annanko olla

sarvipää1

Olen tutustunut ihanaan rapuun, mutta olen useaan kertaan törmännyt siihen, että hän vetoaa hekkyyteensä syyllistäen minut sellaisista asioista jotka hän on oman mielensä mukaan tulkinnut itselleen sopivaksi esim, kääntänyt keskustelun siten, että "sinähän lupasit", vaikken ole luvannut ja siitä sitten alkaa se syyllistäminen.

Onko tämä normaalia ravulle vai onko se vain hänen luonteenpiirre? Itse vain loukkaannun sitten siitä, että minua syyllistetään sellaisesta mihin katson olevani syytön ja olenkin alkanut miettimään, että jaksanko tuotakaan, tuhlaanko vain aikaani häneen.

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvipää1

Siis vetoaa herkkyyteensä.

• canerigooo

Oletko sitten joskus tahtomattasi tehnyt jotain/loukannut? Rapu on tosi herkkä aistimaan kaiken mahdollisen toisesta, veikkaan että vähän katsoo sinusta huomaatko itsestäsi mitään.

Toinen mahdollisuus on se, että tämä on sitä ravun "oikuttelua", joskus se voi olla ihan tarkoituksetonta "leikittelyä", halua katsoa reaktiosi asioihin.

Kannattaa ihan suoraan kysyä häneltä asiaa :)

• sarvipää1

En voi tietää olenko tahtomattani tehnyt tai loukannut häntä jos siitä ei kerrota koska en missään nimessä haluisi tehdä häntä kohtaan niin.Tarkoitatko, että huomaanko itse loukanneeni häntä?
        No, elämä menee aika hankalaksi jos on alettava miettimään missä sanamuodossa on tullut mitäkin sanottua, esim. onko mahdollista, että hän on voinut kääntää taas jonkun asian miten haluaa sen itse näkevän jne...

Niin juuri tuo tarkoitukseton "leikittely" on niin rasittavaa kun itse ei saisi tehdä mitään virhettä häntä loukatakseen, mutta hän loukkaa sitten tuolla oikuttelullaan, mutta minun pitäisi niellä se kiukuttelematta.

Niin kai, mutta kysyin tätä siksi, että osaisin ymmärtää mistä tuo johtuu ja siten olisi helpompaa laittaa se "horoskoopin piikkiin". ;D Eli sitä ei ottaisi ihan niin raskaasti itse.

• plopplhplph

musta tuntuu, että joku sussa saa sen epävarmaks. mä ainakin oon aito oma itseni ja annan kaikkeni jos oon täysillä mukana, enkä oikuttele.
      kannattaa sanoo suoraan omat mielipitees ja olla alusta saakka suora mitä tunnet ja tarkotat, ravun voi olla vaikeeta uskoo sitä siltä seisomalta, koska rapu on intuitiivinen merkki, niin sen pitee kokee ja tunnustella sut läpikotasin, jotta näkee että sun puhees on totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe