Miten päästä eroon ahmimisesta ja laihduttaa pois nämä
ylimääräiset 20kg? Mä en kestä katsoa itseäni peilistä ja haluan muuttua....
Voisiko joku kertoa jotain vinkkejä tai linkittää jotain neuvovia sivustoja?
Ääh...
Apua
3
167
Vastaukset
Ensinnäkin sää et voi itte päättää, että sulla on BED, vaan sen takia, että sulla on 20 kg ylipainoo ja tykkäät ahmia, etkä tykkää peilikuvastas. Mitään jeesus-parannusta EI ole. Jos haluat apua, niin varaa aika yleisklääkärille ja kysy siltä, että onko sulla enemmänkin masennusta kuin syömishäiriöö? Masennuksennuksessa käännyt psykiatrian erikoislääkärin puoleen ja syömishäiriössä sisätautien erikoslääkärin puoleen. Kuulostan varmasti tylyltä, mutta miks sää poraat täällä neuvovia sivustoja, vaikka esim. minä olen kirjottanu apua ahmimiseen otsikolla tänne ja moni muukin on antanu niin neuvontasivuja kuin apuakin. Lue muitten jutut, siellä on vastauksia.
- Jossuvaannnn
Okei joo, ei kuulosta tylyltä koska tottahan tuo.
Ja ei mulla oo masennusta, vaan kyllä se taitaa ihan vaan BED olla :/
Kiitos vinkeistäsi...
Pääasia, että lähdet itsesi takia hakemaan apua lääkäriltä, etkä itte itteasi kanssa nurkkaan murjottamaan. Olokin paranee, kun apua alkaa tulla! Lääkäriin mars! Tai sitten itsehoito-ohjeita mm. täältä:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito/irtiahminnasta/Pages/default.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391975Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus151522Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621177
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 76842
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33823