Vai onko niillä edes eroa? Sain eilen niin kummallisen päänsärkykohtauksen, että on pakko kysyä niiltä, jotka kärsivät migreenistä, että olisko tämä migreeniä vai jokin ponnistuspäänsärky-kohtaus? Kesken aerobick-tunnin alkoi ihan hirveä päänsärky ja jouduin poistumaan. Käyn paljon liikkumassa, jumpassa ja juoksemassa ja salilla, niin ei pitäisi olla mitään uutta. Sitten kun pääsin kotiin, otin särkylääkkeen (ibuprofeiinia), joka helpotti särkyä, mutta tilalle tuli huono olo, joka jatkui vielä tänäänkin. Pää on turta ja painava ja hartiat ovat ihan jumissa. Ruoka ei maistu ja sen huonon olon aikana vatsa meni löysälle.
Mulla oli lapsena migreeniä, nuorena kuukautisten yhteydessä ja viimeksi sain kohtauksen pari vuotta sitten. Toivottavasti se ei ala taas, jos tämä oli migreeniä... oireet ainakin täsmäävät.
Ponnistuspäänsärky vai migreeni?
karliina75
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215