Hyvä kampaamo Riihimäellä?

monisävyvärjäys

Osaisiko joku suositella hyvää ja kohtuuhintaista kampaajaa Riksusta? Olen uusi riihimäkeläinen ja näin olleen siis uusi "luottokampaaja" hakusessa :)

Kiitos!

53

11086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijä.myös.90

      mun piti ihan samaa tulla kyseleen täältä. olen kyllä asunu riihimäellä jo yli kolme vuotta mutta käynyt vain kahdessa paikassa joista toinen on suljettu ja toinen muutti nimeä enkä kummastakaan tykännyt.

      olen opiskelija mutta en tykkää värjätä hiuksia kotona.

      missa olisi halvin MUTTA HYVÄ hiusten leikkuu monisävyvärjäys?

    • kokemusta on

      Kampaamo Vivid ja siellä Henna :)

      • aannnnn

        Jos haluat hyvän kampaajan,GLITZ hämeenkadulla luulen että on samaa hintaa kuin muuallakin.Tyttö tekee erinomaista jälkeä!Todella suosittelen,käsi sydämellä!


    • Bike69

      Minä tiedän!! Hannan Perskarvaamo. Magee!!

    • Itse tyytyväinen.

      Omasta mielestä Glam ja kauniit ja rohkeat on parhaan kampaamot Riihimäella. Aina hyvää palveluja ja aina on tehty loistavaa työtä.

    • ei halpakaan

      Glam hyvä ja ei kallein.

    • mullllllllllllkku

      hanna on hyvä... tosi hyvä. siinä irlannin setterin vieressä :D

      se saa hiuksesi näyttämään siltä kuin olisit itse värjännyt ja että sulla olisi juurikasvu.. ja että raidat on toisella puolella eriväriset kuin toisella puolella!

      • pitkälle mulkulle:

        Voi helkkari kun on kateellista ja pahansuopaa porukkaa.. Kun tää aloitus ilmestyi, niin ajattelin heti että jaahans .. nyt yritetään tämän ketjun kustannuksella mollata Hannaa. On niin läpinäkyvää touhua että ihan oksettaa. Valvoja teki fiksusti kun poisti edellisen mollaus-ketjun, toivottavasti häviää tämäkin jos tuo pitkä mulkku tänne vielä aivopierujaan rustailee.


      • jonnaellinoora

        en tiedä riihimäen kampaamoista paljoakaan mutta kaveri kävi tolla hannalla ja se näytti kun olis kotona värjätty.. kamalan huono kampaaja tuo hanna.


    • mannesmann44

      ottaakse kolleilta , ku on tota juurikasvuu, onnistuuks brassivahaus?

      • 7+9

        Kannattanee ensin kasvattaa ne viikset, ennenkuin puhutaan asioista, joista ei mitään tiedä.


    • paras kampaamo

      GLAM! ehdottomasti.

    • aino3

      Olen käyttänyt useamman vuoden Vivid-nimistä paikkaa Keskuskadulla. Oikein ystävällistä palvelua ja muutenkin hyvää!

    • Tyytyväinen asiakas

      Vividissä minäkin olen pukilla käynyt. Rouvalla on tapana aloittaessa kysyä,
      että miten olen kammannut tukkani. Yksi hius oikealle ja loput kolme vasemmalle.
      Joskus otan "körtit" vahtelun vuoksi. Helpottaa näet parturin työtä, kun on
      jonkinsortin hahmotelma ennen saksimista mielessä.

    • Glam 31

      Glam oli paras...kunnes paikkaan otettiin liikaa väkeä ja ilmapiiri muuttui. Puhumattakaan kuinka omistajasta kasvun myötä tuli ylimielinen ja hymy on kadonnut kokonaan :( Itse lähdin pois monen vuoden jälkeen..

      • klok1

        samat kokemukset.. sinne kun astelee sisälle niin kukaan ei tervehdi ja tuntuu muutenkin kuin työntekijöitä ärsyttäisi ottaa asiakkaita vastaan.

        harmi, tosi kiva paikka muuten mutta asiakaspalvelutaidot ovat tytöillä hakusessa!!


      • niinmetsävastaa jne.
        klok1 kirjoitti:

        samat kokemukset.. sinne kun astelee sisälle niin kukaan ei tervehdi ja tuntuu muutenkin kuin työntekijöitä ärsyttäisi ottaa asiakkaita vastaan.

        harmi, tosi kiva paikka muuten mutta asiakaspalvelutaidot ovat tytöillä hakusessa!!

        Lumo on oivaltanut, mitä on asiakaspalvelu. Hyvää, asiallista ja kohteliasta käytöstä, minkä lisäksi myös ammattitaitoista ja yksilöllistä työn jälkeä.


      • glamista

        Näin näille yrityksille käy, kun ei osata.


    • suosittelen

      Jan-Vili ja siellä Sirpa.Todella hyvää,ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua monen vuoden kokemuksella.

      • Vuosien asiakas

        Suosittelen kanssaKampaamo Jan-Vili ja siellä Sirpa.
        Monen vuoden kokemus hänen tekemistä hiusmuotoilusta ja värjäyksistä. Värit pysyneet hyvin :)


    • asiakas1

      Suosittelisin Lumoa Hämeenkadulla Itse asioin siellä ja olen ollut tyytyväinen Palveluun :)

    • Ossi 37

      Mua kiinnostais parturi, eli mikä parturi on paras tai vähintään hyvä täällä Riihimäellä? Olen hiljattain muuttanut paikkakunnalle, niin ei ole vielä kokemusta.

      • Vaki Asiakas

        Parturi-Kampaamo Kauniit ja rohkeat. Itse olen käynyt siellä ja mieheni myös. SUosittelen lämpimästi.


      • Anonyymi

        Kampaamo Paints Kauppakujalla. Värjäyksestä ei ole tietoa, mutta hemmetin hyvä hiustenleikkaaja on Susa.
        Minunkin ohuesta kuontalosta saa vahvan näköisen. SUOSITTELEN .


    • Kannatan!

      Suosittelen Hiusmesta Pinkkii ja etenkin Rosaa, erittäin hyvä tyyppi ja taitava parturi-kampaaja, eikä hinnat todellakaan ole pahoja!!

    • Niks naks

      Kävin justiin Maanantaina lumossa ja suosittelen hyvä asiakaspalvelu ja ammattitaitoiset työntekijät Suosittelen

    • itsinyourhair

      Glamissa saa maksaa pääliraidoituksesta yhdellä sävyllä saman kuin koko hiusten monisävystä. Joku ei täsmää. Ja joo tyttöjen mielen mukaan saa palvelua. Jos on paska päivä se näkyy lopputuloksessa!

      • uusioneiti

        Glitz hämeenkadulla,kirkkoa vastapäätä,Sanna tekee upeeta työtä ,hinnat ok.
        SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!


    • tintti6

      Hämeenkadulla oleva Mayday, edullinen ja nopea palvelu!

    • Blondi.rmk

      Komppaan ylempiä, Glamin palvelu kärsinyt kasvun myötä.
      Uusi löydetty, Lumosta
      Suosittelen

      • vakkari55

        Glitzissä käyn,olen aina tod.tyytyväinen,olempa saanut kehuja uusista hiuksistani yleensä!
        Kannattaa mennä!


      • glamista
        vakkari55 kirjoitti:

        Glitzissä käyn,olen aina tod.tyytyväinen,olempa saanut kehuja uusista hiuksistani yleensä!
        Kannattaa mennä!

        Glamissa kävin taas joulutukkaa värjäämässä,voin sanoa että maksoin taas turhasta! Väri ei pysy! Annoin vapaat kädet ja aina värjäävät punaiseksi,varmaan siksi että haalistuu ja nöin on tuottavin tapa saada asiakkaita kun johan tässä saa värjäyttää kohta uudestaan! Harjoittelijalle en suosittele menemään,todella huonoa palvelua hintaansa nähden,yli hinnat ja harjoittelija onku aineissa!


      • vakkarianne
        glamista kirjoitti:

        Glamissa kävin taas joulutukkaa värjäämässä,voin sanoa että maksoin taas turhasta! Väri ei pysy! Annoin vapaat kädet ja aina värjäävät punaiseksi,varmaan siksi että haalistuu ja nöin on tuottavin tapa saada asiakkaita kun johan tässä saa värjäyttää kohta uudestaan! Harjoittelijalle en suosittele menemään,todella huonoa palvelua hintaansa nähden,yli hinnat ja harjoittelija onku aineissa!

        Menkää sitten hyvät ihmiset sinne Glitziin,hämeenkadulla kirkkoa vastapäätä,ette varmasti kadu! Olen käynyt ainakun on ollut kampaajalle käyntiä.Sanna osaa,annan aina "vapaat kädet" ja joka kerta olen ollut todella tyytyväinen!


    • tyytyväinen

      Hämeenkadulla Kauneuskammari mahla on edullinen, hyvä palvelu ja osaava henkilökunta. Plussana oli että löytyy luonnonkosmetiikkaa hiuksille ja iholle. Suosittelen!

      • hair

        Itse suosittelen riihimäellä New hairstorea ja sieltä pipsaa. Todella taidokas nuori nainen ja aina olen poistunut todellatodella tyytyväisenä sieltä.


    • happy customer

      minä se suosittelen Hiusstudio Designia, siellä on nuorekasta ja osaavaa porukkaa ja kuuntelee asiakkaan toiveita ja erittäin hyvää,iloista ja reipasta asiakaspalvelua :DD paikasta löytyy myös kosmetologi palvelut samaan syssyyn, hämeenaukio 4 tais olla osote :DD scandicin vastapäätä :D

    • suosittelen.

      Se nyt vaan on niin, että kampaamoissa on tyhmää maksaa liikaa.
      Parhaat palvelut löytyy omakotitalojen kotikampaamoista.

      Siitä vaan.

      • liisantyytyväinenasiakas

        Eläkeläisnaapurini suositti minulle Parturi-Kampaamo Liisa Ahosta. jonka yhden hengen kampaamo on omakotitalossa, os. Venlanpolku 11, puh. 019 722 570. Olen ollut vuoden verran vakituinen asiakas ja erittäin tyytyväinen. Hinnat ovat edulliset.


    • Toisaalle

      Älkää menkö Västäräkin hiuspalveluun, hinta kauhistutti ja värjäyksen jälki ja raidat olivat aivan väärin. Jokaisesta toimentpiteestä laskutetaan erikseen eli mitään mikään paketti ei sisällä esim. hiustenleikkausta. Kamalaa, tukka on nyt pilalla.

    • SaHeVa

      Kävin uuden Glamin palvelutiskillä ja odottelin jonkin aikaa että olisin saanut palvelua, eipä henkilökuntaa kiinnostanut tällainen vanhempi asiakas, katselivat vain nenänvarttansa pitkin. Olipa loistavaa asiakaspalvelua , kiitos vaan empä vaivaudu toisten.

    • vanhaasiakas

      Olen vuosien varrella ollut monen riihimäkeläiskampaamon asiakkaana. Kaikki ovat olleet ammattinsa osaavia. Olen saanut ihan hyvää palvelua kaikista kampaamoista. Ehkä minua on onnistanut, mutta ei ole valitettavaa kenestäkään.

    • Kyselijä16

      Olisiko tuoreita suosituksia?

      • tätävoisuositella

        Hämeenkadulla Glitz. Monet ystäväni käyvät siellä ja tyytyväisiä ovat. Aion itsekin mennä seuraavan kerran kun kampaajaa tarviin.


    • S-bonusta

      Emotionissa Atomin kauppakeskuksessa parturi-kampaamo Kirsi Brink
      sieltä saa myös bonusta S-etukortilla .

      • sirosääri

        Suosittelen parturi-kampaamo Kirsi Brink - pääsee joskus myös ilman ajanvarausta ja myös ilta-aikoja . Lyhyet varausajat . Tekee korkealuokkaisilla Wellan väreillä .


    • Onnekasonerva

      Hämeenkatu 58, Studio 58 Tmi Minna Laiho
      jos todella haluat hyvää parturi/kampaajaa..
      Suosittelen lämmöllä.
      tv. Pitkäaikainen kävijä

      • Näkkileipä

        Onko toi se firma missä pyörii joku diskopallo siinä ikkunalla ja häikäisee sopivasti pimeällä autoilijoita.


    • Hiusmuoti

      Parturi kirsi kautto asiantunteva ja asiakasläheinen parturi joka tekee työtä sydämmellä , suosittelen .

    • Muoti

      Parturi kirsi kautto asiantunteva ja asiakasläheinen parturi joka tekee työtä sydämmellä , suosittelen .

      • Anonyymi

        Kunhan ei kukaan mene Siniseen Helmeen, fb:ssa aivan järkyttäviä väriyhdistelmiä ja yhtä mallia leikkauksia, ei tätä päivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei kukaan mene Siniseen Helmeen, fb:ssa aivan järkyttäviä väriyhdistelmiä ja yhtä mallia leikkauksia, ei tätä päivää!

        Sininen Helmi. Mainosta pukkaa.


    • Anonyymi

      Täällähän on kivijalat täynnä kampaamoja, hierontoja, kauneudenhoitoja, jne.

    • Anonyymi

      Pieni karkkikauppa tai lelukauppa.
      Parturoivat vaikka brassin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe