Kertokaa varma keino millä henki lähtee, sillä en tahdo epäonnistua ja "pelastua" tai jäädä vihanneksena makaamaan... Onko unilääkkeet riittäviä jos niitä vetää kerralla kaikki? En ole koskaan käyttänyt mitään lääkitystä tai päihteitä, enkä tiedä mistä esim. huumeita saisi että voisin ottaa yliannoksen - ja vaikka niitä jostain saisin, niin enhän osaisi pistää suoneen tai muutenkaan tietäisi miten niitä käytetään. Minä en jaksa enää elää. Rakastamani ihminen teki itsemurhan ja hänen myötään minulta katosi kaikki toivo, hän oli ainut valo elämässäni. Minulla ei ole ketään jolle puhua asiasta, sillä olen yksinäinen ja aina ollutkin. En ole enää edes nuori, joten tulevaisuudessa ei ole mitään odotettavissa. Minä en kestä ajatusta tällaisesta elämästä täysin yksin pimeydessä tämän surun ja tuskan kanssa. En tiedä miksi hän teki tekonsa ja ei ole ketään keneltä kysyä, kukaan hänen lähipiirissään ei tiedä hänen tunteneen minua. Minä en pysty edes nukkumaan enää, joten lääkkeet kai tarvisin senkin vuoksi. Määrätäänkö tähän tilaan tarpeeksi vahvaa lääkitystä, jolla henki lähtee? Mielestäni minulla on oikeus lähteä myös, sillä nyt tapahtui se mitä minä en pysty kestämään. Raamatussa luvataan että jokaiselle annetaan sen verran kuin kykenee kantamaan, mutta tätä minä en pysty kantamaan. Minä vain haluan että tämä kaikki loppuu.
Kai minullakin on oikeus
2
120
Vastaukset
- Saikkua
Sairaalaan kertomaan kyseisistä tunteista niin osataan auttaa varmasti. Eivät auta itseäsi tappamaan, mutta löytämään elämänilon uudelleen tai edes jotenkin!
Poliisia turha työllistää..- Tahdon pois
En minä halua enää elää. Ei ole mitään jäljellä. Tiedän jo että tulevaisuudessa on luvassa vain tyhjä ja yksinäinen elämä ja tätä jatkuu pahimmillaan kymmeniä vuosia. Miten sen voisi kestää? Olen jo sen ikäinen ettei lapsiakaan enää tule ja niitä ei ole, enkä minä niitä olisi koskaan kenenkään muun kanssa edes halunnut kuin vain hänen, mutta hän ei tahtonut minun kanssani. Minulla ei ole ystäviä eikä ketään jolle kertoa tapahtuneesta, olen täysin yksin tämän surun kanssa. Ei kai se ole turhaa työllistämistä, jos siististi omassa kämpässä otan yliannostuksen jotain ja jätän kirjeen jälkeeni, jossa selitän asiat? Sehän kuuluu poliisin tehtäviin kai muutenkin ja siitä heille palkka maksetaan. Eikö se olisi aika selvä tapaus, joka vain kirjataan ylös? Ei olisi mitään tutkittavaa. En minä katoaisi ja laittaisi ketään etsimään itseäni, vaan ottaisin ja lähtisin joku yö omassa kodissa. Minulla ei ole enää mitään jäljellä, ja minä en jaksa enää elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984