Auto on 2005 ja ajettu n. 190 000km, 2.0 tdi (140hv). Käytin auton huollossa, jossa vaihdettiin öljyt ja suodattimet lisäksi tehtiin jakohihnan ja vesipumpun vaihto. Lähdettyäni korjaamolta huomasin ettei kaikki ole kuin ennen.. Alle 2500rpm ei tapahdu juuri mitään (6-vaihteella ajettaessa, nopeuden ollessa 90-120km/h ja painaessani kaasun pohjaan on kiihtyvyys lähes olematonta), yli 2500rpm:n jälkeen meno on "normaalia". Ennen huoltoa, normaalissa ohitustilanteessa en yleensä vaihtanut 6-vaihteelta pienemmälle, nyt pitää vaihtaa jopa 4-vaihteelle. Tuntuu kuin turbo ei ahtaisi yhtä alhaalta kuin ennen. Soittelin myös korjaamolle ja sanoin palaavani asiaan, kunhan taas pääsen reissusta kotiin. Jos teillä on jotain samansuuntaisia kokemuksia tai tietoa mikä mahtaa olla vialla niin ilmoitelkaahan, kiitos!
Passat 3C, alavääntö hukkui?
kutilhe
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska543573- 1622191
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2091891Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1351782Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3621211- 801185
- 2351125
- 1341051
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari53964- 74940