Hei!
Onko kenenkään vauvalla/taaperolla tai lapsella mitään maneeria, mitä toistaa?
Esim jos innostuu,jännittää,pelkää jne...
Meidän vuoden ikäinen tyttö tekee usein niin että jos vaikka innostuu tai jännittää, niin alkaa silittää omaa jalkaansa nopeaan tahtiin.
Näyttää vähän kummalta, onko tuollaiset maneerit huolestuttavia?
Maneeri
1
350
Vastaukset
- vikkkka
Oletkohan joskus jännittävässä tilanteessa silittänyt sylissäsi olevan lapsesi jalkaa? Hän on saanut siitä lohtua tilanteesern ja nyt toistaa itse sitä samaa? Mene ja tiedä.. :D
Ihan normaalia toimintaa lapselle. Meilläkin tietyt asiat pitää tehdä jollain tietyllä tavalla ja esikoinen on nyt 2,5-vuotias. Unille menon aikaan sänkyyn menee samat unikaverit ja kirjat.. Muut lentävät ulos sängystä hirveällä huudolla. Pyöräretkelle lähtee tietty nalle mukaan. Kauppaan mennessä tietty kaulakoru kaulaan. Se on lapsen tapa luoda itselleen turvallista oloa ja saa hänet tuntemaan, että hän hallitsee tilannetta.
Voihan se olla lapsellasi vähän hassu tapa, mutta tulet vielä muistelemaan sitä suloisena tapana vuosien päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303898
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951266Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47911
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39851