Mikä helvetin oikeus teillä on savustaa kitkerillä puilanne koko ympäristö? Pidätte nuotiotultanne yön tunneille ja se savu tunkeutuu napuritalojen makkareiden ikkunasa sisätilaan.
Käsittämätöntä , että tämöiselle annetaan taajamassa lupa. Sehän on samaa kuin joku poltaisi roskia pihallaan. Grillikotiin kaasut tilalle ei puita ja savua.
Käsitämätöntä fandalismia astmaatikojen kustanuksella!
Tämmöiselle toiminnalle annetaan vielä rakennuslupa! Mikä on sen avotulen lupa?
Vastaa siihen kaupungilta Marleena Naukkarinen! Kun et vastaa puhelimeen.
Jokipellontie 4, Inkeroinen
18
925
Vastaukset
- astmaatikko1
Onko niissä ikkunoissa sulkemis mahdollisuus? Eiköhän sen tulen saa puilla tehdä. Valittajia Inkeroisissa riittää, maksajia ei.
- se sama
Eihän niitä ikkunoita voi koko kesän kiini pitää. Pitää saada raitista ilmaa!
- astmaatikko1
se sama kirjoitti:
Eihän niitä ikkunoita voi koko kesän kiini pitää. Pitää saada raitista ilmaa!
Oletko keskustellut naapurisi kanssa asiasta, vai onko tämä ensimmäinen kannanotto asiaan? Itselläni on myös astma ja en voi kesäisin pitää ikkunoita auki, kun siitepölyä tulee ikkunoista sisään joka taas aiheuttaa hengitys vaikeuksia. Ostin huoneilmastointilaitteen joka viilentää huoneilmaa ja ikkunoita pidän auki vain ja ainoastaan tuulettamisen ajan, paitsi en makuuhuoneen ikkunoita.
- "järki on rajalista"
Mitäs sanot, jos ostan vanhan setorin ja ajelen sillä yli puolen yön taajamaassa. Ehkä silloin ymärrät mistä on kyse. Mopoistakaan niistä viritetyistä ei semoinen melu lähde!
Tulen vaikka pihabileisiinne iltakaljalle sillä vehkeellä. Niitä on Pohjan-maalla olen itte sen nähnyt. - isoisän aikaan
"järki on rajalista" kirjoitti:
Mitäs sanot, jos ostan vanhan setorin ja ajelen sillä yli puolen yön taajamaassa. Ehkä silloin ymärrät mistä on kyse. Mopoistakaan niistä viritetyistä ei semoinen melu lähde!
Tulen vaikka pihabileisiinne iltakaljalle sillä vehkeellä. Niitä on Pohjan-maalla olen itte sen nähnyt.Hospodi. Ällös Zetorin nimeä turhaan lausu tai väärin kirjoita. Wanha Zetor sanoi ykskantaan, tätä tietä koko kesän, tätä...
- Rajalista
"järki on rajalista", joo tuntuu olevan.Ei ole sinne ainakaan suotu..
- Ätztsiu,köh,köh...
Olen samoilla linjoilla mielipiteesi kanssa, ja ihmettelenpä vaan, että miten ristiriitaiset voivat olla säännöt kerrostaloissa, joissa ei saa edes parvekkeella grillata avotulilla, niin sitten saakin muutaman metrin päässä alatason asuntojen parvekkeiden läheisyyteen laittaa kunnon lieskat roihuamaan miltei joka ilta kerrostalon pihalla. Huomioiden vieläpä, että savuhaitta ei jää leijailemaan vain oman kerrostalon asukkaiden harmiksi vaan savuhan tuppaa leviämään ympäriinsä, ja näin ollen savun kitkerä tuoksu kantautuu ympärilläkin olevien kerrostalojen harmiksi.
Itse en ole mikään nipottaja turhasta, mutta tässä asiassa olen kylläkin astmaatikkojen ym. savuhaitoista kärsivien puolella.
Kerrostalo on monen ihmisen yhteisöasumista, ja mielipiteeni on, että kerrostalon piha ei ole mikään kesämökkeilyalue, vaan kaikkien ja kaiken ikäisten ja kuntoisten (niiden astmaatikkojenkin ja muidenkin keuhkosairaiden) yhteinen oleskelutila penkkeineen ja keinuineen. - savukala3
Kylläpä teillä apinoilla on valittamisen aiheet, kyttääjät voisivat ampua itseään ohimoon.
T: Just tilasin koivuhalkoo 3 mottia- savukala ok.
Ihan oikein,valittajia on suomi täys, oma elämä kun on köyhää samaa pas..a täys,yritetään saada sisältöä elämään muita haukkumalla ja arvostelemalla.Siinähän on vielä sekin,että kun lopettaisi kaikki,että ei löytyisi mitään aihetta valittamiseen,sehän se myrkkyä on näille kaistapäille,aina tälläinen psykopaatti löytää valittamisen ja juoruilun aiheen,jos ei muuta niin uuden luun.Kannattaa savustaa hiljaa kituuttamalla,ettei lämpö nouse liikaa,vielä parempi jos puut olisi vähän kosteita,ei muuta kun savustamaan kala on ihmisen terveydelle A ja O.
- palais koko paskanne
savukala ok. kirjoitti:
Ihan oikein,valittajia on suomi täys, oma elämä kun on köyhää samaa pas..a täys,yritetään saada sisältöä elämään muita haukkumalla ja arvostelemalla.Siinähän on vielä sekin,että kun lopettaisi kaikki,että ei löytyisi mitään aihetta valittamiseen,sehän se myrkkyä on näille kaistapäille,aina tälläinen psykopaatti löytää valittamisen ja juoruilun aiheen,jos ei muuta niin uuden luun.Kannattaa savustaa hiljaa kituuttamalla,ettei lämpö nouse liikaa,vielä parempi jos puut olisi vähän kosteita,ei muuta kun savustamaan kala on ihmisen terveydelle A ja O.
Ja paraskin savukala ok. sanomaan mistään mitään - parempi kun et noilla räksyttyksilläsi olisi osallistunut koko ketjuun, koska katsoessasi peiliisi näet siellä juuri sellaisen jolla nimittelet täällä ko. asiasta kantansa esiin tuojia.
Tekstisi juurikin osoittaa sivistyksesi tason, joka ei häävi ole, mutta minkäs sille mahtaa, jos ei ole saanut kuin lusikalla, niin kauhalla ei voine ammentaa. - :DDDD
Ihanko oot tosissasi?
- " det samma""
palais koko paskanne kirjoitti:
Ja paraskin savukala ok. sanomaan mistään mitään - parempi kun et noilla räksyttyksilläsi olisi osallistunut koko ketjuun, koska katsoessasi peiliisi näet siellä juuri sellaisen jolla nimittelet täällä ko. asiasta kantansa esiin tuojia.
Tekstisi juurikin osoittaa sivistyksesi tason, joka ei häävi ole, mutta minkäs sille mahtaa, jos ei ole saanut kuin lusikalla, niin kauhalla ei voine ammentaa.Kumallinen maailma. Minä minulle kaikki, muista ei mitään väliä. Onko teidän pieniin lantuihinne itänyt edes pieni jyvä, että valittaja ei tee sitä piruuttaan? Hänellä on hengestä kyse, teillä muilla huvi.
Ei pidä muuttaa kerostaloon, jos ei ymärrä miten siellä tulee elää. OTTAA MUUT ASUJAT HUOMIOON! Ei täällä voi elää ,kuin elopellossa, ei sisällä tai ulkona.
Tulen polttajat, rakentajat ja mölyäjät (soittavat steroita kaiket yöt) heidän tulee asua omakotitalossa. - kyllästynyt valivali
" det samma"" kirjoitti:
Kumallinen maailma. Minä minulle kaikki, muista ei mitään väliä. Onko teidän pieniin lantuihinne itänyt edes pieni jyvä, että valittaja ei tee sitä piruuttaan? Hänellä on hengestä kyse, teillä muilla huvi.
Ei pidä muuttaa kerostaloon, jos ei ymärrä miten siellä tulee elää. OTTAA MUUT ASUJAT HUOMIOON! Ei täällä voi elää ,kuin elopellossa, ei sisällä tai ulkona.
Tulen polttajat, rakentajat ja mölyäjät (soittavat steroita kaiket yöt) heidän tulee asua omakotitalossa.Kyllä valittaja tekee sen piruuttaan, jos pitää asiasta tehdä julkinen, eikä ole valmis ensin keskustelemaan asianosaisten kanssa. Kertoo valittajan luonteesta todella paljon. Ei muuta kun valittajille menolippu siperiaan.
- tallaaja1
kyllästynyt valivali kirjoitti:
Kyllä valittaja tekee sen piruuttaan, jos pitää asiasta tehdä julkinen, eikä ole valmis ensin keskustelemaan asianosaisten kanssa. Kertoo valittajan luonteesta todella paljon. Ei muuta kun valittajille menolippu siperiaan.
kaikki ei Oo samanlaisii ku siä et ajattelee miten vois piruilla. Asukkaat haluis hengittää puhtaampaa ilmaa ei myä mitää piruilla. Siä näyt kuuluvan just siihe ihmis tyyppiin jonka kans ei edes viisaat puhu ku et näy ymmärtävän mitää. Toi Kirjotukses kertoo kaiken lähe ite sinne siperiaan. Siä se varsinain valittaja oot.
- savukala3
Aijai, kohta kun lehdet sun muut rojut tippuu nurmikolle niin mä haravoin ne hienoon kasaan ja tuikkaan tulee...kosteista lehdistä tulee parhaat savut, ei malta odottaa
- kaikkee sitä onkiin
Ootko vähän tyhmä, biojätteisiin ne lehtiroskat laitetaan nykyisin, eikä polteta, ja saastuteta ilmastoa.
- deGröna
Kyllä tuli ne roskat/jätteet lajittelee... Vielä ilmaiseksi.
- Puheenjohtajako
Voi hyvät lapset sentään tuota ajatuksen juoksun määrää. Kun kivekset on vasta laskeutuneet niin ei voi vaatia ymmärtämään, ettei kaikki halua keskustella naapuriensa kanssa vaan hoitavat asiat sellaisen virallisen tahon kanssa jolle kyseiset asiat kuuluvat, on se isännöitsijä, taloyhtiön hallitus, poliisi tai kaupungin virkamies. Kuinka monta juttua olemme saaneet lukea lehdistä, kun naapuri on ottanut hengiltä toisen? Tuollaiset surulliset tarinat eivät varmasti lisää naapurien halua mennä keskustelemaan joidenkin humupäiden kanssa. Hoitakoot asiat ne joille niiden hoitaminen kuuluu. Jos isännöitsijä ei uskalla puuttua niin kannattaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849