Mustasukkaisuus

Luottamusmennyt

Mieheni jäi kiinni viestittelystä muiden naisten kanssa, pitkän keskustelun jälkeen sain luvan lukea viestit. Oli pitänyt viestit kauan salassaan ja tuskin olisi niitä ikinä näyttänyt ellen olisi kysynyt. Ennen tätä en ollut mustasukkainen mutta nyt epäilen koko ajan. Uskon että opin vielä luottamaan. Mietin kuitenkin että jos hän tekee vielä saman uudelleen, onko minulla oikeus kysyä lupaa lukea viestit? En halua olla vainoharhainen, mutta haluan jossakin vaiheessa varmistua että oikeasti voin luottaa. Eniten häiritsee se ettei hän ollut rehellinen. Luottaisitteko vielä? Tai syynäisittekö aika-ajoin toisen viestit?

11

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös mustis

      Riippuu täysin viestien sisällöstä..

      • Luottamusmennyt

        Sanotaanko näin että rajan yli mentiin.. Naisiin oli otettu yhteyttä milloin mistäkin. Oli haukkunut suhdettamme, sopinut tapaamisia. Mielistellyt ja flirttaillut.. Mies ei kadu.


    • Siinähän se,totuus

      Toihan kertoo jo kaiken.Ei kunnioita sinua,ei suhdetta(haukkuminen,vähättely),haluaa tavata muita,eikä edes kadu,joten ei kyse hetken hairahduksesta vaan täysin tietoisesta toiminnasta.

    • htehza

      en ymmärrä miten edes haluat jatkaa suhdetta. minä en enää ikinä voisi luottaa ja toisekseen jos on haukuttu omaa suhdetta niin onhan se todellaloukkaavaa sinua kohtaa ja kertoo että ei arvosta sinua ja ns "teitä".

      • Luottamusmennyt

        On kyllä yrittänyt näyttää kaikin mahdollisin tavoin että häneen voi luottaa. Itkenyt edessäni jne. Eli ei ole kiinni siitä etteikö välittäisi. Häiritsee silti ettei aluksi katunut ollenkaan. Tuntuu siltä että ihan kaikkea ei ole vielä kerrottu, voin tietysti olla väärässäkin. Jos jatkossa näin tapahtuu niin varmasti osaa olla niin fiksu että poistaa kaikki viestit, jolloin ei jää ikinä kiinni..


    • isäpettiäitiä

      Ikävä juttu :(
      Teidän pitää sopia selkeät pelisäännöt, mitä saa tehdä ja mitä ei. Tottakai luottamus on nyt mennyt ja HÄNEN pitää tehdä nyt töitä ansaitakseen se takaisin.

      • Liian mustasukkainen

        mitä ajattelette tästä. Mies viestittelee toisten naisten kanssa silloin kun minä en ole paikalla. Ja viestittely saattaa kestää viikkoja useampana päivänä. Mies ei halua lähteä kanssani tuulettumaan vaan kavereittensa kanssa. Syynä on kuulemma se että kun en tunne hänen kavereitaan, osa ei halua minua mukaan ja se että mieheni kokee kiusalliseksi kun kyselen esim. mitä joku asia tarkoittaa mistä he puhuvat eikä voi kuulemma puhua kaikesta kun minä olen mukana. Näemme tällä hetkellä vain vkl ja kun hän tulee kotiin hän on koko ajan tietokoneella ja päivän aikana n.2h kanssani. Mieheni on ollut ilman minua laivalla ja laivalla liikkui vieraan naisen kanssa kanssa ja laiva reissun jälkeen he jatkoivat pitkän aikaa viestittelyä eikä mies kertonut asiasta minulle mitään, mutta sain vahingossa tietää. Sovimme Tämän jälkeen että ei viestitellä noin paljon vastakkaiselle sukupuolelle koska se loukkaa toista, mutta Mies ei ole pitänyt lupaustaan. Tässä on pieni osa meidän tilanteesta.


      • Mielummin yksin
        Liian mustasukkainen kirjoitti:

        mitä ajattelette tästä. Mies viestittelee toisten naisten kanssa silloin kun minä en ole paikalla. Ja viestittely saattaa kestää viikkoja useampana päivänä. Mies ei halua lähteä kanssani tuulettumaan vaan kavereittensa kanssa. Syynä on kuulemma se että kun en tunne hänen kavereitaan, osa ei halua minua mukaan ja se että mieheni kokee kiusalliseksi kun kyselen esim. mitä joku asia tarkoittaa mistä he puhuvat eikä voi kuulemma puhua kaikesta kun minä olen mukana. Näemme tällä hetkellä vain vkl ja kun hän tulee kotiin hän on koko ajan tietokoneella ja päivän aikana n.2h kanssani. Mieheni on ollut ilman minua laivalla ja laivalla liikkui vieraan naisen kanssa kanssa ja laiva reissun jälkeen he jatkoivat pitkän aikaa viestittelyä eikä mies kertonut asiasta minulle mitään, mutta sain vahingossa tietää. Sovimme Tämän jälkeen että ei viestitellä noin paljon vastakkaiselle sukupuolelle koska se loukkaa toista, mutta Mies ei ole pitänyt lupaustaan. Tässä on pieni osa meidän tilanteesta.

        Kun luen juttujanne täältä, tuntuu kummalta, miten moni miettii onko liian mustasukkainen ja samalla kertoo tarinaa, jota itse en hyväksyisi ollenkaan, lähtisin ovet paukkuen. Tai niin luulen.

        Ehkä syy on siinä, että itse olen vasta suhteen alussa? Oppiiko tuollaisia sietämään pikkuhiljaa? En halua oppia. Mielummin yksin.


    • Njhgvfdsaolm

      Narsistille kirosana on muissa ystävissä:

      1. Sosialaalisuus
      2. Laaja ystäväverkosto.
      3. Iloisuus.
      4. Paljon tapahtumia
      6. Fiksu.

      Tunnen mieheni kaverin joka on miespuolinen on juuri näistä asioista meille hyvin kateellinen ja ei ole tekemisissä enään siksi, hänellä on muutamia kavereita ja perhe, mutta hän itse hengailee netissä vaan ja hän on sosiaalisesti syrjäytynyt, koska hän ei pysty itse verkostoutumaan isoa ystäväpiiriä itselleen koska ei osaa sitä. Eikä hän tarvitse kun " luottaa vain itseensä, ei muihin" siksi hänellä ei ole kavereita. Hänelle vaan hyvää loppuelämään netissä.

    • hahahaa312

      äläpä jauha paskaa sinä olet kaikkia noita. eri asia halu ja taito

    • todellakin

      ne hurmurit ei pysy housuissaan. pitää kokoajan etsiä, todellakin,etsiä jotain parempaa jalkoväliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe