Oon menossa ekaa kertaa coniin ja ajattelin mennä näin ensimmäistä kertaa lolitana. Mulla on jo mekko, hiuskoristeet, peruukki, sukat yms., mut kengät puuttuu. "Oikeita" lolita-kenkiä en viitti sovittamatta tilata, koska ois aika iso riski, et ne ois kuitenkin liian pienet tai isot tms. Niin minkälaiset kengät sopisi sellaisen sweet-loli mekon kanssa?
Lolita kengät coniin
4
292
Vastaukset
- Maizq
Ei oo kuule mikää ongelma tilata netistä! Ite tilasin bodylineltä ja ne oliiii ihanat ja täydellisen kokoset. Eli älä pelkää tilaa vaa iha rohkeesti netistä, muista vaa tilata oikee koko äläkä vaa summanmutikassa aattele et esim. 230 on sopiva koko. (: onnea yritykseen
- Japani_fani
Mulla on sen verran levee jalka, etten kyllä uskalla tilata... mutta onks aivan kauhee tyyli moka ostaa sandaalit ja ommella niihin rusetteja?
- Mä vaan
No kyl mun mielestä voi tuunat sandaalit loliksi
- sokeriturska
Muista rakas, vaikka sun alotusviestistä on jo pitkä aika, lolitahan ei ole cosplayta vaan pukeutumista, muotia. Sanavalintasi antoivat mulle sen mielikuvan. Lolitaa ei esitetä, lolitassa ei olla joku hahmo, sä olet oma itsesi, pukeutuneena vaatteisiin joista tykkäät, kuten arkipukeutuminenkin. Älä yritä liikaa. Katso itse itseäsi peilistä ja mieti, kehtaatko mennä tämän näköisenä kentälle. Ihan näteillä kokonaisuuteen sopivilla tohveleilla, kuten vaikka ballerinoilla tai oxford heelseillä voi saada aikaan tosi nättejä lookkeja. Sä pystyt siihen!
Ostan melkein kaiken lolini ulkomailta, osan käytettynä suomalaisilta. Jos etsit oikeilta sivustoilta, niillä varmasti on aina hyvät ja selkeät ohjeet kenkien kokoihin, voit myös etsiskellä muiden kommentteja, ovatko he tykänneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279