Hill`s penturuoka

vatsa sekaisin

Meillä 5 kk ison rodun pentu. Ollaan syötetty Hill`s penturuokaa. Nyt on alkanut kakat muuttua löysäksi. Onko kukaan syöttänyt tätä ruokaa pennulleen 12kk:den ikään asti

3

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ks ruokamerkistä systerin alle luovutusikäiset koko pentueella meni vatsa löysälle, pennuille joutui eläinlääkärin tilaamaan ettei pennut kuivu ripuloinnin takia, kehtasi eläinlääkäri kysyä mitä ruokaa pentue on saannut, meni aika vaikeakaksi kun kuuli koiranruoka merkin.

Ison koiran rodulle itse suosittelen aikuisten koirien ruokaa luovutusiän jälkeen että koira kehittyisi hitaasti, eikä tulisi ruuasta johtuvia kasvuhäiriöitä.

• vatsa sekaisin

Kiitos vastauksesta. Meidän pentu syö 540gr/vrk tuota Hill`s penturuokaa, eli saa pienemmän määrän, kun taas aikuisen muonaa joutuisi antamaan enemmän. Aikuisen muonaan olisin minäkin siirtynyt, mutta kasvattajan ohjeita pitää noudattaa. Yleensä ripulointi ja sen jälkeen allergiat kehittyy juuri tuossa viiden kuukauden iässä. Ostettiin juuri kaksi 11kg säkkiä ja ajateltiin niiden jälkeen siirtymistä aikuisen muonaan. Mitä muonaa suosittelet.

• En suosittelee mitään koiraruokia koska koirilla vatsat on yksilöllisiä ja itse tykkään nykyisin panostaa koirien ns kotiruokintaa mistä on hyvä ohut ja helppohoitoinen kirja kirjahyllylläni : maukasta ruokaa koirallesi

Mutta jos kuivamuonaa syötät niin katso että ei sisällä bht:eetä mikä on torjunta-ainetta mitä ei saa ihmisten ruokien lähellä pitää , bht:teetä voidaan merkitä myöskin eu sallimia lisäaineita antidoksidantteja, joka hintaluokan myöskin eläikaupan ruuista löytyy bht:teetä

Koirien ruoka-allergioissa ykkösenä on lisäaineet, vilja(vehnä) ja lihatuotteet(sian ja naudan liha). Koirien ulosteen määrästä ja laadusta näkee pystyykö koira hyödyntämään ruuan ja sopiiko koiralle ruoka, sekä koirien turkista, ja jos korvat on jatkuvasti likaset koiralle ei välttämättä ruoka sovi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1778
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1613
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      7
      1051
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      978
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      79
      930
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      925
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      874
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      857
    Aihe