Moikka! Olen pian 17-vuotias tyttö pohjois-savosta. Rakastan lapsia todella paljon ja minulla on ollut jonkin sortin vauvakuume 15 vuotiaasta asti. Omasta mielestäni olisin valmis äidiksi vaikka heti. Olen miettinyt asioita aika tarkkaan ja minulla olisi ympärillä todella hyvä verkosto joka tukisi minua. Mitä teen? Auttakaa!!
Pian 17
4
208
Vastaukset
- jlnv
Kannattaa odottaa siihen saakka että on koulut käyny sen jålkeen kannattaa ruveta miettimään perhettä. itse saanut lapsen 18 vuotiaana ja voin sanoa että on välillä erittäin hankalaa pyörittää arkea. En tarkoita masennusta vaan että lapsen kanssa on opeteteltava tekemään kaikki lapsen ehdoilla. Ja se kun se pikkunen roikkuu jalassa, huutaa äiti äiti joka väliin tai saa itkupotkuraivarit kun ei saa jotain. Niin odota vaan ihan rauhassa että saat itsellesi ammatin ja ruoea sen jälkeen hommaamaan niitä muksuja..
- Tiiaxoxo
Niin totta. Oon kyl miettiny sitäki että opiskelen nyt ton ammatin kunnolla ja katon sitten mimmonen tilanne on. Olishan se hyvä että koulun kävisin loppuun ja sitten miettisin asiaa uuestaa. Mutta en oikeesti tiiä.
- Ei vielä
Hyvä äiti ajattelee aina lapsen parasta, eli sun tilanteessa se tarkoittaa sitä että odotat että on koulut käytynä ja on mies jonka kanssa haluat varmasti elää loppuelämäsi ja että rahatilanne on hyvä. Eli mitä nyt teet, opiskelet ja elät nuoruutesi.
- ...
Kannattaa varmaan kysyä siltä tukiverkostoltasi ovatjko he valmiita hoitamaan lastasi. Lapsi tarvitsee myös vauvakuumeisen äidin lisäksi kypsät vanhemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1233543EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2222541Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141975Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491802Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu671007Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18895- 109889
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26821Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty72782