Muutama päivä sitten alkoi kauhea yskä joka on edennyt nopeasti siihen että kun nyt yskit niin viiltävä kipu keuhkoissa ja muutaman sekunnin päästä tuntuu painetta sydämen kohdalla. Hengittäminen sattuu välillä ja sillon ei tietäis et hengittäiskö vaiko eikö hengittäis.
Tuntuu välillä et olo on sekava, päässä humisee ja ääntä ei lähde kohta enää ollenkaan.
Aika väsy olo ja yleiskunto on kyllä romahtanu kun ei jaksa tehä mitään. Joko tässä on kiireenvilkkaa juostava lääkäriin? Ja kiitos ja autatte minua..sitä tarviin nyt kipeästi!
Keuhkoputkentulehdus(ko)
kipeänä
1
175
Vastaukset 1
- kipeänä
Osasinpa kirjoittaa tuon viimesen lauseen, tarkotin siis että: " Ja kiitos JOS autatte minua..."
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664