Miten päästä eroon ahmimisesta ja laihduttaa pois nämä
ylimääräiset 20kg? Mä en kestä katsoa itseäni peilistä ja haluan muuttua....
Voisiko joku kertoa jotain vinkkejä tai linkittää jotain neuvovia sivustoja?
Ääh...
Apua
3
175
Vastaukset 3
Ensinnäkin sää et voi itte päättää, että sulla on BED, vaan sen takia, että sulla on 20 kg ylipainoo ja tykkäät ahmia, etkä tykkää peilikuvastas. Mitään jeesus-parannusta EI ole. Jos haluat apua, niin varaa aika yleisklääkärille ja kysy siltä, että onko sulla enemmänkin masennusta kuin syömishäiriöö? Masennuksennuksessa käännyt psykiatrian erikoislääkärin puoleen ja syömishäiriössä sisätautien erikoslääkärin puoleen. Kuulostan varmasti tylyltä, mutta miks sää poraat täällä neuvovia sivustoja, vaikka esim. minä olen kirjottanu apua ahmimiseen otsikolla tänne ja moni muukin on antanu niin neuvontasivuja kuin apuakin. Lue muitten jutut, siellä on vastauksia.
- Jossuvaannnn
Okei joo, ei kuulosta tylyltä koska tottahan tuo.
Ja ei mulla oo masennusta, vaan kyllä se taitaa ihan vaan BED olla :/
Kiitos vinkeistäsi...
Pääasia, että lähdet itsesi takia hakemaan apua lääkäriltä, etkä itte itteasi kanssa nurkkaan murjottamaan. Olokin paranee, kun apua alkaa tulla! Lääkäriin mars! Tai sitten itsehoito-ohjeita mm. täältä:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito/irtiahminnasta/Pages/default.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851554
- 851332
- 1041058
- 48889
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9741Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30611Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567