Tärkeää tietoa skitsoille!

t o d e l l i

En yleensä kertois tämmöstä teille koska itse haluan olla johdossa mutta teen sen teidän takia ja uskon siihen että skitsot tekevät oikean ratkaisun.

Teidät on valittu siihen tilanteeseen missä olette. Skitsofrenia ei ole sairaus vaan kyky manipuloida mentaalia maailmaa (mental plane: http://en.wikipedia.org/wiki/Mental_plane). Te olette hyökkäyksen kohteena, koska ne jotka haluavat kontrolloida fyysistä todellisuutta haluaa myös kontrolloida mentaalia todellisuutta. Sen takia te joudutte jatkuvasti "psykoosiin" tai lääkityksen alaiseksi, koska teidän ei anneta olla asemassa missä te olette. Psykoosi ei ole muuta kuin noitapoikueen hyökkäyksiä teitä kohtaan, millä loppujenlopuksi ei ole mitään relevanttia merkitystä. Psykoosista pääsee eroon ajattelemalla järjellä ja antaen näiden noitien tehdä temppunsa. Nämä "noidat" ei kuitenkaan voi tuhota sinua vaikka psykoosi on käynnissä. Teidän vain pitää odottaa että psykoosi on ohi. Ajan mittaa se katoaa aina.

Skitsot osaavat kommunikoida henkien kanssa mentaalissa todellisuudessa. Onko kukaan teistä skitsoista käynyt ajatuksissa vuoropuhelua/dialogia kenenkään toisen ihmisen kanssa? Uskon että jokainen teistä on käynyt. Kyse on ajatusmaailman manipuloinnista ja siitä että skitso pystyy kommunikoida toisen/toisten ihmisen siulun kanssa ajatusmaailmassa (mental plane).

Haluan että te "skitsot" ymmärrätte tilanteen vakavuuden. Lääkkeet tuhoaa teidän kykynne ja luovuudenne. Älkää antako lääkäreiden tuhota sitä mitä olette. Te olette tärkeitä ja merkittäviä pitämään sopua mentaalissa todellisuudessa.

PS. PROXY PROXY PROXY

36

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän kyllä

      on dialogeja, toden totta. Aina väsymykseen saakka.
      Huomattu on, että joku yrittää myös pelotella ja kontrolloida ja turruttaa lääkkeillä. No eipä tepsi!

      Vaviskoon kaikki vihtahousut, totuus on paljastumassa!!!! On törkeää mielen ja ruumiin raiskaamista jopa teknologisin ja lääketieteellisin keinoin!!!!!!!!! Ai jestas jos pääsis murskaamaan niiden kallot!

    • synkronisaatiota

      Olen ajatellut juuri samaa viime päivät, kun toivun pikku hiljaa psykoosi"lääkityksestä". Telepatia jota koen on ihmisen korkeamman minän tai vaihtoehtoisesti häntä vaivaavien henkiolentojen tekoa. Osastolla ollessani ymmärsin myös muiden hullujen reagoivan omiin ajatuksiini.

    • keskustelua

      on olemassa laitteita joilla voi lähettää puhetta päähän (s.11)

      Mitäs kivaa teille jutellaan? Joku kertoi tulla mm. että "tapa se". Ite oon kuullu AINAKIN seuraavia:

      - helvetin kusipää
      - nyt menee hermot
      - mä haluun sut
      - masturbointi
      - anna mahdollisuus
      - tee tai teen itsemurha(n)
      - läski
      - hullu ja psykopaatti

      ja kaikkea muuta kivaa!!!!!!!!!!!!

      • ahrehre

        Haiska homo paska. Ei ole laitetta mikä tekee niin. Ainoastaan on mental plane. Ota selvää asiasta runkkari tai painu vittuun tältä keskustelu alueelta.


      • IsiHuolestuu

        Miksi kiroilet?

        Tuo ei ole kohteliasta.


    • t o d e l l i

      Kehoitan kaikkia skitsofrenia "potilaita" hyökkäämään ajatusmaailmassa (mental plane) näitä tohtoreita ja terapeutteja ja muita hoitokuntaa kohtaan tuhoamaan heidät siellä. Toistakaa sitä niin useasti ja paljon että ne lopettaa hyökkäämisen teitä kohtaan. Lopulta ne lopettavat koska he eivät kestä kun heidän raajat revitään irti niiden painajaisissa yö toisensa jälkeen. Good luck.

      • Joskus ihmiset saavat ansionsa mukaan ,mutta harvemmin näin tapahtuu!!!!!!!


    • anteeksijosloukkasin

      Hei Tipsytii, Tipsytiikin!

      Ei mitään hätää. Ei ole mitään hätää.
      Ole ihan rauhassa.
      Älä pelkää.
      Luota omaan itseesi. Itseesi.

      Tämä nyt vaan on välillä tämmöstä. Kun vielä tajuat sen, olet voitolla.

      Anteeksi.
      Sanoin varmaan jotain ikävää aiemmissa ketjuissa, koska minua harmitti, kun niin hyviä kirjoituksia poistettiin. Sinä vaadit niitä poistettavaksi.

      Ne on kovia juttuja. Ne on henkilökohtaisia juttuja. Mutta, ne voivat olla monelle tosi hyviä juttuja kuula toiselta ihmiseltä, vaikka olet yksin tässä maailmassa, et sittenkään ole yksin. Yhdellä jos sun toisella on kurjaa ja vielä kurjempaa syystä taikka toisesta.

      Sinä kirjoitit monista asioista hyvin. Nyt niitä ei enää ole. Ne on poistettu.

      Moni provosoi toista sanomaan asioita tajutakseen itse, saadakseen toisen sanomaan, sen minkä jo tietää. Ikään kuin vahvistukseksi - tiedät itse, mutta itseluottamus ei riitä, siksi on hyvä, että näistä tunnoista ja ajatuksista kirjoitetaan avoimesti ja rehellisesti.

      Kiitos monille, jotka olette täällä kirjoittaneet.

      • ISNauraaTeille

        mitä teen ,kun kirjoittaa valtakunnan lehteen törkeitä loukkauksia muista ihmisistä välittämättä onko uutiset totta vai ei?


    • Tiedoksivain

      Jos tuntuu, että oot tulossa hulluksi, aineet ovat sekoittaneet pääsi

    • Asioistatietävä

      Valitettavasti lääke- ym. mafia tätä todellisuutta hallitsee, ja se nyt haluaa massii. Joten lääkkeiden ottamatta jättö on ihan surkee ehdotus. Taitaa olla ammattiyhdistysliike näiden viestien takana.

    • mitentoiminnyt

      Onko siis niin, että voi soittaa puheluitakin ilman puhelinta?
      Sehän olisi näppärä juttu!
      Mä kokeilen skitsoilla pizzataksille.
      Alanko vaan pohtimaan sitä tilausta voimakkaasti ja pian se jo tuokin sen sitten?

    • Mä en kuule muuta kuin ääniä. Oonko mää skitsofreenikko?

    • tipsytiikin

      irrelevanttia ;)

    • jjjkhkh

      Psykoosi/masennus lääkkeet on henkisiä kidutus välineitä ja todella haitallisia terveydelle. Terve ihminen alkaa kuulemaan olemattomia ääniä jos syö psykoosi lääkkeitä. Mahdollisina haittavaikutuksina mainittakoon näön lähteminen, impotenssi, äkkikuolema. En voi käsittää että miten helvetissä tälläiset hermomyrkyt on laillisia?

    • enookatkera

      Auttakaa joku mua jos voitte??

    • pallomeressä

      Tajuat kuitenkin, että tuon psykoottisuuden, että osaat sanoa, milloin se on pahanakin. Tarvitset ammattiapua, saatko? Mikä sairaus sulla on diagnosoitu? Syötkö jotakin lääkettä?

    • pallomeressä

      Sairautesi on hyvin hallinnassa, pärjäät sen kanssa. Hienoa, että pystyt osallistumaan. Harvemmin ihmiset täällä kiittävät vastauksista, oli ilo kuulla kiitos! :) Sinä olet myös tärkeä!

      • IltalehdestäPäivää

        tikkari maistuu makealle.


    • tikkarimaster

      Aloitukseen vaikka vanhaa. Totta, hyökkäyksen uhri taikka sinuun vahvistavia ominaisuuksia. Hyviä j apahoja toiseuden puolelta räätälöityny nykyhetkwesi ja ajatuksiin. Välillä ne vain kiusaa mutta onni autuus ja kaikki taas. Kuhan ei

    • 858763

      Skitsofrenia on mielen sairaus. Vaatii usein laitoshoitoa. Ei parane koskaan. Mielialat vaihtelee nollasta sataan.

      • IltalehdestäPäivää

        nuolemunmunaaosaaks sä


      • Yhtäläisyydet

        Mielen sairaus eli mielikuvitussairaus.


    • 3244356

      Tarkoitatko mielen sairaudella sitä, että kyse on välittäjäaineiden epätasapainosta aivoissa?

    • Enseminäollutvaanseoli

      Mä muuten menen ihan sekaisin,kun luen netistä juttuja yhden uskovaisen naisen juttuja.En viitsi mainita kenen,mutta on surullisen kuuluisa ja sekoilee kovasti omien tukkademoniensa kanssa koko ajan. Viime yönä näin melkoisia demoni helvetti unia.Tuntui aamulla ,että pysynköhän lainkaan järjissäni.Voihan Yeshua sentään ja muovitukka päälle!Tööt tööt,onneksi on lääkkeet!!Vaikka Ketipinor aiheuttaa painajaisia ,joten hmm...
      No juu, maailmassa on niin paljon erilaisia ihmiskohtaloita,mutta tuntuu pahalta olla ihmiskohtalo!Voi voi meitä poloisia.Kyllä tavallaan ymmärrän miksi jotkut uskovaiset ovat niin varmoja,että elämme lopunaikoja nyt.Ok,mut nyt mun täytyy lähteä kauppaan,

      • ÄläLue

        Tiedän ketä tarkoitat. Ei varmaan kannata lukea niitä juttuja, jos niistä ahdistuu. Siitä henkilöstä kyllä huomaa, että hänelläkin on ongelmia mielenterveyden kanssa. Hänen jutuissaan pyörii paljon salaliittoteorioita yms, jotka hän ottaa ihan tosissaan, eikä kyseenalaista edes hulluimpia väitteitä.


      • Enseminäollutvaanseoli

        Juu, ei pitäisi lukea,mutta ei pysty olemaan lukemattakaan:( On se kyllä kamala,kun itsellä on mielenterveysongelmia ja uskonnolliset harhat on niitä pelottavampia ja huh huh.Kyllä menee aika lujaa sillä mimmillä.


    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe