En ole aikaisemmin käynyt Ateenassa, mutta nyt haluaisin mennä muutamaksi päiväksi, ehkä 3-4 päivää.Osaako kukaan neuvoa miten kannattaisi menetellä kun tarvitsen vain lentoliput, en välttämättä hotellia? MIkä olisi edullisin tapa lentää sinne ja vain suoralennoista olen kiinnostunut. Olen etsiskellyt netistä, mutta olen näissä vähän tumpelo. Lisäksi kuulin Aylin fly lennoista, onkohan nimi väärin kun ei löydy netistä? Kiitos asiallisista vastauksista.
Kuka osaisi neuvoa
2
292
Vastaukset
- Acropoli
Katso Norwegian ja SAS: in sivuilta.
- travelbag
Suomi nayttaa olevan sellainen maa josta ei pian saa minkaanlaisia suoralentoyhteyksia esim Eurooppaan tai Afrikkaan, kuin vain tiettyina vuodenaikoina.
Katso www.skyscanner.com joista loytyy kaikki.
Itse palasin Ateenasta Helsinkiin Turkish airlines lennolla, kannatti tosiaan, hieno palvelu ja ruoat eika mikaan naita halpalentoyhtioita, eika hintakaan paata huimannut. tama vain tiedoksi teille
SAS on kallis, Norwegian lentaa yleensa joko Tukholman tai Oslon tai Koopenhaminan kautta.
Toinen vaihtoehto on lentaa airBaltic, jossa pikavaihto pienella Riigan lentokentalla, ei voi eksya, hinnatkin olleet suhtkoht OK, vaikka nyt joutuu maksaan matkalausutakin ruumassa. Olen lentanyt monta kertaa heidan kanssaan. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407