Mikä suku suomessa rikkain romaneissa? Teen tutkimusta romanikulttuurista ja siksi kusyn ?
Rikkain suku
10
2940
Vastaukset
- louvoo löytyy
kusyn? Niin varmaan, outo aika 20:10 tehdä tutkimuksia ja vieläpä suomi24 palstalla.
- Anonyymi00022UUSI
voihan se persurasistikin tehdä tutkimuksia,,, kirjottaa ne tulokset sitten natsien vessanseinään
- zeusss
ei ne rikoksilla ole rikkaimmat rikastuneet, hyvillä hevosilla ja autokaupoilla ja osakekaupoilla enimmäkseen..jokku on saattanu huumehilla rikastua, mutta ei ne miljonäärejä ole..
- monimiljonääri
no tietysti meiän suku.....eilenkin pistin pari hunttimiljoonaa joukkovelkakirjoihin kreikkaan
- Kiitos HERRANI
Minä olen rikas suvultani. Koko perhe on uskossa Jeesukseen Kristukseen. En vaihtaisi maalliseen mammonaan
- Anonyymi
Tiedän yhden jolla on paljon raha ja sannut sittä ravi hevosista ja hän on uskovainen.
- Anonyymi
Hänellä ei ole ulosotto velka eikä hän tee rikoksia mutta raha hänellä on juu minä uskon Jesuksen en vaihda sittä mihinkän.
- Anonyymi
En tiedä kenenkään rahoista ja rikkauksista mutta aika erikoista se oli kun telkkarissa näytettiin dokumentti " Sukunsa ensimmäinen ". Se kertoi romanipojasta joka sukunsa ensimmäisenä valmistui ammattikoulusta. Autonasentajaksi muistaakseni.Koko suvussa siis häntä ennen yksikään ei ollut kansa- tai peruskoulun jälkeen jatkanut lukuja. Mutta koti pojalla oli silti kuin kuninkaanlinna.
- Anonyymi00023UUSI
Lunperin ukko on aika rikas. Tänäänki tienas kynpin mui otolla aapeeseen inva vessassa.
- Anonyymi00024UUSI
Möhis on rikkain! Möhis on kertonut omistavansa suositun turistisaaren (Gayman-saari) Etelämerellä. Ja Möhishän ei koskaan valehtele. Turistit kantavat säkkitolkulla louvvoa Gayman-saarelle.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372