Miten päästä eroon ahmimisesta ja laihduttaa pois nämä
ylimääräiset 20kg? Mä en kestä katsoa itseäni peilistä ja haluan muuttua....
Voisiko joku kertoa jotain vinkkejä tai linkittää jotain neuvovia sivustoja?
Ääh...
Apua
3
110
Vastaukset
Ensinnäkin sää et voi itte päättää, että sulla on BED, vaan sen takia, että sulla on 20 kg ylipainoo ja tykkäät ahmia, etkä tykkää peilikuvastas. Mitään jeesus-parannusta EI ole. Jos haluat apua, niin varaa aika yleisklääkärille ja kysy siltä, että onko sulla enemmänkin masennusta kuin syömishäiriöö? Masennuksennuksessa käännyt psykiatrian erikoislääkärin puoleen ja syömishäiriössä sisätautien erikoslääkärin puoleen. Kuulostan varmasti tylyltä, mutta miks sää poraat täällä neuvovia sivustoja, vaikka esim. minä olen kirjottanu apua ahmimiseen otsikolla tänne ja moni muukin on antanu niin neuvontasivuja kuin apuakin. Lue muitten jutut, siellä on vastauksia.
- Jossuvaannnn
Okei joo, ei kuulosta tylyltä koska tottahan tuo.
Ja ei mulla oo masennusta, vaan kyllä se taitaa ihan vaan BED olla :/
Kiitos vinkeistäsi...
Pääasia, että lähdet itsesi takia hakemaan apua lääkäriltä, etkä itte itteasi kanssa nurkkaan murjottamaan. Olokin paranee, kun apua alkaa tulla! Lääkäriin mars! Tai sitten itsehoito-ohjeita mm. täältä:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito/irtiahminnasta/Pages/default.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268