Asun äidin ja isäpuolen kanssa, olemme matkustelleet useasti mutta nykyään minusta matkustaminen on hyvin turhauttaavaa vanhempien kanssa. Keväällä äitini kysyi haluaisinko lähteä talvilomalla Meksikoon sanoin ei, koska haluaisin olla talviloman kotona. Kesällä äitini otti puheeksi Meksikon matkan ja sanoin edelleen, etten haluaisi lähteä. Äitini vastasi, että se ei ole sinun päätettävissä koska et voi jäädä kotiinkaan. Olen luonteeltani itsenäinen ja pystyisin omasta mielestäni ruokkimaan ja pitämään itseni elossa viikon ajan kotonakin. Isälleni en voi mennä, koska hänen uusi vaimo ei haluaisi minua heille talvilomaksi. Mummillenikin sopisi, että olisin hänellä viikon. Muutkin sukulaiset olisivat tavoittelevassa jos kotona tulisi ongelmia.
Mitä oikeuksia minulla on tässä tilanteessa?
15v viikon yksin kotona.
aapoaw98
1
202
Vastaukset
- kopponen
No sittenhän asia on selvä. Juttele asiasta äitisi kanssa ja jää kotiin. Itse olen muuttanut jo 15v kotoa pois omaan yksiöön maalta kaupunkiin ja hyvin pärjäsin. Kyllä tuon ikäinen pärjää, jos vaan itse haluaa jäädä ja on joku lähellä tai siis tavoitettavissa jos jotain kysyttävää tai ongelmia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833