suihku (totta )

suihkussa

Kävelin pyyhe kädessäni kohti suihkua ja saunaa. Laitoin oven kiinni ja riisuduin. Kävin kastelemassa itseni ja menin käymään pikaisesti saunassa. Kun tulin saunasta kävelin kohti suihkuverhoa ja avasin sen. Veljeni oli alasti siellä muna pystyssä. Hän otti suihkun ja kasteli alapääni sillä. Hän sanoi "levitä jalkasi ja mee lattialle synnytys asentoon!" menin ja hän avasi suihkun ja suihkutti vettä suoraa pilluuni,klitorikselle. Se tuntui ihanalle. Veljeni tuli ja alkoi panna. Kun oli saanut tarpeekseen hän suihkutti vettä pilluuni ja sain räjähtävän orgasmin. Muistelen tätä aina ;)

15

22633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      kai sulla oli ehkäisy?

    • yök yök YÖÖK

      saatan olla vanhanaikainen ja tylsä mut aika paljon tuntuu näitä perheenjäsenien kesken tapahtuvia naimisia olevan,ja jotkut tuntuu oikeesti nauttivan?? mitä täälläkin on huomannut niin aika estottomasti ollaan jopa omille vanhemmille antamassa jos ne vaan pyytää..oikeesti!!! oksettavia tällaset tarinat!

      • MrLoveDoctor

        Mitäs oksettavaa toisiaan rakastavien sukulaisten rakkauden osoituksissa on?

        Kasvappa aikuiseksi.


    • tarinat täsmää

      ai sullekki tapahtui näin ??

      • Isosiskoni

        Olin saunassa kun sisko tuli sinne, väkisin rupes seisoo kun katto sen rintoja ja karvoja alapäässä. Rupesi hieroo ja käski työntää sisäänsä kokonaan, kyllä tuntu pimsa hyvälle ja vähän ajan päästä sain kunnon orkun kosteaan vakoon. Sellainen eka kerta.


      • MrLoveDoctor

        Sulla on hyvä sisko. Varsinkin jos ei aja karvojaan. Onnea kaikessa teille :)


    • mummu18

      vittu mitä paskaa ..

    • hirveetä panoo

      Mä työntein saunassa siskoo takaapäin,sit tuli äiti viereen kontalleen,no työntekin äitiäkin,sit mummoo ja ukkiakin ja isää,kokopehettä,spermat vaan lorisi,lauteiltä lattialle

      • MrLoveDoctor

        Idiootti.


      • Anonyymi

        Selvästi vale


    • alytöntä

      Sairasta, hyi hyi hyi. Mikä teitä ihmisiä vaivaa??

      • MrLoveDoctor

        Et voi sanoa "sairasta" ennenkuin olet itse kokeillut. Kun osapuolet ovat vapaaehtoisesti mukana niin siinä ei ole mitään väärää. Kukaan ei satuta ketään.


    • Sananvapaus

      Naurettavia nää arvostelijat: Hyi, Yök ,Jne.. ja kummiski ne lukee KAIKKI nää tarinat täällä ???! Eli siis ne ensin haluaa lukee pervoja juttuja ja sitten pikainen haukkumateksti syyllisyyden keventämiseksi....mitä tekopyhää sakkia.
      Hei nää on fantasiajuttuja cp:t, näitä on kiva lueskella pikkukännissä.

      Ja pahemmat jutut löytyy uskonnollisista teoksista, mitä on jaettu miljoonia....

      • MrLoveDoctor

        Aasi... Ei kaikki ole fantasiaa. Tämän pitäisi olla "tositarinat", mutta idiootit työntää tänne liikaa keksittyä sontaa. Insestiä tapahtuu oikeasti paljon ja monien osapuolten väleillä. On äiti poika, äiti tytär, isä tytär, isä poika, täti siskonpoika, täti siskontytär, mummi lapsenpoika, ukki lapsentyttö, mummi lapsentyttö, ukki lapsenpoika, veli veli ja sisko sisko ja muuta. Noita tapahtuu valtavasti ja joka päivä. Niistä vaan ei juurikaan puhuta, koska "yhteiskunta tuomitsee" vaikka melkein kaikki sitä tekevät. Kaikki tuomisevat yhteenääneen kuorossa vaikka eilen juuri itse tekivät sitä, vain sen takia ettei heitä itseään luettaisi ulkopuolisiksi. Itsehän en näe insestissä mitään väärää niin kauan kuin kaikki tapahtuu vapaaehtoisesti kaikkien osapuolten kesken. Varsin ihanaa itseasiassa. Olen itsekin harrastanut seksiä, pikkusiskon, serkun (tyttö), tädin (tämän kanssa vielä leikittiin, että hän olisi ollut synnytys äitini, eli sanoin häntä äidikseni samalla kun panin ja hän sanoi minua pojakseen) ja äidin kanssa. Ja parempaa ja läheisempää seksiä en ole kokenut yhdenkään tyttöystäväni kanssa.


      • MrLoveDoctor kirjoitti:

        Aasi... Ei kaikki ole fantasiaa. Tämän pitäisi olla "tositarinat", mutta idiootit työntää tänne liikaa keksittyä sontaa. Insestiä tapahtuu oikeasti paljon ja monien osapuolten väleillä. On äiti poika, äiti tytär, isä tytär, isä poika, täti siskonpoika, täti siskontytär, mummi lapsenpoika, ukki lapsentyttö, mummi lapsentyttö, ukki lapsenpoika, veli veli ja sisko sisko ja muuta. Noita tapahtuu valtavasti ja joka päivä. Niistä vaan ei juurikaan puhuta, koska "yhteiskunta tuomitsee" vaikka melkein kaikki sitä tekevät. Kaikki tuomisevat yhteenääneen kuorossa vaikka eilen juuri itse tekivät sitä, vain sen takia ettei heitä itseään luettaisi ulkopuolisiksi. Itsehän en näe insestissä mitään väärää niin kauan kuin kaikki tapahtuu vapaaehtoisesti kaikkien osapuolten kesken. Varsin ihanaa itseasiassa. Olen itsekin harrastanut seksiä, pikkusiskon, serkun (tyttö), tädin (tämän kanssa vielä leikittiin, että hän olisi ollut synnytys äitini, eli sanoin häntä äidikseni samalla kun panin ja hän sanoi minua pojakseen) ja äidin kanssa. Ja parempaa ja läheisempää seksiä en ole kokenut yhdenkään tyttöystäväni kanssa.

        Totuuden sanoja tuossa, ihmiskunta on aina nussinut läheisiään ja sukulaisiaan niistä ei vaan uskalla puhua. Joissain maissa tuo on sallittua jolloin siitä puhuminen on normalimpaa.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe