Saksanpaimenkoirauros, syntynyt vuosituhannen vaihteessa, arviolta 1998-2000. Kasvattaja asunut silloin Liedossa, ilmeisesti asemanseudulla. Koira ainakin 2001 ollut nimeltään Rocky. Sellainen "tavallisen sakemannin" näköinen = kuin susikoira Roi.
Tietääkö joku kasvattajaa tai jotain koirasta? Asunut ainakin kolmessa eri kodissa.. Mistähän tämän koiran kohtalosta voisi saada lisää selvyyttä kun en tosiaan tiedä kasvattajaa tai virallista nimeä...
Etsin tietoja koirasta
14
461
Vastaukset
- kys.
Puhutko samasta henkilöstä jolla on tällä hetkellä kaukkari ja joka on tänne kirjoitellut viime aikoina? MItä asiasi koskee noin tarkalleenottaen?
- Ketjun aloittaja
Noin tarkalleen ottaen asiani ei oikeastaan kuulu sen enempää kenellekään muulle kuin kyseisestä koirasta jotain tietäville. Mistään kaukkarista en tiedä mitään.
Jos se niin oleellista todella on niin kyseinen eläin on jäänyt rakkaana muistona mieleeni ja aina välillä mietin mihin elämä sen on kuljettanut. Sen kummempi asiani ei ole. - kys.
Eikö saksanpaimenkoiraliitossa tiedetä asiasta mitään? Eli nytkö ajat takaa sitä, miksi koira on joutunut vaihtamaan kotia 3 kertaa, muttet tahdo kuitenkaan keskustella asiasta enempää täällä vaikka tänne kuitenkin kirjoitit aloituksesi?
- Ketjun aloittaja
En aja takaa sitä miksi on vaihtanut kotia useasti, tiedän sen koska viimeisen kerran kun olen koiran nähnyt vuonna 2002 se lähti tietojeni mukaan kolmanteen kotiinsa.
Olisin vain halunnut mahdollisia tietoja koirasta, kuten veikkauksia kasvattajasta tai jos vaikka joku tietäisi kyseisen koiran ja osannut kertoa onko se löytänyt pysyvän kodin, millainen elämä sillä on ollut ja onko jo siirtynyt koirien taivaaseen, se kun on ymmärtääkseni varsin todennäköistä jo.
On kyseessä täysin pyyteetön ikävä tiettyä koiraa kohden ja halu kuulla millainen elämä sillä on ollut. Miksi se on niin hankala asia?
Saksanpaimenkoiraliittoon en ole ottanut yhteyttä, ajattelin että sosiaalinen media olisi laajuudessaan hyvä vaihtoehto, minkäänlaista faftatietoa kun minulla on kyseisestä koirasta varsin vähän, kuten varmasti olet huomannut. - vinkki
Ota yhteyttä neitä Marpleen.
- Surullista :(
Olisit pitänyt koiran itse, turha itkeä jos kiertoon laitoit!
- Eka kirjoittaja
En kyllä missään vaiheessa ole sanonut että kyseinen koira olisi ollut mun. Hassua että oletatte heti niin..
Muutenhan koira ei ole elämääni voinut vaikuttaa? - poliisikoira Jami
Ko. Koirasta en tiedä, mahdoton noilla tiedoilla... Ikävä kyllä... Mutta jos yhtään auttaa niin susikoira roin sukutaulu on tämä http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=SF22315V/77&R=166.2
- aikajami
Susikoira Roi, oikeelta kutsumanimeltään "Jami", oli virkakoira poliisissa.Ja hyvä koira olikin.
- no joooooooo
No ei varmaan auta, jos koira on ollut nimeltään rocky ja vain sarjan "susikoira roi" koiran näköinen. Kannattaisko lukea aloitus ensin ja sitten hätäillä vastauksen kanssa ?
- kiinnostunut asiasta
Mitä tarkoittaa käytännössä, ettei ole lupaa näyttää kasvattajatietoa?
- pollarikoira Jami
Kasvattaja ei halua julkisesti näyttää tietojaan .mm. nimi. Pentuee, näet klikkaamalla kasvattajaa
- kiinnostunut asiasta
Ok, noin vähän arvelinkin asian olevan. Mikseihän? Entäs nämä uudet kennelnimet, joita salailijakasvattajat käyttävät, onko niistä listaa jostain löydettävissä?
- Rocky
Kyseessä ei ole nyt sama koira kun minulla oli(rocky),olin sen ainoa omistaja ja liedossa me emme käyneet koskaan.
rockyn jälkeen olin muutamia vuosia olin ilman koiraan ,keskiaasiankoiran otin en kaukaasialaista.
Koira oli hyvin tumma,oikein unelma koira,opetukset menivät perille hyvin,esim:rockyn herkkua oli makkara jos sen antoi suuhun ja koira söi makkaraa niin irti käsky oli niin tehokas että se toimi esim:10m päästä jolloin makkara lenti kaaressa suusta.
Esim:nykyinen keskiaasialainen (sara) ei syö makaaraa vaikka laittaa maahan kuonon eteen ilman lupaa,makkara voi olla vaikka päivän koskematta mutta ei ota ilman lupaa,vasta kun sanoo ota niin syö.
Vieraalta ei syö olenkaan makkaraa jos kädestä tarjoaa,tätä koiraa ei hevillä voi myrkyttää jos joku yrittäisi,siitä hyvä,vaikeampiahan se on opettaa kuin saku mutta kun on oppinut niin se on lopun iän muistissa ja toimii.
Sara on kuin kultainen noutaja päältäpäin ja näin kaupungilla monet lapset tulevat silittämään ja ihailemaan ja ihmettelevät kuinka koira voi olla noin rauhallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623