paikalliset

nainen

saako omaan huoneistohotelliin tuoda vieraaksi käymään Turkkilaista miestä, muutamaksi tunniksi ?

17

2803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

      Ei saa tuoda paikallisia vieraita! Itse asiassa ei saisi tuoda ollenkaan vieraita, suomalaisia eikä paikallisia, samaa tai erisukupuolta olevia. Mutta joustavat enemmän jos pyydät saada tuoda vieraaksi suomalaisen naisen.
      Mutta rahalla saa kuulemma hoidettua joihinkin hotelleihin miesvieraita...

    • saa

      varsinkin "sopii lapsiprheille" merkinnällä varustettuihin

    • riia

      kun oltiin turkissa, kemerissä tossa pari viikkoo, niin tuotiin kaks meijän turkkilais kaveria meijän hotelli huoneeseen. hotellin omistajat eivät sanoneet vastaan, mutta yöksi poikien piti lähtee pois hotellista!

    • Kokemusta on...

      Riipuu täysin hotellista/huoneistohotellista.
      Kysy respasta, saat siten tietää mikä on ko. hotellin käytäntö.

    • töissä ollut

      Ei saa! Sun pitää ilmoittaa täällä jo ennen lähtöä henkilön nimi jonka aiot huoneesees viedä. Ja riippuen matkan järjestäjästä, voi olla et joudut maksamaan.

    • Johannes

      Vaimo imetti vauvaa ala-aulassa hetki ennen lähtöä hot:sta kotimatkalle. Turkkilainen tuttavamme tarjoutui kantamaan tavaroitamme huoneesta alas, melkomoisen vääntämisen jälkeen hän sai luvan "tämän kerran" tulla jelppimään.
      Eräässä hotellissa tuttavarouva (suomal.) ei päässyt katsomaan hotellimme huoneita vaimoni kanssa päiväsaikaan!
      Tuttavaneiti, yöpyi erääseen hotelliin turkkilaisen poikaystävänsä kanssa, maksamalla respaan "extraa".
      Kovasti tuo vaihtelee....

    • diduu

      Ainakaan hotelli Club Sidar'iin ei saa viedä vieraita. Ei edes omaa sukulaistaan.

      • nainen

        ...kyseessä on ihan ystävä, mies kylläkin, jonka olisin kutsunut vaikka iltakahville, en niinkään koko yöksi peuhaamaan...ei näköjään onnistu, pakko tavata jossakin ulkona tai ravintolassa.


    • el maestro

      viemään kaverini kanssa vieraita hotelliin. respassa kyllä sanottiin että ei, mutta hetken selittelyn jälkeen onnistu eikä tarvinnu mitään maksaa!!! eikä aamullakaan tullut mitään palautetta respassa...

      • Kiinnostunut

        Saakos udella mikä tuo hotelli oli?? Kiinnostuin asiasta =)


    • Jussi

      Itse olen ainakin aina vienyt miehiä huoneeseeni peuhaamaan niin päivin kuin öin..ei koskaan ole ollut mitään vastalausetta hotellin puolelta. Johtuukohan se siitä että puhun turkkia ja olen myös usein antanut respan pojille...

    • nainen

      ei niihin hotellihuoneisiin saa tuoda edes sukulaisia jos eivät asu siinä hotellissa!
      näin on.. kokemusta on.

      • nainen, se alkuperäinen!

        olen ketjun aloittaja, älä varasta minun nimimerkkiäni, koita keksiä oma sinä "toinen nainen"!!!!!!!!!!!!!!!!


    • *-*

      Meidän hotelliin ei ainakaan ehdottomasti saanut tuoda.

    • Janne

      olen ravintoloista kuskannut poikia huoneeseen. Yleensä riittää kun tökkää 10 euroa respakaiffarin taskuun.

      • *-*

        alentua moiseen? Siellähän nauraa koko hotellin väki selän takana. Kokemusta on nimittäin tuosta, että koko hotellin väki tietää kaikkien kaikki asiat ja puhuu kaikesta selän takana vaikka eivät edes tietäisi asioiden oikeaa laitaa.


      • sittenkin
        *-* kirjoitti:

        alentua moiseen? Siellähän nauraa koko hotellin väki selän takana. Kokemusta on nimittäin tuosta, että koko hotellin väki tietää kaikkien kaikki asiat ja puhuu kaikesta selän takana vaikka eivät edes tietäisi asioiden oikeaa laitaa.

        olla tämän palstan kirjoittelijoiden sukulaiskansaa?????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe