Olivatko koirasusisekuleita?
http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194834467913/artikkeli/huittislainen lampuri menetti 18 lammasta susien hyokkayksessa.html
Susi tappaa huvikseen, metsästäjä syödäkseen
7
213
Vastaukset
- kannattaako
näitä linkittää ? taas kaiken maailman paskaperseet rupeavat sökeltämään villikoiristaan tai koirasusilaumoistaan vaikka tuskin itse erottaisivat kissaa koirasta.
- Paappa 2
Näin on. Susianalyytikko pian taas tumputtaa orgasmihin saakka!!
Paappa 2 kirjoitti:
Näin on. Susianalyytikko pian taas tumputtaa orgasmihin saakka!!
Heh heh, kyllähän tässä jo useampi varvi on lentänyt ja juhlaryyppy valunut kurkusta alas. On tämä niin makoisa ja ihana tapahtuma. Mahtava susi on jälleen todistanut voimaansa ja suuruuttansa.
- OTTAISI
LAMPAANSA YÖAJAKSI SISÄLLE EKÄ SITTEN RUIKUTTAISI.
- Eikö teillä ole
kotioloissa etes kuivaa leivän kyrsää kun täytyy lähteä metsälle.Olisitte niillä tussari ja metsästylupamaksu rahoilla ostaneet etes jauhoja niin muija oisi puuron keittänyt.
- ja vittuakohan
se sinulle "etes" kuuluu ? taitaapa olla pikkaisen paremmat sapuskat mitä sinulla.
- karhulle ruokaa
Kyllä on ihmeellistä vinkumista susista ja karhuista, ne kuuluvat enemmän luontoon kuin ihminen.
Ihminen ei kuole sukupuuttoon vaikka välillä susi tai karhu ihmisen söisikin ja lampaathan ne herkkua vasta karhulle ja sudelle onkin, nekin tarttee ruokaa siinä missä ihminenkin.
Pelätkää enemmän juoppoa naapurianne tai jotain vastaantulevaa kriminaalia sillä niitä suomenmaassa riittää enemmän kuin peto-eläimiä...tuo peto-eläin nimi nyt on ihan väärä, ihminen se peto on eikä eläin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395514
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253496Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142740- 472428
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631831Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491770- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201586- 281520
- 201516