Hyvä kampaamo Riihimäellä?

monisävyvärjäys

Osaisiko joku suositella hyvää ja kohtuuhintaista kampaajaa Riksusta? Olen uusi riihimäkeläinen ja näin olleen siis uusi "luottokampaaja" hakusessa :)

Kiitos!

53

11086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijä.myös.90

      mun piti ihan samaa tulla kyseleen täältä. olen kyllä asunu riihimäellä jo yli kolme vuotta mutta käynyt vain kahdessa paikassa joista toinen on suljettu ja toinen muutti nimeä enkä kummastakaan tykännyt.

      olen opiskelija mutta en tykkää värjätä hiuksia kotona.

      missa olisi halvin MUTTA HYVÄ hiusten leikkuu monisävyvärjäys?

    • kokemusta on

      Kampaamo Vivid ja siellä Henna :)

      • aannnnn

        Jos haluat hyvän kampaajan,GLITZ hämeenkadulla luulen että on samaa hintaa kuin muuallakin.Tyttö tekee erinomaista jälkeä!Todella suosittelen,käsi sydämellä!


    • Bike69

      Minä tiedän!! Hannan Perskarvaamo. Magee!!

    • Itse tyytyväinen.

      Omasta mielestä Glam ja kauniit ja rohkeat on parhaan kampaamot Riihimäella. Aina hyvää palveluja ja aina on tehty loistavaa työtä.

    • ei halpakaan

      Glam hyvä ja ei kallein.

    • mullllllllllllkku

      hanna on hyvä... tosi hyvä. siinä irlannin setterin vieressä :D

      se saa hiuksesi näyttämään siltä kuin olisit itse värjännyt ja että sulla olisi juurikasvu.. ja että raidat on toisella puolella eriväriset kuin toisella puolella!

      • pitkälle mulkulle:

        Voi helkkari kun on kateellista ja pahansuopaa porukkaa.. Kun tää aloitus ilmestyi, niin ajattelin heti että jaahans .. nyt yritetään tämän ketjun kustannuksella mollata Hannaa. On niin läpinäkyvää touhua että ihan oksettaa. Valvoja teki fiksusti kun poisti edellisen mollaus-ketjun, toivottavasti häviää tämäkin jos tuo pitkä mulkku tänne vielä aivopierujaan rustailee.


      • jonnaellinoora