Olin elämäni ensimmäisen kerran apuna maatilan töissä.
Tehtäväni oli lapioida ohran jyviä laarissa. Töitä tein lyhythihainen paita päällä.
Myöhemmin samana päivänä huomasin käsivarsillani ja kaulalla paljon pieniä punaisia hieman kohollaan olevia pilkkuja, joita kutisi. Seuraavana aamuna tilanne oli edelleen se, että noita pilkkuja oli käsivarsilla ja kaulalla ja kutina oli vielä kovempi kuin edeltävänä päivänä.
Kokeilin ottaa tabletin, joka on tarkoitettu nokkosihottumaan ja allergiseen nuhaan jne. Siitä ei mainittavaa apua.
Mitä voi olla? Tuli selvästi tuosta ohran lapioimisesta.
Meneekö vain ajan kanssa ohi?
Nuorena minulla on todettu siitepölyallergia, joka ei ole kuitenkaan oireillut mitenkään moniin vuosiin.
Viljan käsittelystä punaisia pilkkuja! Mitä?
Kutiavat kädet
0
179
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546