssasi painiin lähde, niin shakkiin uskallan lähteä. Se on meille kipeille hyvä vaihto ehto...;)- Ei muuten
kuulkaa pidä paikkaansa,MIEHENKO ja munanko,SIITIMELLÄ pannaan ja munat hakka tahtia.
- Mulkulle perso neito
Isoilla miehillä on keskimäärin isommat!
- Häxis
Mulkulle perso neito kirjoitti:
Isoilla miehillä on keskimäärin isommat!
Toiveajattelua... Mutta isolla miehellä normaalikin on nolon näköinen.
- Olet oikeassa
Häxis kirjoitti:
Toiveajattelua... Mutta isolla miehellä normaalikin on nolon näköinen.
Tuo on totta. Pienellä näyttää prinssinakkikin makkaralle.
- asus <3 h-x ??
Olet oikeassa kirjoitti:
Tuo on totta. Pienellä näyttää prinssinakkikin makkaralle.
Oletko asus? Jos olet, tämä on niitä harvoja hetkiä kun te kaksi olette löytäneet yhteisen sävelen :) Tästä se lähtee, kohta ootte ylimmät ystävykset!
- Häxis
asus <3 h-x ?? kirjoitti:
Oletko asus? Jos olet, tämä on niitä harvoja hetkiä kun te kaksi olette löytäneet yhteisen sävelen :) Tästä se lähtee, kohta ootte ylimmät ystävykset!
Onhan meillä ollut jo pitkään sellainen viha-rakkaus suhde. Mä rakastan Asusta ;)
Se ei vielä tiedä rakastavansa minua, mutta kyllä sekin asia selkenee, kunhan aikaa kuluu.
- Jaettikyrpae
Tarjoan lohtuseksiä raamikkaalla munallani omakotitalossani Porvoossa.
- iha ite
Haluan sääliseksiä raamikkaaseen kroppaani Oulusa.
t. asus the dozen-foreskin
- mek
Itse olen 204cmja 135 kg ja oma naiseni on sanonut ett äon iso ja silloin se on. ei se koko vaan miten sitä käytettään että silleen.
- NÄHTY ON
IEI PITKÄLLÄ MIEHELLÄ VÄLTTÄMÄTTÄ OLE ISOA.PITKÄ ASE ON PERINNÖLLISTÄ.
- Niinhän se on
Pituus on erinnöllistä. Pitkällä miehellä on kuitenkin isommat raajat ja ulokkeet.
- Vielökö se
maksusta tai rakkaudesta antava lumpu pyöri ehtoisin siellä Oulun Antti Karhin puistossa.eikönän se ole jo saanut tarpeeksi isoa ja pientä.
- sivupersoona Savosta
Joku kopioi ansiokkaasti elikkämiehen tyyliä, etten vain olis minä
- kuka on kuka
Et se ole sinä, vaan minä ja minä en ole sinä vai olenko minä sinä? Vai oletko sinä minä? No, me emme kuitenkaan ole te, ettekä te me, vaan joku on tuo ja tuo on joku. Ymmärsitkö? Se olen mä ja mä olen se joka kopsas elikkämiestä, mutta se olit sä, joka hoksas kopion, joten oleko sä elikkämies?
- sivupersoona Savosta
kuka on kuka kirjoitti:
Et se ole sinä, vaan minä ja minä en ole sinä vai olenko minä sinä? Vai oletko sinä minä? No, me emme kuitenkaan ole te, ettekä te me, vaan joku on tuo ja tuo on joku. Ymmärsitkö? Se olen mä ja mä olen se joka kopsas elikkämiestä, mutta se olit sä, joka hoksas kopion, joten oleko sä elikkämies?
No, minä kurjoitan täällä 99% teksteistä, joten onhan se pieni mahdollisuus, etten olisi....
Muuten, häksalle:
"Suosittelen matkustamaan jonkun sata kilometriä etelän suuntaan. Sieltä löytyy isoa. Kiitos D-vitamiinin...:D"
Viittasitko tolla Kuopion seutuun? 200km Oulusta......
- JaNiMas
Ittekin olen kohtuu raamikas 192cm/94kg ja peli on nipin napin 15cm, optisella harhalla tai ilman, eli valitettavasti ei ole kasvutekijää riittänyt ihan joka puolelle kroppaa :(
- pitkä ja pitkä
ite oon 13v ja oon 172 cm ja munan pituus on jotain 16-18 cm :) :)
- Häxis
En usko... Olet ainakin 14v :D
- Oul(m)
Mä 169cm ja munan pituus seisakissa noin 17cm ,tiedä sitten onko iso .?Vastatkaa ,paksuutta (ympärysmitta 12.5cm.)Ihan mielestäni sopva mahtuu hyvin sisään .Oulusta olen.
- Älä kuseta
Perseestä mitattu...
Älä kuseta kirjoitti:
Perseestä mitattu...
Mieluummin minä uskon tuon Oul(m):n 17 senttiä, kuin yhden toisen oululaisen. Tuo 169 senttinen kaveri ei ainakaan vielä ole alkanut itkemään toisten mulkuista sen toisen tapaan.
Pikkuisen normaalia isompi on pelisi, Oul(m) ja siitä onnittelut. Varmaan lähellä ihannekokoa ja kyllä kelpaa, keille sitä nyt päätät sitten antaakin.- Oul(m)
h-x kirjoitti:
Mieluummin minä uskon tuon Oul(m):n 17 senttiä, kuin yhden toisen oululaisen. Tuo 169 senttinen kaveri ei ainakaan vielä ole alkanut itkemään toisten mulkuista sen toisen tapaan.
Pikkuisen normaalia isompi on pelisi, Oul(m) ja siitä onnittelut. Varmaan lähellä ihannekokoa ja kyllä kelpaa, keille sitä nyt päätät sitten antaakin.Oletko nainen ,kelpaisko sulle jos nainen olet??
Oul(m) kirjoitti:
Oletko nainen ,kelpaisko sulle jos nainen olet??
Mulle kelpais, vaikka olen mieskin :D
Vitsi, vitsi...
- Oululaisilla
on pitkä ja laiha mul`ku ,kun ovat lapin poikia, imettäneet murrosikään tullessa piliään poron vasalla
- Åulu
Tuo on totta ! Oulussa on paljon Lapista tulleita poronnussijoita.
En tykkää niistä. - vitu runkku =D
Åulu kirjoitti:
Tuo on totta ! Oulussa on paljon Lapista tulleita poronnussijoita.
En tykkää niistä.Oon rovaniemeltä ja en tunne ketää joka ois täällä tai ylempänä poroa nussinu! =D hyvi mahollista taas ot joku komee isomunanen lappilainen on tullu japolannu sun naisen hänen kauniilla aitoudellaan ja komeudellaan ;) ja sinä siitä säälittävänä/ selkärangattomana ja muutenvaa säälittävänä keksiny et ne nussii poroja koska ne on mukavia persoonia joista naiset unelmoi koska ei halua tollasta ukkoa jonka älykkyys osamäärä on just ja just isompi ku se kengä numero. Ja iha kysyn vaa et montako ihmista tunnet joka olis poroa nussinu. =D hanki oikeita ongelmia. Niinku vaikka mite saat maksettua seuraavan kuu vuokran. =D mitä ikinä sul nii mul on ;)
- tarkistuta pääsi
vitu runkku =D kirjoitti:
Oon rovaniemeltä ja en tunne ketää joka ois täällä tai ylempänä poroa nussinu! =D hyvi mahollista taas ot joku komee isomunanen lappilainen on tullu japolannu sun naisen hänen kauniilla aitoudellaan ja komeudellaan ;) ja sinä siitä säälittävänä/ selkärangattomana ja muutenvaa säälittävänä keksiny et ne nussii poroja koska ne on mukavia persoonia joista naiset unelmoi koska ei halua tollasta ukkoa jonka älykkyys osamäärä on just ja just isompi ku se kengä numero. Ja iha kysyn vaa et montako ihmista tunnet joka olis poroa nussinu. =D hanki oikeita ongelmia. Niinku vaikka mite saat maksettua seuraavan kuu vuokran. =D mitä ikinä sul nii mul on ;)
Sinusta on kyllä älykkyys kaukana.
- Isot tissit on must!
Tuleehan niitä mamuja tänne joka vuos pankaa kullinhaluiset neidit heitä jos suomalaiset normaali munat ei kelpaa.
- Asus the transgender
Sinä Oulun pullea ballerina voit vetää niitä lyhyitä tummia miehiä. Älä vaadi muita tekemään samoin.
- avaajale vastaus kys
Pitkillä lahoilla ruipeloilla on pieni. Jos on pitkä ja sopusuhtainen, niin omaa todennäköisesti ison elimen.
Anteeksi jos aiheutan trauman sinulle, mutta asia ei ole noin kuin mielelläsi kuvittelet.
Isoimmat mulukut on yleensä niillä ruipeloilla ja ei pelkästään sen vuoksi, että ne erottuu paremmin, kuin rasvamahan alla oleva 11-senainen nypykkä.
Ja laihoille miehille voisin kertoa, että täytyy olla tosi laiha, jos on liian laiha. Hoikat miehet kolisee, niin sanoakseni :D- Oulu twistaa
h-x kirjoitti:
Anteeksi jos aiheutan trauman sinulle, mutta asia ei ole noin kuin mielelläsi kuvittelet.
Isoimmat mulukut on yleensä niillä ruipeloilla ja ei pelkästään sen vuoksi, että ne erottuu paremmin, kuin rasvamahan alla oleva 11-senainen nypykkä.
Ja laihoille miehille voisin kertoa, että täytyy olla tosi laiha, jos on liian laiha. Hoikat miehet kolisee, niin sanoakseni :D160 senttisellä Asuksella on saatanan mahtimela.
- hjeksou
Oulu twistaa kirjoitti:
160 senttisellä Asuksella on saatanan mahtimela.
Asus on yli 190, vai meinaatko vyötärön ympärystä?
- pashat on
hjeksou kirjoitti:
Asus on yli 190, vai meinaatko vyötärön ympärystä?
Muutenhan se olisi sumopainija.
- bigmma
Usein on niin,että iso mies ja pieni muna,laia kuikelo ja kunnon mela.Tasan ei mene nämäkään hommat.Mä kun tahtoisin ison miehen ja keskivertovehkeen mutta eipä slöydy,ja sit jos löytyy niin sillä ei seiso kunnolla, se ei saa tai on jotain muuta estoa....
Ethän vaan Oulusta ole löytänyt isoa miestä? Ai niin. Mainitset keskivertomelan ja nyt ei täsmää ajattelemaani...
- sivupersoona Savosta
Meinaatko, että miehenä ottaisit mieluiten keskivertomelaa, kun iso tekee kipeää pepussa, vai miksi suosit 13/10 penistä?
- tt4h
Tässä todiste etttä isoilla miehillä on myös iso. http://photosex.biz/imager/w_500/4f1aa5eb44d0a5c8de0c88d28cc8f9cd.jpg
- b54vgtfc3
Toi on kuvamanipulaatio, mut voi isolla silti iso olla
- dotcomkimi
http://www.youtube.com/watch?v=V1pQORvPdJ8
tässä kerrotaan just näistä poromiehistä!!! - magee mmm
Meidän kaveriporukassa, yksi 156cm hoikka kundi, kaikkia meitä muita "napaan asti" hakkaa joka kundin 6-0 kullin ja pallien koossa, paksu, pitkä, puolituppi ja kivekset kuin luumut. Kulli vielä sellainen puoli kaareva, lepää mukavasti kivesten päällä. Aina sitä ihailtu, vaikka melkein hetskuja ollaan.
Komeaa kullía ihailee niin hetskut, kuin melkein hetskutkin ja minä.
Oma kullí ei kasva toisten vehkeitä kadehtiessa, mutta se kadehtiminen voi kyllä sitä omaa pienentää. Eräs pyllysilmämies on kertonut omansa kutistuvan entisestäänkin muiden seurassa. Sillä on nimityskin: Se on saunajännitystä...:D
saunajännittäjän pili
karvan päällä lepää
siksi isot muiltakin
tuo jännittäjä epää
mutt´ kerran vielä isokulli
jalkovälin täyttää
se vaan on kullí kaverin
päällä laverin
Mukavaa lauantaita kaikille jännittäjille ja rennoille erikoisterkut ;)- Dotcomkimi
h-x kirjoitti:
Komeaa kullía ihailee niin hetskut, kuin melkein hetskutkin ja minä.
Oma kullí ei kasva toisten vehkeitä kadehtiessa, mutta se kadehtiminen voi kyllä sitä omaa pienentää. Eräs pyllysilmämies on kertonut omansa kutistuvan entisestäänkin muiden seurassa. Sillä on nimityskin: Se on saunajännitystä...:D
saunajännittäjän pili
karvan päällä lepää
siksi isot muiltakin
tuo jännittäjä epää
mutt´ kerran vielä isokulli
jalkovälin täyttää
se vaan on kullí kaverin
päällä laverin
Mukavaa lauantaita kaikille jännittäjille ja rennoille erikoisterkut ;)No heippa hx, millane on sun mielestä paras kulli, sulla on varmasti tinkimätön tieto tästä, kerrokerro kuvasti mikä on kulleista mahtavin?
Sit vielä pieni perustelu....mä tykkään susta ku sä kerran kehuit mun kullia niin!! Dotcomkimi kirjoitti:
No heippa hx, millane on sun mielestä paras kulli, sulla on varmasti tinkimätön tieto tästä, kerrokerro kuvasti mikä on kulleista mahtavin?
Sit vielä pieni perustelu....mä tykkään susta ku sä kerran kehuit mun kullia niin!!Kiitos tykkäyksestä. Minähän taas kehun kulleja laaja-alaisesti ja laajasti niistä tykkäänkin.
Suosikkini on sellainen ihan normaali 18-19 senttinen, HKn vahvuinen, erektiossa paljaspäinen, mutta löysänä saa olla terppa puoliksi piilossa.
Ryhmyisen varren ei tarvitse olla suora ja mielestäni suora kullipötkö on hivenen mielikuvitukseton, vaikka maukas saattaa ollakin.
Kivesten ei tarvitse ollla mandariineja isommat ja suositukseni on, että niistä on enimmät karvat poltettu kosanilla pois. Sheivaus käy kuumaa pelkääville ;)- Dotcomkimi
h-x kirjoitti:
Kiitos tykkäyksestä. Minähän taas kehun kulleja laaja-alaisesti ja laajasti niistä tykkäänkin.
Suosikkini on sellainen ihan normaali 18-19 senttinen, HKn vahvuinen, erektiossa paljaspäinen, mutta löysänä saa olla terppa puoliksi piilossa.
Ryhmyisen varren ei tarvitse olla suora ja mielestäni suora kullipötkö on hivenen mielikuvitukseton, vaikka maukas saattaa ollakin.
Kivesten ei tarvitse ollla mandariineja isommat ja suositukseni on, että niistä on enimmät karvat poltettu kosanilla pois. Sheivaus käy kuumaa pelkääville ;)Sulla on hyvä, ja terveellinen maku noiden suhteen, jos muistat miestä nimellä Kenneth Pinyan, niin hän tykkäsi hieman isommasta.
Miten on h-x miltä tommone vois tuntua, onko siinä joku kliimax, loppu räjähdys, suonet pullistuu ohimolla jne, haluisin niin kernaasti tietää mielipiteesi tästä asiasta.
linkissä tarkemmpi kuvaus:http://ninjashoes.net/forum/showthread.php?22470-Request-Horse-Raping-Man-Video
- johnblööö
satakunnasta saisit isoa pienikokoiseltä mieheltä :)
- Syväkurkkuinen Lady
Olen 40-vuotias nainen ja minulla on käynyt hyvä tuuri. Olen aina saanut isokaluisia miehiä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Minä katson aina miehistä mittaa käsistä....kyllä. Kämmenet ja sormet. Vielä ei ole tullut virhearvioita.
Nyt on menossa yksi parhaista kaluista. Mies on 30-vuotias. 200cm isot kämmenet, paksut ja pitkät sormet...ja se kalu..se on aivan huumaava.
Paksu, suonikas, lievästi ylös kaartuva n.22cm kokoinen herkku.
Se, mikä siitä tekee upean, on sen paksuus ja nupin suuruus juhlakunnossa.
Pienet, hoikat, sirot sormet lupaavat ohuen, lyhyen peniksen.- sivupersoona Savosta
Kysymys on sattumasta, mikäli et ole sattunut näkemään niin monta kalua, että niiden perusteella voi vetää tilastollisia johtopäätöksiä.
- Häxis
200cm isot kämmenet...?
Aika isot ;)
Muuten hyvät tuntomerkit, mutta ei vaan aina pidä paikkaansa.
Ettei nyt syväkurkkuinen lady liioittelisi asustyylisesti tuota melaa. Pari tuumaa helposti lipsahtaa, jos on yhtään huolimaton, - eedwart
Juotii kossua, ja joku luiskatti perattua kalaa, kuulema ei yhtää huonompi?
- tilastotieteilijätär
Muistan kyllä tästä jonkun järkevän tutkimuksenkin joskus lukeneeni: Mitä isommat näkyvät ulokkeet (kädet, nenä, jalkaterät, leuka yms.) sitä isommat ne piilossa olevatkin.
Harvassa taitaa olla, että pienikätisellä ja sirosormisella miehellä olis valtava kalu siellä pöksyissä.
Miten muka armeijan käymisen kokemuksella joku mies voi sanoa yhtään mitään toisten miesten kalun koosta -ette kai te niitä seisokissa siellä näe? Se on faktaa, että velton kalun koon perustella ei paljoa voi sanoa seisokin koosta. Paitsi tietysti, että kalu ei ole seisokissa ainakaan pienempi kuin velttona.Sitä ei sitten ainakaan tätä palstaa "tilastotieteilijätär" ole tullut lukeneeksi ;)
Isot veltot pienentyvät seisokkiin tullessaan, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
Palstasääntö nro 1.
Syynä on kaikkea ihmeellistä painovoimasta alkaen. Se pieneneminen on todettu täällä joka keskustelussa, missä joku kehuu isoa velttoa.
- 12+20
Iso mies - isot munat, pieni mies - pienet munat, sanoo jo sananlaskukin. Tietysti poikkeukset vahvistavat säännön.
- Häxis (dwarf)
Kuta julumempi mies, sen pienempi mulukku. Kuta pienempi mies, sen julumempi mulukku.
Julma=tappohaluinen minimuna
- 00000000000000000003
Bmw miehellä on aina pieni kalu ja todella paljon velkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja ainiin todella tyhjä pää ilman lippalakkia...................................................................................................
- sasasaasa
Aa-a mulla on semmone punanen e30 m50 holset, makee peli kun tein sen iha ite, emmä tiiä naisetki tykkää mun munasta.
- 34553
Huhuhn mukaan se on ihan suhteessa bemarin kokoon. Mitä isompi bemari sen pienempi muna.
Itehän olen isomunainen audi mies.- Tiiä sitten
Tunnen yhden, jolla m3 bemu ja iso kalu ainakin velttona.
- 5437543754357
Tiiä sitten kirjoitti:
Tunnen yhden, jolla m3 bemu ja iso kalu ainakin velttona.
No kolmossarjan bemut ei oo kauhean isoja vielä. Mut se, että on M-sarjaa, kertoo jostain. Ehkä ei seiso sitten kunnolla. Sääliksi käy kyllä jotain M9 bimmerillä ajavaa...
- Oulun neitokaiselle
Hei.
Minä olen hyvännäköinen kundi, jolla on 13 cm penis. Hienoa kun kerrot avoimesti haluavasi isoa penistä. Meidän pienimunaisten kannattaa vaan tyytyä kannustamaan ja selvittämään mistä isoa munaa voisi saada :). Voisin katsella kun panet tuota isoa penistä!- Se on normaali
13cm ei ole pieni.
- Sullon vitun pieni
Se on normaali kirjoitti:
13cm ei ole pieni.
Kyllä 13 senttinen on pieni. Keskipituus ihonpinnasta noin 13,5 cm ja luusta 16 senttiä.
Taidat olla jäävi sanomaan 13 senttistä normaaliksi. - Vittu menee hermo!!!!
Sullon vitun pieni kirjoitti:
Kyllä 13 senttinen on pieni. Keskipituus ihonpinnasta noin 13,5 cm ja luusta 16 senttiä.
Taidat olla jäävi sanomaan 13 senttistä normaaliksi.Ei sitä pituutta voi ihon pinnasta mitata. Persereikäkin on stabiilimpi, kunhan ette enää puske sitä mittaa sinne suoleen. Luusta se mitataan! Tule jonnekin, niin taon sulle järkeä päähän vitun ruma ja haiseva huoranpenikka!!
- Häxis
Vittu menee hermo!!!! kirjoitti:
Ei sitä pituutta voi ihon pinnasta mitata. Persereikäkin on stabiilimpi, kunhan ette enää puske sitä mittaa sinne suoleen. Luusta se mitataan! Tule jonnekin, niin taon sulle järkeä päähän vitun ruma ja haiseva huoranpenikka!!
Ja taasko se hermo menee. Varaa aika lataamoon hyvissä ajoin...
- muille opiksi!
Vittu menee hermo!!!! kirjoitti:
Ei sitä pituutta voi ihon pinnasta mitata. Persereikäkin on stabiilimpi, kunhan ette enää puske sitä mittaa sinne suoleen. Luusta se mitataan! Tule jonnekin, niin taon sulle järkeä päähän vitun ruma ja haiseva huoranpenikka!!
Noinhan se kyllä on. Onneksi täällä vielä joku jaksaa vastailla asiallisesti
- Oulun neitokaiselle
13 cm on Oulun neidolle liian vähän, jos rehellisiä ollaan. Herrasmiehenä mielummin antaisin ison miehen hoitaa hommat, kuin menisin itse sähläämään pikkupilillä :). Onko neitokainen muuten vielä linjoilla?
- Oulun neito on H-X
13cm on normaali eli useimmiten tarjolla olevan mitta.
Oulun neito on H-X kirjoitti:
13cm on normaali eli useimmiten tarjolla olevan mitta.
Oulun neito ei ole hx ja 13 on pieni edelleen. Se että sinulla on sellainen tai pienempi, ei tee siitä yleistä.
- Homolle tiedoksi
h-x kirjoitti:
Oulun neito ei ole hx ja 13 on pieni edelleen. Se että sinulla on sellainen tai pienempi, ei tee siitä yleistä.
http://m.youtube.com/watch?v=NcU302FaUFc&desktop_uri=/watch?v=NcU302FaUFc
Näin rapakon takana...
Suomessa 13cm! Homolle tiedoksi kirjoitti:
http://m.youtube.com/watch?v=NcU302FaUFc&desktop_uri=/watch?v=NcU302FaUFc
Näin rapakon takana...
Suomessa 13cm!Ai sulla? Oliko niin iso vai samaa kokoa turpean nupin kanssa?
- hirvee jatko
ei ole eikä blondikaan ihan aina ole tyhmä
- apinamies24242
Neidolle tiedoksi, että miehelllä jolla suhteessa isot kädet on myös suhteessa iso jorma ja käsillä en tarkoita hauista vaan kouria..
- Optical freak
Niin suhteessa. Monella räätillä näyttää 7 koon räpylä, 37 moni ja 12cm kulli isolle.
- Häxis
Optical freak kirjoitti:
Niin suhteessa. Monella räätillä näyttää 7 koon räpylä, 37 moni ja 12cm kulli isolle.
Tämä täytyy olla Asuksen tekstiä. Siitä ei saa mitään selvää :(
12- senttinen kullí näyttää isolta päästäisellä, mutta miehen jalkojen välissä se valitettavasti on hyvin pieni.
Ja 12 senaa on ihan yhtä pieni, oli se sitten isossa tai pienessä miehessä tai irrallaan.
Mitään takeita ei ole isokouraisen isosta peniksestä. Voi sellainenkin olla, mutta ihan hyvin sieltä voi löytyä Kaakkuri-kalukin. - sivupersoona Savosta
Häxis kirjoitti:
Tämä täytyy olla Asuksen tekstiä. Siitä ei saa mitään selvää :(
12- senttinen kullí näyttää isolta päästäisellä, mutta miehen jalkojen välissä se valitettavasti on hyvin pieni.
Ja 12 senaa on ihan yhtä pieni, oli se sitten isossa tai pienessä miehessä tai irrallaan.
Mitään takeita ei ole isokouraisen isosta peniksestä. Voi sellainenkin olla, mutta ihan hyvin sieltä voi löytyä Kaakkuri-kalukin.37 moni tarkoittanee 37 senttiä pitkää monnia, joka on kyllä keskivertomonnia pienempi
- Hyppää kaivoon
sivupersoona Savosta kirjoitti:
37 moni tarkoittanee 37 senttiä pitkää monnia, joka on kyllä keskivertomonnia pienempi
Ootko olevinas hauska?
- sivupersoona Savosta
Hyppää kaivoon kirjoitti:
Ootko olevinas hauska?
Juu
- aivot lepotilassa
.
Löytyiskö hyvää kullia joka ei olisi mulkussa kiinni?
.
* haukotus *
.
Löytyisikö nainen/mies jolla on AIVOT ?
.
Siis ISOT ja TOIMIVAT aivot ?
.- Häxis
Täältä persemittaajien valtakunnastako niitä isoja ja toimivia aivoja etsit?
Epäilen sinua aivojen puutteesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814