Harrastin poikaystäväni kanssa seksiä n. Viikko sitten.. söin jälkiehkäisyn ja pienessä humalatilassa tein pari päivää ehkäisyn jälkeen sen vielä monta kertaa.. me kuitenkin aina ns. Keskeytettiin yhdyntä, eikö se tullut mun sisään. Menkat piti alkaa pari päivää sityen. Tai alkoihan ne.. Vuotanut nyt kaksi päivää ehkä muutaman millin jitain ruskeaa. Maha kipeä , turvonnut, jatkuva nälkä,vessähätä ja väsyttää. Ajattelin kysäistä neuvoa ennen testin tekemistä.. odottelen vielä viikon verran. Johtuisikohan jälkiehkäisystä vai voisiko olla raskaus kyseessä? Help me !
ongelman poikanen.. paksuna?
juuhupsis
4101
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Kyllähän se jälkiehkäisykin voi vaikuttaa mooniksiin, ja muutenkin ne voivat välillä vaihdella. Että odotat nyt jonkin aikaa vielä, ja teet testin, ihan varmuuden vuoksi.
Jos ei muuten, niin oman mielenrauhan takia..
Ja jos raskaus on/olisi ongelma, jatkossa hoitanet ehkäisyn sitten kuntoon?
Joo mut ei ne nuin paljoa oo vaihdellu.. Kiitos vastauksestasi, teen piakkoin testin.. aloitin tänöän e-pillerit. Tarkoituksena olikin aloittaa ne.
Odottelehan kauemmin kuin viikko, siitä yhdynnästä tulee olla vähintään 19 vrk jotta testin tulokseen voi luottaa.
Etkö lukenut pakkauksen mukana tullutta lappua, siinä mainitaan ihan selvästi sivuvaikutukset joita kyseisestä lääkkeestä voi tulla.
Siellä ohjeessa muuten mainitaan sekin milloin se raskaustesti tehdään, alkoi vuoto tahi ei
Kyl mä sen nopeasti lukasin mut emmä tollasia muista. Juu kiitos odottelen sitten pari viikkoa vielä... en muista lukeneeni testistä tai menkoista sen pahemmin kun että siinä mainittiin et ne voi tulla myöhässä..