haluis ostaa viattoman auton

ostan heti

Mikä se olisi ? kaikenlaisia on koitettu, mutta ei ole löytynyt vielä sellasta.
Onkohan jopokaan enää se vanha jopo.

52

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et löydä !

      Nykyautojen laatu on aika samalla tasolla. Kaikkiin tulee vikoja ja ne tulevat kalliiksi. Näin se vaan on. Ei auta vaikka pidät autostasi kuinka hyvää huolta.

      • Kokemus opettaa

        Kaikissa autoissa on vikoja, suurin vika löytyy yleensä penkin ja ratin välistä. Vikoja voi ennaltaehkäistä esimerkiksi Haynesin www.ago.fi huolto-oppaiden neuvoilla. Kun varmistaa, että oma auto on kunnossa, yllättävien täysin ennalta arvaamattomien vikojen mahdollisuus on äärimmäisen pieni merkistä riippumatta.

        Mutta jos esimerkiksi renakiden ilmanpaineita ei koskaan tarkista (onnistuu ilman haynesin ohjeitakin), saattaa niissä ajanmittaan olla liian alhainen paine, ja rengas kulua ennenaikaisesti. Näitäkin on nähty.


      • Fiatillapesää

        Fiat on ollut hyvä. Mulla Brava HGT, ajettu 490.000 ilman koneremppaa, kerran vaihdoin jakopään ja kerran iskarit ja pakarin. Muuten ei ole osia vaihdeltu, jarrutkin kuin uudet vielä. Nyt voi alkaa kenkimään kun on tuo 500.000km sisäänajo suoritettu.


      • Fiatillapesää

        Fiat on ollut hyvä. Mulla Brava HGT, ajettu 490.000 ilman koneremppaa, kerran vaihdoin jakopään ja kerran iskarit ja pakarin. Muuten ei ole osia vaihdeltu, jarrutkin kuin uudet vielä. Nyt voi alkaa kenkimään kun on tuo 500.000km sisäänajo suoritettu.

        http://tinyurl.com/wethotslippery


    • muisti toimii

      autoissa on aina ollut vikoja ja tulee olemaan. ihmisen muisti on vaan niin lyhyt.
      waarin aikoihin autot olivat yksinkertaisimpia ja ihmisillä oli paremmat valmiudet tehdä omia korjauksia ja siksi korjaaminen oli suhteessa halvempaa, mutta kyllä niitä sai sitten yhtenään rassatakkin.

    • kierrä kaukaa......

      Kun vältät "Saksalaisia", Niin vältät myös mahdollisen hermoromahduksen. Niissä tuppaa olemaan nykyään sellaisia vikoja, Joita ei edes merkkiliike, Saati maahantuoja pysty ratkaisemaan.......Ja valohoito kyseisissä liikkeissä ei ole sieltä edullisemmasta päästä.........

      Nimim. On Kokemusta........

      • mänttejä riittää

        no johan on mestarin lausahdus hanurista.
        Aasialaisia pitää välttää.


      • kierrä kaukaa....

      • aasian kurakaarat
        kierrä kaukaa.... kirjoitti:

        On myös mänttejä, Jotka ovat joko lukutaidottomia, Tai täysiä ääliöitä....

        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/pettynyt-bmw-omistaja-moukaroi-120-000-euron-auton-hajalle-ja-julkaisi-videon-netissa

        http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/09/05/vetta-valuu-golfiin-volkswagen-tutkii-vikaa/201312410/304

        Enpä ole nähnyt, Että joku olisi moukaroinut "Aasialaisen" tuhannen paskaksi.........

        no kyllä niitäkin löytyy, mutta toisaalta aasialaisen ostaja ottaa tietoisen riskin ja ottaa viat ja ongelmat pakollisina pahana.


      • 15+6

        On hieman huolestuttavaa kun Vehokaan ei saa Mersua kuntoon.
        Auto on aivan yhtä epäluotettava kuin kaikki muutkin.
        Huolto kaksaa maltaita...
        Tähti siinä keulalla parikymmentä tuatta euroa.
        Kaukana ovat W124 ajat: Auto oli jumalattoman kallis halvimmillaankin mutta sitä ei saanut rikki kuin seinään ajamalla!


      • Aasialaiset_on_ikäviä
        mänttejä riittää kirjoitti:

        no johan on mestarin lausahdus hanurista.
        Aasialaisia pitää välttää.

        Aasialaisia pitää toki yrittää välttää, jos niitä on liikkeellä, mutta ei niitä useinkaan ole tähän aikaan vuodesta, keskittyvät yleensä tuonne vuoden vaihteen kieppeille tai syksyyn.


    • Kiva ajettava silti

      Parturi joku aika sitten kertoi edellisen asiakkaan olleen VW:n huollossa töissä ja kertoneen merkistä löytyvän vikoja, joita ei pitäisi olla olemassakaan.

      Laittoi miettimään, ovatko viat täyttäneet mielen äyräitä myöten, kun lähdetään näistä kertomaan ulkopuolisille? Ei oma kokemuksenikaan vanhemmistä VW:n tuotteista kovin ruusuinen ollut. En itse ainakaan uskalla merkkiä hankkia.

      • autohanu...

        Volvo v-50 vm 2010. Kolme kertaa turvauduttu hinauspalveluun. Lisäksi korjailtu eberiä, äsken rempattiin etupyörän laakerit.
        Ostin uutena, ajettu 90 000km.

        Vaihdan merkkiä ensi vuonna.


      • onnea vaihtoon
        autohanu... kirjoitti:

        Volvo v-50 vm 2010. Kolme kertaa turvauduttu hinauspalveluun. Lisäksi korjailtu eberiä, äsken rempattiin etupyörän laakerit.
        Ostin uutena, ajettu 90 000km.

        Vaihdan merkkiä ensi vuonna.

        käyttäjällä on vaikutus auton toimintaan. Laakerit voi mennä ihan mistä autosta hyvänsä, ei autotehtaat laakereita valmista. Eberin saa rikki väärällä käytöllä.


      • KFZ-Meisterwerk
        onnea vaihtoon kirjoitti:

        käyttäjällä on vaikutus auton toimintaan. Laakerit voi mennä ihan mistä autosta hyvänsä, ei autotehtaat laakereita valmista. Eberin saa rikki väärällä käytöllä.

        Yleisin vikalähde autoissa löytyy ihan merkistä riippumatta ratin takaa.


      • gfdgfgfdgfsd
        onnea vaihtoon kirjoitti:

        käyttäjällä on vaikutus auton toimintaan. Laakerit voi mennä ihan mistä autosta hyvänsä, ei autotehtaat laakereita valmista. Eberin saa rikki väärällä käytöllä.

        Uudemmissa Volvoissa on ensiasennuslaakerit aivan luokattomat ja huolto vaihtaa järjestänsä paremmat tilalle.


    • GrandePuntoClub

      Grande Puntoni ainakin vielä (2,5 vuotta ja 66 000 km) toiminut erinomaisen luotettavasti ja huolettomasti. Lisäksi todella tyylikäs ja edullinen ostaa, varsinkin nyt näyttäisi saavan todella edullisesti käytettyjä Grandeja.
      Sisätilatkin yllättävän suuret.

      • wauh, mitkä ajot

        Missä autossa on noilla kilometreillä vikoja, autohan on parhainmillaan noilla kilometreillä. No jos ei paljoa odota, niin ei pahasti petykkään.


      • GrandePuntoClub
        wauh, mitkä ajot kirjoitti:

        Missä autossa on noilla kilometreillä vikoja, autohan on parhainmillaan noilla kilometreillä. No jos ei paljoa odota, niin ei pahasti petykkään.

        Joo, meinasinkin laittaa tuohon viestiin että täytyykin alle 3 vuotiaan/ alle 100 tkm auton toimia loistavasti. Mutta hyvin GP toimi AutoBildin 100 tkm:n kestotestissäkin ja täytyyhän vielä niillä kilometreillä toimiakin.
        Mutta olen kyllä kuullut joissakin autoissa olevan paljon vikojakin pienissäkin km- lukemissa, kuten tuossa ylhäällä erään vm.10 olevassa Volvossa, jos vain kirjoitti totta. Kaikki kirjoituksethan ei näillä keskustelupalstoilla ole aina täysin tosia.


      • vai heleveti hiivatt
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Joo, meinasinkin laittaa tuohon viestiin että täytyykin alle 3 vuotiaan/ alle 100 tkm auton toimia loistavasti. Mutta hyvin GP toimi AutoBildin 100 tkm:n kestotestissäkin ja täytyyhän vielä niillä kilometreillä toimiakin.
        Mutta olen kyllä kuullut joissakin autoissa olevan paljon vikojakin pienissäkin km- lukemissa, kuten tuossa ylhäällä erään vm.10 olevassa Volvossa, jos vain kirjoitti totta. Kaikki kirjoituksethan ei näillä keskustelupalstoilla ole aina täysin tosia.

        No todellisuudessa Fiatit ovat aina olleet ja ovat edelleen siellä vikaisimpien autojen luokassa. Muutehan niiden arvokin säilyisi paremmin. Voihan joskus saada käytettynä hyvin pidetyn ja korjatun yksilön edullisesti ja silloin pieni remppakin tuntuu kohtuuliselta, mutta hyvä kestä se ei tosiaankaan ole.


      • GrandePuntoClub
        vai heleveti hiivatt kirjoitti:

        No todellisuudessa Fiatit ovat aina olleet ja ovat edelleen siellä vikaisimpien autojen luokassa. Muutehan niiden arvokin säilyisi paremmin. Voihan joskus saada käytettynä hyvin pidetyn ja korjatun yksilön edullisesti ja silloin pieni remppakin tuntuu kohtuuliselta, mutta hyvä kestä se ei tosiaankaan ole.

        Eikä ole vikaisia Fiatit. Mulla tod huoleton ollut uudesta asti tää GP. Ajellut olen ympäri Suomea ja Norjaakin kierrellyt ja toimii kuin unelma!
        Autobildin kestotestissäkin Grande Punto sai arvosanaksi erittäin hyvä. Sen 1.3 Mjet -koneesta mainittiin osien purkamisen ja tutkimisen jälkeen että "yksi parhaita moottoreita, joita olen koskaan mitannut". Samoin Bravo 1.9 Mjet menestyi erinomaisesti saman lehden 100 tkm kestotestissä v.2010. Uudesta Cromastakaan en ole kuullut mitään huonoa ja Freemontin on kehuttu muuttuneen laadukkaamman oloiseksi verrattuna Journeyhin. Saksassakin Fiatin myynti melko hyvä vaikka tällä hetkellä mallivalikoima melko suppea ja mm. Punton malli-ikä melko korkea. Siellä Fiatin myyntisija keikkuu 10. sijan tuntumassa, suunnilleen samoissa Toyotan kanssa, välillä Toyota edellä, välillä Fiat. Tietääkseni Fiatia myydään siellä enemmän kuin Peugeotia, Citroenia, Mazdaa, Kiaa...


      • GrandePuntoClub
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Eikä ole vikaisia Fiatit. Mulla tod huoleton ollut uudesta asti tää GP. Ajellut olen ympäri Suomea ja Norjaakin kierrellyt ja toimii kuin unelma!
        Autobildin kestotestissäkin Grande Punto sai arvosanaksi erittäin hyvä. Sen 1.3 Mjet -koneesta mainittiin osien purkamisen ja tutkimisen jälkeen että "yksi parhaita moottoreita, joita olen koskaan mitannut". Samoin Bravo 1.9 Mjet menestyi erinomaisesti saman lehden 100 tkm kestotestissä v.2010. Uudesta Cromastakaan en ole kuullut mitään huonoa ja Freemontin on kehuttu muuttuneen laadukkaamman oloiseksi verrattuna Journeyhin. Saksassakin Fiatin myynti melko hyvä vaikka tällä hetkellä mallivalikoima melko suppea ja mm. Punton malli-ikä melko korkea. Siellä Fiatin myyntisija keikkuu 10. sijan tuntumassa, suunnilleen samoissa Toyotan kanssa, välillä Toyota edellä, välillä Fiat. Tietääkseni Fiatia myydään siellä enemmän kuin Peugeotia, Citroenia, Mazdaa, Kiaa...

        Ja mulla tää Grande on ihan perus 1.2 bensiinikoneella ja tosiaan hyvin pelittää sekä erinomainen käynnistyjä kovillakin pakkasilla!


      • Fiat-Fahrer
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Ja mulla tää Grande on ihan perus 1.2 bensiinikoneella ja tosiaan hyvin pelittää sekä erinomainen käynnistyjä kovillakin pakkasilla!

        Fiiujen "viat" esimerkiksi Saksassa johtuvat usein siitä, että niillä eniten ajelevat Hausfraut soittelevat ADAC:n tiepalvelun apuun, kun tuulilasin pesunesteen säiliö osoittautuu tyhjäksi.


      • Hesssuhoopo
        Fiat-Fahrer kirjoitti:

        Fiiujen "viat" esimerkiksi Saksassa johtuvat usein siitä, että niillä eniten ajelevat Hausfraut soittelevat ADAC:n tiepalvelun apuun, kun tuulilasin pesunesteen säiliö osoittautuu tyhjäksi.

        Juuri näin. useinmiten viat löytyvät penkin ja ratin välistä. Työkaveri soitti kesälomalla tiepalvelumiehen paikalle, kun ei osannut vaihtaa rengasta Bemariinsa.


      • tyyliä olla pitää
        Hesssuhoopo kirjoitti:

        Juuri näin. useinmiten viat löytyvät penkin ja ratin välistä. Työkaveri soitti kesälomalla tiepalvelumiehen paikalle, kun ei osannut vaihtaa rengasta Bemariinsa.

        Bemarimiehen ei tarvitse liata käsiään ja polviaan moisessa hommassa.
        No oikeasti voin kertoa, että nykyisissä autoissa ei yleensä ole vararenkaita ja sitä paikkamäskiä ei kannata käyttää, mutta onhan olemassa ilmainen palvelu joka hoitaa homman. Tätä ei historicautoilla ajavat tiedäkkään!


    • voi näit ressuja

      onko vielä tehty yhtään laitetta jossa on polttomoottori, sähköä, elektroniikkaa, jne. joka on ikilikkuja ilman ainuttakaan vikaa??

      Voin kertoa sulle ettei ole vieläkään.
      Ja jos sellainen rikkoutumaton auto saataisiin aikaan, ei sulla olisi siihen koskaan varaa.

    • Tällaisia viattomia autoja (tai naisia) ei ole olemassakaan. Nykyään tärkeintä on taloudellinen voitto ja sen maksimointi laadun kustannuksella. Aikoinaan mersun suunnittelemat W123 ja W124 korimallit oli ns. ylisuunniteltu eli tehty liian kestäviksi. Olihan niillä toki hintaakin siihen aikaan verrattuna itäautoihin. Markkinataloudessa tärkeintä on tuottaa paskaa mahdollisimman halvalla ja kerätä mahdollisimman suuri voitto tästä. Kärsijöinä ovat ihmiset ja työntekijät. Voittajia omistajat, joiden päätehtävä on istua kahvilla hallituksessa ja sopia omista palkkioistaan.

      • ennen oli kaikki hyv

        no mätänivät kuitenkin nuokin Mesen mallit ihan rapeasti, vaikka jotkut paikat oli tehtykin hieman paremmin ja pitää muistaa sekin, että kyseiset autot olivat huomattavan kalliita varrattuna sen aikaaseen autokantaa maassamme.
        Kyllä sitä voitto on aina haettu ja kyllä ne isotherratkin tekee yleensä paljon pidempiä päiviä kuin duunari ja kantavat vastuun kun menee perseelle ja lähtö tulee ilman irtisanomisaikaa välittömästi.


      • ynol.n68o

        Sen kun näkisi , että johtaja saa kenkään ottaessaan vastuuta . Tähän asti joka ikinen kerta syy vieritetty pienipalkkaisen orjan niskaan ja se heitetty pellolle haukkujen kera.


    • Corolla pappa

      Kokemukseni mukaan ainoastaan Toyota on sellainen. Sillä saa mielenrauhan. Merkki on maassamme käyttänyt termiä mainoksissaankin kauan joulun alla. Toyotassa riittää kun käyttää määräaikaishuolloissa ja laittaa bensaa tankkiin. Toyotalla ollaan viisaita siinäkin että on vapaaehtoinen (aiemmin pakollinen) ensihuolto totutusajon jälkeen. Siinä vaihdetaan kaukoviisaasti öljyt ja suodatin että saadaan uuden moottorin metallityöstöjämät pois, kiristetään oikeaan tiukkuuteen kaikki mutterit ja ruuvit sekä säädetään jarrut. Muissa merkeissä noin ei tehdä.

      Myös asiakaspalvelu on huippua. Luottomyyjän kanssa on kiva rupatella ja juoda kahvit sekä syödä tuoreet pullat. Ja hieno joulukortti tulee joka jouluksi, lämmittää aina mieltä ja haluaa sitoutua.

      • noloja juttuja

        toyotamyyjä koittaa tunkea tuota samaa skeidaa ihan joka paikkaan. Mennyt on se viaton aika kyseisen merkin osalta jos sitä oikeasti on ollutrkaan. Se on totta, että tojovaarit huollattavat autoaan ahkeraan ja siksi ne menee katsastuksistakin läpi hyvin kun kaikki on korjattu etukäteen. Tuo "totuutusajo" on mennyttä aikaa ja laatuautot ovat hiottu moottorin osalta jo tekovaiheessa niin hyvin ettei tarvitse tuota hiontaöljyn ja purseiden poistohuoltoa. No Japanilainen osaa tettää nuo "pikku hommat" asiakkaalla.
        "luottomyyjä" on se osaa parhaiten pitää asiakasta narussa ja vie kuin litran mittaa.
        Kauppoja tehneenä tiedän, että kilpailutus eri liikkeiden välillä kannataa rahallisesti, aina on puhuttu tuhansista euroista eri toimijoiden välillä. Tulee kalliita kaveita ja pitkopullia !luottomyyjän" kanssa.


      • Terot häslää

        Terot ne ehtii kommentoimaan joka paikkaan. Jos luotettavuutta on lyhyet huoltovälit, ruostuminen, jatkuvat takaisinkutsut, jenkkien oikeuskäsittelyt kuolemaan johtavista vakavista vioista ja ADAC tiepalveluraportin mukaan keskinkertainen perillepääsy niin siitä vaan kaupoille.


      • koettua

        Toyota on hyvä auto, jos ei aja paljon, tai pitkää matkaa. Niiden rakenteellinen vika on surkea ajettavuus, johon kyllä aikaa myöden tottuu.


    • höpö hopo

      Ja kaikesta tosta paskasta maksatkin sitten tuplahinnan....
      Ei oo ilmaisia kahveja.......

    • Ilkka--
    • mbman

      Ei nykyään ole oikeastaan huonoja autoja,Kyllä ne on vuosikymmenien kuluessa parantuneet rutkasti. Esimerkkinä voisin kertoa muiston -60 luvun alkupuolelta.
      Asuimme silloin Haminassa, Isän työkaveri oli saanut vaihdettua Ifa F9:n Ford Angliaan. Isä kysyi häneltä, että miltäs anglia vaikuttaa. Työkaveri vastasi; pirun hyvä auto, kävin Loviisassa asti eikä tarvinnut tehdä kertaakan remonttia matkalla.

    • Korjataan niitä

      yli 50,000 € PELTIKOTTEROITA mutta eine täällä kukaan vesissäsilmin itke.

    • Freude am Fahren

      Yhtä turhaa kuin noiden vikalistojen julkaisu lehdissä on kiistely täällä, missä autoissa on eniten vikoja. esimerkiksi Hesarissa innokkaasti näitä ties minkä maan katsastusinstanssin vikalistoja julkaiseva toimittaja on saksalaismerkkien maahantuojien juoksupoika. Auton omistaja vaikuttaa ratkaisevasti ajotyylillään ja auton hoidollaan siihen, kuinka paljon vikoja siinä on.

      Suomessa esimerkiksi Alfa Romeot kuuluvat katsastustilastojen mukaan kaikkein vikaherkimpiin. Kun sitten tutkitaan näitä vikoja tarkemmin, niistä paljastuu "etuakselistovikoja". Ne puolestaan ovat todellisuudessa kuluneita eturenkaita, jotka aiheuttavat hylkäyksen katsastuksessa. Miksi sitten Alfojen eturenkaat kuluvat, väärät aurauskulmatko? Todellinen syy on, että nämä 1000-2000 euron arvoiset 156:t ovat junttipoikien suosikkipirssejä, joilla poltetaan kumia kylänraitilla ja lähikaupungin liikennevaloissa. Siinä tietty renkaat kuluvat, eikä aina ole varaa ostaa uusia, kun kaikki rahat menevät bensaan ja renkaatkin maksavat enemmän kuin koko auto.

      • Autokestääelleisäry

        Kylläpä meidän maasta löytyy näitä autoasiantuntijoita. On noiden vaihtelevan tasoisten kuskien toimintaa joskus tullut seurattuakin ja monen sorttista rassaajaa kyllä löytyy, mutta kyllä niidenkin ajopelit pääsääntöisesti kasassa pysyy. Auton saa toki rikki, jos pitää kytkinpoljinta jalkatukena tai jättää huoltamatta, mutta muuten on harvinaista, että sitä saisi ajamalla rikki. Romurallikuskit ovat asia erikseen, mutta tuskinpa tilastot näiden henkilöiden autojen vioista koostuvat.
        Itselläni on ollut parikin italialaista autoa (Fiat 132 ja Alfa Romeo 156), kunnes lopetin italialaisten ostamisen ja käyttämisen 2000-luvun alussa niiden huonon laadun takia. Samoin naapurilla oli Fiat ja naapuri (naisihminen) valitti, että miksi kukaan ei varottanut häntä, ennen kuin hän meni ostamaan Fiatin (Stilo). Ei ole vielä tullut vastaan hyvää italialaista autoa, mutta ehkä niitä jossain kuitenkin on.


    • kansanmies1

      Jos haluat Viattoman auton, niin ostat luonnollisesti uuden tai uudehkon BMW:n. On meinaan hyvä auto. TAi vaihtoehtoisesti hankit audin tai Mersun. Ei halpis kansanautoja edes kannata miettiä, niitä sitä saakin korjata jatkuvasti.

      Eli Premium auto kaupoille mars mars!

      • Autokestääelleisäry

        No tässä jälleen varsinainen autoasiantuntija. Et sitte edes sääli autonetsijää, jolla voi olla rahastakin tiukkaa!
        Premium-autoissa on ainakin sellainen ero tavallisempiin (lue: halvempiin) verrattuna, että niiden huollot ja korjaukset (joita on suunnilleen saman verran, kuin muissakin merkeissä) on premium-hintaisia.


    • -eemeli-

      Minkä lie ketjun aloittaja ostanut jos ylipäätään mitään. Täysin 100%:n luotettavaa ja viatonta autoa ei vielä kylläkään olla keksittykään. Kas kun ne kuitenkin ovat ihmisten tekemiä vaikka kuinka jostain robotti-linjan kautta tulisivatkin. Yleinen tehdaskohtainen laadun valvontakin merkkaa aikas paljon. Yleisesti ottaen varmaankin edelleen ns. tavis autoista luotettavimmat tulevat aidoista Japanissa valmistetuista.

      • Autokestääelleisäry

        Monen sortin kokemusta autoista on allekirjoittaneellakin pitkältä aikaväliltä ja sanoisin, että olen erittäin paljon samaa mieltä nimimerkin -eemeli- kanssa.
        Tehdaskohtaista laadunvalvontaa on kehuttu tietenkin japanilaisten (ja nykyään korealaistenkin) tehtaiden kohdalla, mutta myös, yllättäen, erästä japanilaismerkkiä kokoavan turkkilaisen tehtaan kohdalla sekä Skoda-tehtaitten kohdalla. Ja on niitä varmaan monta muutakin. Mutta tällaisia tietoja hankkimalla saa osviittaa siitä, mistä suunnasta luotettavaa ajoneuvoa kannattaa etsiä. Ja kyllä ne katsastuksen vikatilastotkin kertovat melko paljon, ainakin kärkimerkkien mutta myös listan hännähuippujen laadusta.


    • Aito japanilainen

      taitaa lopulta olla se luotettavin vaikkei ehkä olekaan kaikkein tukevin ajotuntumaltaan laittomilla nopeuksilla ajettaessa huippumerkkejä lukuunottamatta. Normaalinopeuksilla kaikki nykyautot toimivat ongelmitta ja erot autojen välillä ovat niin pieniä ettei niillä ole juurikaan väliä. Sillä sensijaan on jotain merkitystä että auto seisoo merkkihuollossa normaalien huoltojen välillä eikä vikaa meinaa löytyä kovastakaan etsimisestä huolimatta. Kai tämäkin kuuluu eurooppalaisten liikennetoimittajien niin kovasti mainostamaan "laatuvaikutelmaan" joka ei kerro autojen todellisesta laadusta eli luotettavuudesta ja mekaanisesta kestävyydestä mitään.

    • Löytymätön

      Etkä löydä

      • kaiklletietäjillekyssä

        Luulis löytyvän kun lueskelee noita juttuja missä aina joku haukkuu toisen auton maan alle.
        Tässähän on hyvä mahdollisuus nyt kertoa se hyvä auto missä ei ole mitään moitetta.


    • paljonhyviämielipiteitä

      Eipäs löytynyt niitä provoajien ja haukkujien maailman parhaita ja viattomia, joita ei tarvii moittia yhtään. Eipä löytyny provopelleiltäkään sitä erinomaista tuotetta ehdotettavaksi.
      Jokainen ostaa sen minkä tuntee sopivan itselleen, eikä naapurin appiukolle.

    • Harvoin-tarjolla

      Pian tulee myyntiin naapurin siisti Fiat Panda. Alle 10 000 km mittarissa, vain pari vuotta vanha, kesä- ja talvikummit. Huolletu, pidetty kunnolla ammattilaisella. Sisätilaakin on vaikka kuinka. Herkku - vaikka ensi autoksi.

    • Nis_san

      Vanha P11 koppainen Primera on luja peli, varsinkin 2.0 koneella.

    • Kestäviä

      Subarut on luotettavia. Aitoja Japanissa tehtyjä japanilaisia.

    • rahoittajatauttaa

      Kaksi halpaa: Numero yksi on taksi, toinen on halpa juuri katsastettu 500-1000e kinneri merkistä riippumatta.
      Toiseksi kallein on muutaman vuoden ikäinen pikkuturbo (bensa, mieluimmin diesel) automaatilla tai manuaalilla missä mahdollisiman monta vaihdetta.
      Kallein auto on uusi ja osamaksulla ostettu merkistä riippumatta.
      Jos autolla siirtymiseen paikasta toiseen liittyy näyttämishalua unohda edellämainitut ja siirry sivuille "uudet autot" , "autorahoitus edullisesti"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe