Mikä suku suomessa rikkain romaneissa? Teen tutkimusta romanikulttuurista ja siksi kusyn ?
Vastaukset 12
- louvoo löytyy
kusyn? Niin varmaan, outo aika 20:10 tehdä tutkimuksia ja vieläpä suomi24 palstalla.
- Anonyymi00022
voihan se persurasistikin tehdä tutkimuksia,,, kirjottaa ne tulokset sitten natsien vessanseinään
- zeusss
ei ne rikoksilla ole rikkaimmat rikastuneet, hyvillä hevosilla ja autokaupoilla ja osakekaupoilla enimmäkseen..jokku on saattanu huumehilla rikastua, mutta ei ne miljonäärejä ole..
- monimiljonääri
no tietysti meiän suku.....eilenkin pistin pari hunttimiljoonaa joukkovelkakirjoihin kreikkaan
- Kiitos HERRANI
Minä olen rikas suvultani. Koko perhe on uskossa Jeesukseen Kristukseen. En vaihtaisi maalliseen mammonaan
- Anonyymi
Tiedän yhden jolla on paljon raha ja sannut sittä ravi hevosista ja hän on uskovainen.
- Anonyymi
Hänellä ei ole ulosotto velka eikä hän tee rikoksia mutta raha hänellä on juu minä uskon Jesuksen en vaihda sittä mihinkän.
- Anonyymi
En tiedä kenenkään rahoista ja rikkauksista mutta aika erikoista se oli kun telkkarissa näytettiin dokumentti " Sukunsa ensimmäinen ". Se kertoi romanipojasta joka sukunsa ensimmäisenä valmistui ammattikoulusta. Autonasentajaksi muistaakseni.Koko suvussa siis häntä ennen yksikään ei ollut kansa- tai peruskoulun jälkeen jatkanut lukuja. Mutta koti pojalla oli silti kuin kuninkaanlinna.
- Anonyymi00024
Möhis on rikkain! Möhis on kertonut omistavansa suositun turistisaaren (Gayman-saari) Etelämerellä. Ja Möhishän ei koskaan valehtele. Turistit kantavat säkkitolkulla louvvoa Gayman-saarelle.
- Anonyymi00025
Möhis onkin mainemies vailla vertaa. Onko totta, että hän seurustelee ja on jopa kihloissa Suomen rikkaimman ja kauneimman julkkiksen Johanna Tuksu Tukiaisen kanssa?
No, louvo louvon löytää - match made in heaven. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Möhis onkin mainemies vailla vertaa. Onko totta, että hän seurustelee ja on jopa kihloissa Suomen rikkaimman ja kauneimman julkkiksen Johanna Tuksu Tukiaisen kanssa?
No, louvo louvon löytää - match made in heaven.Niin monet kertovat joten saattaa hyvinkin olla totta. Olen kyllä tosi kateellinen Möhikselle. Itsekin kosiskelin Tuksua mutta eihän se meikäläisestä köyhästä - no keskituloisesta kuitenkin -jeenosta syttynyt.
Tässä kaunis Johanna:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_WqUUtpumSWDuYQYMa3SctA5QIu_CPP4nIpMnWJDaLMkb5MAUWrLok74&s
Sydämeni ihan särkyy kun ajattelen mitä menetin. Varokaa tekin Möhistä, se voi viedä teidänkin juulinne. On se vaan semmoinen hurmuri!
- Anonyymi00026
TAIGINA!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171412
- 101858
- 92744
- 57738
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123736Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett114706Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36663- 77590
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49550Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.216539