astma

asia kiinnostaa

onko hengenahdistus ja sydämen tykytys astma oire?

8

403

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Astmaatikkona minulla on ollut hengenahdistusta, mutta ei sydämen tykytystä.

Onko kilpirauhasarvojasi tarkistettu? Esim. kilpirauhasen liikatoiminnan oireena on mm. hengenahdistus ja sydämen tykytys http://www.kilpirauhasliitto.fi/index.php/kilpirauhassairaudet/liikatoiminta.html .

Onko sinusta otettu esim. sydänfilmiä?

Hyperventilaatiossa eli liikahengityksessä on em. oireita.

Kuvaamiasi oireita voi esiintyä monen eri sairauden yhteydessä, joten kannattaa keskustella lääkärin kanssa.

• Henna

Astmaatikkona minulla on ollut hengenahdistusta, mutta ei sydämen tykytystä.

Onko kilpirauhasarvojasi tarkistettu? Esim. kilpirauhasen liikatoiminnan oireena on mm. hengenahdistus ja sydämen tykytys http://www.kilpirauhasliitto.fi/index.php/kilpirauhassairaudet/liikatoiminta.html .

Onko sinusta otettu esim. sydänfilmiä?

Hyperventilaatiossa eli liikahengityksessä on em. oireita.

Kuvaamiasi oireita voi esiintyä monen eri sairauden yhteydessä, joten kannattaa keskustella lääkärin kanssa.

• astmakaskaskas

Minulla liittyy astman pahenemiseen sydämen tykytys. Kun keuhkot ei pelitä joutuu sydän tekemään enemmän töitä.

Mutta ilman lääkäriä ei kukaan voi sanoa yhtään mitään siitä että onko taustalla astma vai mahdollisesti joku muu sairaus. Mene siis lääkäriin!

• htkfrutejpjwahpheqgi

sydämen tykytystä ja hengenahdistusta löytyy minulta ja joskus närästää.

• pmma1

astma voi olla altistuksesta johtuvaa samoin tykytys, esimerkiksi kemikaalialtistus.

• allergista-astmaa

useat eri asiat pahentavat astmaa ja auheuttavat oireiden lisääntymistä. kuten hajuvedet, erilaiset hajut ja tupakansavu. Tulee hengenahdistusta ja yskimistä. nämä on varmaankin tyypillisiä oireita. näitä oireita saa vähenemään kun käyttää kortisoni pitoisia inhalaattoreita ja joissakin tapauksissa jopa lisäksi avaavaa suihketta. aina pitäisi olla avaava suihke mukana.

• Verkkoterkkarit

Hengenahdistus voi liittyä astmaan, mutta myös moneen muuhunkin, vaikea arvioida netin välityksellä. Jos jotain kysyttävää teillä kaikilla, kysykää täällä: ask.fm/verkkoterkkarit

• Saat vastauksia lin-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1145
    2. 67
      1035
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      823
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      716
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      686
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      624
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      508
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe