Etsin tietoja koirasta

Kaipaa vanhaa kaveri

Saksanpaimenkoirauros, syntynyt vuosituhannen vaihteessa, arviolta 1998-2000. Kasvattaja asunut silloin Liedossa, ilmeisesti asemanseudulla. Koira ainakin 2001 ollut nimeltään Rocky. Sellainen "tavallisen sakemannin" näköinen = kuin susikoira Roi.

Tietääkö joku kasvattajaa tai jotain koirasta? Asunut ainakin kolmessa eri kodissa.. Mistähän tämän koiran kohtalosta voisi saada lisää selvyyttä kun en tosiaan tiedä kasvattajaa tai virallista nimeä...

14

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kys.

      Puhutko samasta henkilöstä jolla on tällä hetkellä kaukkari ja joka on tänne kirjoitellut viime aikoina? MItä asiasi koskee noin tarkalleenottaen?

    • Ketjun aloittaja

      Noin tarkalleen ottaen asiani ei oikeastaan kuulu sen enempää kenellekään muulle kuin kyseisestä koirasta jotain tietäville. Mistään kaukkarista en tiedä mitään.
      Jos se niin oleellista todella on niin kyseinen eläin on jäänyt rakkaana muistona mieleeni ja aina välillä mietin mihin elämä sen on kuljettanut. Sen kummempi asiani ei ole.

    • kys.

      Eikö saksanpaimenkoiraliitossa tiedetä asiasta mitään? Eli nytkö ajat takaa sitä, miksi koira on joutunut vaihtamaan kotia 3 kertaa, muttet tahdo kuitenkaan keskustella asiasta enempää täällä vaikka tänne kuitenkin kirjoitit aloituksesi?

    • Ketjun aloittaja

      En aja takaa sitä miksi on vaihtanut kotia useasti, tiedän sen koska viimeisen kerran kun olen koiran nähnyt vuonna 2002 se lähti tietojeni mukaan kolmanteen kotiinsa.
      Olisin vain halunnut mahdollisia tietoja koirasta, kuten veikkauksia kasvattajasta tai jos vaikka joku tietäisi kyseisen koiran ja osannut kertoa onko se löytänyt pysyvän kodin, millainen elämä sillä on ollut ja onko jo siirtynyt koirien taivaaseen, se kun on ymmärtääkseni varsin todennäköistä jo.
      On kyseessä täysin pyyteetön ikävä tiettyä koiraa kohden ja halu kuulla millainen elämä sillä on ollut. Miksi se on niin hankala asia?
      Saksanpaimenkoiraliittoon en ole ottanut yhteyttä, ajattelin että sosiaalinen media olisi laajuudessaan hyvä vaihtoehto, minkäänlaista faftatietoa kun minulla on kyseisestä koirasta varsin vähän, kuten varmasti olet huomannut.

    • vinkki

      Ota yhteyttä neitä Marpleen.

    • Surullista :(

      Olisit pitänyt koiran itse, turha itkeä jos kiertoon laitoit!

    • Eka kirjoittaja

      En kyllä missään vaiheessa ole sanonut että kyseinen koira olisi ollut mun. Hassua että oletatte heti niin..
      Muutenhan koira ei ole elämääni voinut vaikuttaa?

    • poliisikoira Jami
      • aikajami

        Susikoira Roi, oikeelta kutsumanimeltään "Jami", oli virkakoira poliisissa.Ja hyvä koira olikin.


      • no joooooooo

        No ei varmaan auta, jos koira on ollut nimeltään rocky ja vain sarjan "susikoira roi" koiran näköinen. Kannattaisko lukea aloitus ensin ja sitten hätäillä vastauksen kanssa ?


    • kiinnostunut asiasta

      Mitä tarkoittaa käytännössä, ettei ole lupaa näyttää kasvattajatietoa?

    • pollarikoira Jami

      Kasvattaja ei halua julkisesti näyttää tietojaan .mm. nimi. Pentuee, näet klikkaamalla kasvattajaa

    • kiinnostunut asiasta

      Ok, noin vähän arvelinkin asian olevan. Mikseihän? Entäs nämä uudet kennelnimet, joita salailijakasvattajat käyttävät, onko niistä listaa jostain löydettävissä?

    • Rocky

      Kyseessä ei ole nyt sama koira kun minulla oli(rocky),olin sen ainoa omistaja ja liedossa me emme käyneet koskaan.

      rockyn jälkeen olin muutamia vuosia olin ilman koiraan ,keskiaasiankoiran otin en kaukaasialaista.

      Koira oli hyvin tumma,oikein unelma koira,opetukset menivät perille hyvin,esim:rockyn herkkua oli makkara jos sen antoi suuhun ja koira söi makkaraa niin irti käsky oli niin tehokas että se toimi esim:10m päästä jolloin makkara lenti kaaressa suusta.

      Esim:nykyinen keskiaasialainen (sara) ei syö makaaraa vaikka laittaa maahan kuonon eteen ilman lupaa,makkara voi olla vaikka päivän koskematta mutta ei ota ilman lupaa,vasta kun sanoo ota niin syö.

      Vieraalta ei syö olenkaan makkaraa jos kädestä tarjoaa,tätä koiraa ei hevillä voi myrkyttää jos joku yrittäisi,siitä hyvä,vaikeampiahan se on opettaa kuin saku mutta kun on oppinut niin se on lopun iän muistissa ja toimii.

      Sara on kuin kultainen noutaja päältäpäin ja näin kaupungilla monet lapset tulevat silittämään ja ihailemaan ja ihmettelevät kuinka koira voi olla noin rauhallinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe