Mitä tehdä? Punoitus on nimenomaan juuressa, ikään kuin rinkula pippelin juuren ympäri. Ei näytä aristavan. Pitääkö laittaa jotain rasvaa? Suun kautta otettava antibioottikuuri ollut juuri, en todellakaan haluaisi toista heti perään...
Muutenkin en tajua kun olen lukenut, että pojan pippelin pesuun riittää ekana vuonna pelkkä huljuttelu. Meillä ainakin kerääntyy pippelin juureen jotain valkoista töhkää jonkun verran, joka ei lähde pelkällä huljuttelulla, välillä ollaan märän/perusrasvalla rasvatun pumpulipalan kanssa pyyhitty.
Neuvoja? Poika nyt 7kk.
Pojan pippelin juuri punoittaa
öljkö
1
2421
Vastaukset
- voi olla tämä
Saattaa olla balaniitti, vaikka yleensä se alkaakin pippelin kärjen punoituksella. Jos pippeli samalla erittää valkoista töhnää, on melko varmasti kyseessä balaniitti. Voit kokeilla tiheitä kylvetyksiä (väh. 10 min. kerrallaan) ja ilmakylpyjä, saattaa mennä sillä ohi. Jos ei muutamassa päivässä helpota, tai muuttuu selvästi kivuliaaksi, niin sitten lääkäriin. Yleensä hoidetaan ensin paikallisella antibioottivoiteella (silmägeelillä) ja jos se ei auta, niin vasta sitten antibiootti suun kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484066
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131960Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise961338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681215Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51111- 47971
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28969En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?50964Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334940