Hei kaikille!
Olen tällainen 14v poika, kohta 15, joka etsii itselleen kaunista tyttöä.
Minulla oli vuotta nuorempi tyttöystävä, mutta jätin hänet, koska häntä ei enää kiinnostanut tietokoneilu.
Siitä puheen ollen, olen tietokonenörtti ja vaadin tytöltäkin kiinnostusta koneisiin. Omistan supertietokoneen joten voidaan jutella kätevästi ja mikä parasta: voin virtualisoida meidät sillä virtuaaliseen maailmaan jossa voimme tehdä rauhassa kaikkea romanttista. Ja jos jotain pahaa tapahtuu niin palataan vain menneisyyteen ja kaikki on kunnossa:)
Ulkonäköni on sellainen et mulla on maantienväriset housut ja sininen tai punertava paita, vaaleet hiukset ja pyöreet silmälasit. Tossa mun kuva:
http://i129.photobucket.com/albums/p237/Armace47/Code LYOKO/Jeremie.jpg
Jos kiinnostuit niin laita s posti osoite niin vastaan sulle.
Ja jos tämä palsta täyttyy roskasta niin palaan takaisin tähän aikaan.
Mutta nyt täytyy tästä lähteä tuonne mun salapaikkaan yhelle tehtaalle, kun kaverit oottaa että menen heidän kanssaan ajamaan kilpaa virtuaalimaailmaan. Moro!
Tytöt! Kiinnostaisiko tällainen nero poika?:)
11
274
Vastaukset
- spämmi?
Oliks toi vaa joku spämmi?? Mua nimittäin kinnoostaa just kaikki tollaset...
- LOL!
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
- Zap Zip
Code Lyoko jos oikein muistan
Kai tää oli vitsi?
- v ttu oottyhmä
Vit tu!! Et oot tyhmä saata nan persläpi HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OOT SEMMONEN PÄLLIN KUTKA=KULLIN PÄTKÄ XD
- Eräs joka tietää jotain.
Kaikki tietää että toi on Code Lyokon Jeremy
- Kuhvikappi
Et ole nero
- aelita
Minua kiinnostaa :D asun lyokossa ja deactivoin torneja. Nimeni on aelita :D ota yhteyttä!
- suklaamuru
Alus vaa luin tota, mut sit melkee heti ekast lauseest sain huonon vaikutelman ja toi, että tyttöystävän jätit, koska sitä ei kiinnostanu tietokoneilu, nii siinä vaiheessa arvasin, et nyt on asiat jotenki huonosti.. :D kuva paljasti tietty kaiken ;) ja toi sun tyylis ei kuullostanu kauhee vakuuttavalta :D
- Äidinkielen lehtori
Eikä myöskään tuo sinun kirjoitusvirheilysi. Kunnioittakaa aloittajaa edes vähän, älkääkä heti olko kateellisia hänen älykkyydestään ja taidoistaan.
- Reps! :D
Ei vuttu mitä mä just luin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763372
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311981Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu661224Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025