Muutin kuhmoon eläkepäiviä viettämään ,on mukava mökki mutta kun tuon kaverin pitää olla mies, siis olen yli 60v mies,mutta näin etelän miehenä en tunne häpeää asustella ja rakastella miehen kanssa !
Jos on miehiä miten löydän teidät, mielellään vanhempia miehiä
Muutin Kainuuseen eläkepäiviä viettämään ,on mukava mökki
14
492
Vastaukset
- omistusvaihdos
Eikös tuo ollut jo tuossa otettu ulos eli menetit kaikki rahasi ja sinne ei ole menemistä kun ei ole enää sinun omistuksessa, vaan pankin.
- Jorma Heikkinen
Olisit tuonut homokaverisi etelästä tullessasi. Täällä ei homot juhli eikä miehet puikkaroe toesijaan. Teällä ei miehet vaihda luonnollista yhteyttä luonnonvastaiseen vaan yhtyvät saonailtana naeseen.
- vastaisi nyt kunnon
Pohjosen mies sinä on jotain rehellistä sitä minä kaipaan entisenä kuhmolaisena olisi se mukava kahdestaan viettä luppo aikaa mökillä ja järvellä !
- eikö ole
vastaisi nyt kunnon kirjoitti:
Pohjosen mies sinä on jotain rehellistä sitä minä kaipaan entisenä kuhmolaisena olisi se mukava kahdestaan viettä luppo aikaa mökillä ja järvellä !
Eikö ole kunnon yksinäistä ,miestä joka kaipaisi miehekästä miestä ????
- riittääkö
eikö ole kirjoitti:
Eikö ole kunnon yksinäistä ,miestä joka kaipaisi miehekästä miestä ????
21/5
- Toinen etelästä
Kuinka iso on?
- iso on ja pelaa
12,7 cm eli viisi tuumaa on parrulla pituutta.
- en hetero enää
iso on ja pelaa kirjoitti:
12,7 cm eli viisi tuumaa on parrulla pituutta.
Muuta suomussalmelle, siellä on lisää tätä porukaa ja silleen !!
- C andle P alaa
en hetero enää kirjoitti:
Muuta suomussalmelle, siellä on lisää tätä porukaa ja silleen !!
löytyy ihn tasolle kansankynttilä saakka.
- Etsivää löytää
C andle P alaa kirjoitti:
löytyy ihn tasolle kansankynttilä saakka.
Lueppa Ajanviete palstaa,riimiryhmän ketjussa Pyhäntä nimimerkki.Onnea teille!
- ihme paikka kuhmo
Etsivää löytää kirjoitti:
Lueppa Ajanviete palstaa,riimiryhmän ketjussa Pyhäntä nimimerkki.Onnea teille!
Miten kuhmo on vilkkaampi tässä asiassa
- pappabi
niin täällähän heteroja liikaa on
- papparainen3
niin onko täällä ketään kunnon rohkeeta äijää
- huh huh
papparainen3 kirjoitti:
niin onko täällä ketään kunnon rohkeeta äijää
löyty hirvimies etelästä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823