Susi tappaa huvikseen, metsästäjä syödäkseen

58-3

7

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaako

näitä linkittää ? taas kaiken maailman paskaperseet rupeavat sökeltämään villikoiristaan tai koirasusilaumoistaan vaikka tuskin itse erottaisivat kissaa koirasta.

• Paappa 2

Näin on. Susianalyytikko pian taas tumputtaa orgasmihin saakka!!

• Paappa 2 kirjoitti:

Näin on. Susianalyytikko pian taas tumputtaa orgasmihin saakka!!

Heh heh, kyllähän tässä jo useampi varvi on lentänyt ja juhlaryyppy valunut kurkusta alas. On tämä niin makoisa ja ihana tapahtuma. Mahtava susi on jälleen todistanut voimaansa ja suuruuttansa.

• OTTAISI

LAMPAANSA YÖAJAKSI SISÄLLE EKÄ SITTEN RUIKUTTAISI.

• Eikö teillä ole

kotioloissa etes kuivaa leivän kyrsää kun täytyy lähteä metsälle.Olisitte niillä tussari ja metsästylupamaksu rahoilla ostaneet etes jauhoja niin muija oisi puuron keittänyt.

• ja vittuakohan

se sinulle "etes" kuuluu ? taitaapa olla pikkaisen paremmat sapuskat mitä sinulla.

• karhulle ruokaa

Kyllä on ihmeellistä vinkumista susista ja karhuista, ne kuuluvat enemmän luontoon kuin ihminen.

Ihminen ei kuole sukupuuttoon vaikka välillä susi tai karhu ihmisen söisikin ja lampaathan ne herkkua vasta karhulle ja sudelle onkin, nekin tarttee ruokaa siinä missä ihminenkin.

Pelätkää enemmän juoppoa naapurianne tai jotain vastaantulevaa kriminaalia sillä niitä suomenmaassa riittää enemmän kuin peto-eläimiä...tuo peto-eläin nimi nyt on ihan väärä, ihminen se peto on eikä eläin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5514
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3496
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2740
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2428
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1831
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1770
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1586
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1516
    Aihe