Tirkistelijä ikkunan takana?

Kuka-Mikä??!!

40

2262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsirilaxin Uhovo

Se on joku ukko, jolla on valtaisa tuulenhalakoja näkööhän ton jo sieraimien koosta. Meillä oli kersana suu ammollaan kuvatus leikkimökin ikkunas se oli kans kamalaa. Tarkkailkaa jättinenäistä ukkoa siinon ideaa.

• hjyvä veli

Mitenkä niin muille ja Kokkolassa? Missä luki, että Kokkolassa?

• Se on SalaisuuS

Ei lue missään sehän tästä kammottavasta röyhtäilijästä tekeekin niin salaisen vaan täällä sen täytynee olla, koska Kokkolassa on kummitellut aina,, glunk.

• pelottavaa on
        Se on SalaisuuS kirjoitti:

Ei lue missään sehän tästä kammottavasta röyhtäilijästä tekeekin niin salaisen vaan täällä sen täytynee olla, koska Kokkolassa on kummitellut aina,, glunk.

Harriniemen alue tulisi eristää ja julistaa salaiseksi, tekemäni emp ja kaikkea paranormaalia asioita mittaava mittarini näytti 100% kauheaa siellä

• Reijo ruotsalainen
        pelottavaa on kirjoitti:

Harriniemen alue tulisi eristää ja julistaa salaiseksi, tekemäni emp ja kaikkea paranormaalia asioita mittaava mittarini näytti 100% kauheaa siellä

Spekuloisin että huumemiehet sielläkin varmaan touhuaa satanistien kanssa jotka järjestävät kummittelu shown että nuuskijat pysyis loitolla ja saavat siitä hyvästä alennusta huumehista?

• namskisjuu

hyviä karkkeja nuo pääkallot :)

• Njet Kokkola

Missä lukee Kokkolassa ?

• Oisko Seija ?

Voisko olla Ullavan Sikalankylässä otettu otos..Sieltähän löytyy 24-H-Pullojen / purkkien panttaajia, sekä lasten tilientyhjentäjiä.

• ihmettelen suuresti
        Oisko Seija ? kirjoitti:

Voisko olla Ullavan Sikalankylässä otettu otos..Sieltähän löytyy 24-H-Pullojen / purkkien panttaajia, sekä lasten tilientyhjentäjiä.

Kyseinen kirjoittaja ei taida tietää, että Ullavassa ei ole sikalan kylää. Eikä tarkoittamasi pullojen kerääjä ole Ullavasta. Tilisikin olet tainnut itse tyhjentää.

• Kovaa kieltä

Olisiko tarvetta hakea uhkailijalta hänellä mahdollisesti olevat aseet parempaan talteen?

• Pöö olen mörkö!

• TOSIrealisti Kokkola

Yksi poliisitäti kävi tirkistelemässä viime lokakuussa. Oli kuulemma ollut siviilivaatteissa.

• Yöntimoja....

Saattavat olla niitä yöntimoja, joita huseeraa maakunnissa kurkkimassa ikkunoista. Eivät jää mokomat kiinni, koska heiltä ei jää dna.ta. Tuo kuvatus voisi myös kuulua makkarin ikkunaan yöllä lättynsä painaneelle maahiselle kukaties.

• Pöö olen mörkö!

• Meilä on

Meillä ilmestyy meidän koiran nenästä ikkunoihin, jotka alkavat 70 cm lattiasta, jälkiä jatkuvasti! Ensin se haaveilee pääsevänsä ulos ja nuohoaa niitä ikkunoita ja sitten kun se on päässyt sinne niin kohta se haluaa sisälle ja taas se pyyhkii kuonollaan niitä laseja. Jos ei sitä heti päästä sisälle tai ulos niin se tehostaa itseään haukkumalla sentinpäässä siitä lasista että kuolapisarat vaan lentää! Tätä se tekee eestaas vaikka ei sillä mitään hätää oo, kunhan vittuillesaan ramppaa, lenkille se pääsee päivittäin ja tosiaan ulos kun haluaa! Akka pesee olkkarin ikkunat varmaan 20 kertaa vuodessa että monet kuviot on ollu!

• Korsu-Eetu

Kah ihte Kålan montun rämepiruhan se siinä pällistelee sillä valakosella jättimateella on tullunna ihimisiä ikävä ja on nii näkönen voi, että :)

• pelottava bussi pohj

Kåla monttua ei tule mainita tällä palstalla, mutantti ravut siellä vie ihmisen tosta vaan jos ne haluaa

• Järkevä selitys

Oliskohan lepakko tai orava pällistellyt sisälle nähtyään jotain mielenkiintoista esim. lepakko on voinut kaikuluodata jotain ikkuna koristetta luullen sitä syötäväksi tai orava on voinut hamuta pähkinöitä kupista tai koriste käpyä ikkunasta?

• TOSIrealisti Kokkola

Tapahtui lukioaikana. Eräs mies kävi tirkistelemässä naisopiskelijoitten ikkunan takana. Eräs tyttö oli etevä. Hän nappasi valokuvan, kun äijä kurkisti ikkunasta. Menin parin päivän kuluttua miehen kotiin, nostin rinnuksista seinälle ja sanoin: "Anna perverssi olla viimeinen kerta, kun kyttäilet tyttöjä ikkunasta. Jos ei se lopu, niin seuraavan kerran väännän niskasi nurin, ymmärrätkö." Jo loppui tirkistely kerralla! Maaseudulla ei poliisia tällaisilla asioilla häiritty...

• Pöö olen mörkö!
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

Tapahtui lukioaikana. Eräs mies kävi tirkistelemässä naisopiskelijoitten ikkunan takana. Eräs tyttö oli etevä. Hän nappasi valokuvan, kun äijä kurkisti ikkunasta. Menin parin päivän kuluttua miehen kotiin, nostin rinnuksista seinälle ja sanoin: "Anna perverssi olla viimeinen kerta, kun kyttäilet tyttöjä ikkunasta. Jos ei se lopu, niin seuraavan kerran väännän niskasi nurin, ymmärrätkö." Jo loppui tirkistely kerralla! Maaseudulla ei poliisia tällaisilla asioilla häiritty...

Jaa a... ja millähän perverssillä on sun mielestäs pää 4,5cm x 4cm sillä "Jäljen koko on 4,5cm x 4cm"
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082617411419_uu.shtml
        LUE TARKEMPAA ENNEN KUIN PANIKOIT!

• Myytin*Murtaja

Voin kertoa teille, että siroteltuani perunajajauhoja peilin ja painettuani nenäni sekä huuleni pintaan sihen jäi tieteellisten mittausteni jälkeen juuri tuon hirviö uutisen kokoinen 4.5x4cm kokoinen jälki. Koko kasvoistahan ei mitenkään saa jälkeä tasaiselle pinnalle. Eikös ollutkin karmea havainto ?

• Werhot kiinni

Jaa sielläkö nkin joku huohottelija käynyt runkkailemassa jonkun ikkunan takana? No eihän siinä muutako alatte etsiin roiskeita seiniltä!

• Laki on laki

Mitä laki sanoo omankäden oikeudesta? Tälläkin palstalla tuntuu sellaisia oleva joille laki ei merkitse mitään. On vain olemassa minä,minä, minä, MIINÄ,MINÄ jne.

• Härski hartikainen

On se nyt vähän eri asia vatkata munaa toisen akkunan alla kun täällä loukata jonkun kunniaa härskeillä jutuilla ynm. sellaista mikä rikkoo lakia painetusta sanasta tai jotain joten älä yleistä noita kahta samaksi ilmiöksi sillä netti on netti ja tosimaailma on tosimaailma piste

• Ilmestyskirja Nyt

Se on ilmiselvä Jeesus mikä tohon ruutuun on ilmestyny lärviki on nurinpäin niin yläilmoista tuo on kurkkinu. Meilläki oli keväällä Kirkonmäellä samantapanen.

• Ei perseen nuolija

Ootko varma ettei ollut pitkätukkainen läski mooses joka himoitsi arnoldsin suklaa donitsia kielipitkällä!

• 12345.

Olisi kivaa ja jännää sanoa että ufomies, mutta todellisuudessa lintu on onnistunut sähläämään kuvion.

• Suurpaljastus >>>

Hölmökin tuon jo huomaa, että ikkunan kuvio on tehty itse leikatun sapluunan läpi spreijaamalla kärpäsmyrkyllä. Siellä joku nauraa partaansa tyhmille arvuuttelijoille ja plaraa hullunkiilto silmissä iltalööpin julkaisupalkkiona maksamaa kahisevaa.

• Ratkaisun Avain

Väittäisin painauman olevan kiimassa peilikuvastaan kiihoittuneen peuran tekosia. Sulkekaa silmänne ja kuvitelkaa miltä peuran turpa näyttää.

• Amity-Ville

Mä lähtisin setvimään tota mysteeriläiskää paranormaalien ilmiöiden alkulähteiltä ja ekana mieleen juolahti räyhähenki, joka koettelee asukkien hermoja. Mun mielestä tossa tönössä on jotain saatanallista uhkaa, joten luojan tähden paetkaa.

• Ajatus..

Aika metka "haamunaama":)
      Vois käydä kyl ihmisestä tai ihmistä muistuttavasta otuksesta.
      Ettei tuo olisi jonkin sortin lelupallosta/jalkapallosta lähtöisin?
      Nassikat pallotelleet lähistöllä ja yks kuti lipsahtanut pitkäksi... Nasskikat tietenkin huutamisen pelossa painelleet karkuun ja UFO-juttu on on valmis..?

• Faktatietoa

Turkistarhaajien nylkemät viattömat ketut teille kummittelevat. Tarhaajat joutuvat helvettiin, kun kiduttavat viattomia luontokappaleita.

• Sielunvaeltaja

Nuo kuvan kallon tyhjät silmämunat kauhistuttavat olen nähnyt tuollaisia demoneja elokuvissa mutta nyt aloin nähdä tuon kammotuksen painajaisissani enkä pääse niistä eroon. Joudun kait kallonkutistajalle ja minusta tulee tuon hirviön näköinen.

• Majakanvartija Harri

Se on Harrbådan neidon kalmon reinkarnaatio emmä muuta selitystä tohon keksi.

• heelsBoots

Minähän se tirkistelen ikkunantakaa nytkin , mutta näkymä ei ole mitenkään merkittävä joten en kerro teille . Voittehan katsoa itsekkin

• Muumion kosto

Kähyjä yöjuttuja teillä täällä. Tuo haudasta karannut muumio ja sillä selvä.

• Kannuksen Kovis

Tätä palstaa mää tykkäsin kans kahtua ko tuo naama on ihan eksmuijan näkönen.

• Mokomakin ällötys

Meillä oli kerran tirkistelijä makuuhuoneen ikkunassa. Se oli naapurin kuriton kakara.

• enrakastele

rakastelitteko juuri silloin

• Anonyymi

Tosirealisti?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7885
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2206
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1442
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1291
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      172
      1249
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1230
    9. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      1110
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    Aihe