Sali

isuliini

Onkos iseillä tällaista kokemusta:
Aloitin kuntosalin pari vuotta sitten. 30v. Olin sitä ennen laiskanpullee aviomies, jolle ei olis tullu pelailu muiden naisten kanssa ollenkan mieleen. Elikkä ihana rehellinen ja uskollinen! Nytten olen aikas paljon erinäköinen(paremman) ku pari vuotta sitten.
Treenaaminen on vissiin muuttanut omaa hormooni toimintaa, kun nytten tekee mieli seksiä lähes koko ajan. Vaimoo ei seksi oikeen kiinnosta ollenkaan. Elikkä nytten tekee vierasta ihan sattanasti mieli!
Oon eroakin jo pohdiskellut, kun ei halut kohtaa vaimon kanssa. Vaikeaa se oliskin, kun on pari pientä muksua ja talo ja sen laina maksettavana.
Mitä hemmettiä nyt pitäis tehä? Auttaisko jos lopettaisin salin ja olisin taas pullasorsa? En kyllä tahtois lopettaa, kun se on ihan kivaa. Saahan paremmalla kuosilla kanssa naisilta enemmän flirttiäkin ;)
Vai pitääkö lähteä ihan pokkana vieraisiin, tai huoriin?
Tututtaa kun vaimo määräilee, eikä edes pilua saa!!!

55

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäjät pyh

      Sellaiset "miehet", jotka vieraissa käy, ei ole miehiä ollenkaan.

      Ole hellä vaimollesi, kehu ja halaa, ja hoida lapset hyvin. Pidä huolta siisteydestäsi- ja pian vaimosikin haluaa sinua!

      • isuliini

        Olen hellä vaimolle,kehun ja halaan. Hoidan lapset hyvin. Käyn töissä, maksan lainanlyhennykset. Teen miestenhommat kotona ja suuren osan "naisten" hommista! Olen siisti ja komea kaikin puolin. Silti on seksikerrat kiven alla!


      • mek
        isuliini kirjoitti:

        Olen hellä vaimolle,kehun ja halaan. Hoidan lapset hyvin. Käyn töissä, maksan lainanlyhennykset. Teen miestenhommat kotona ja suuren osan "naisten" hommista! Olen siisti ja komea kaikin puolin. Silti on seksikerrat kiven alla!

        Sanoppa naisellesi että tämä perheelämä ei meillä toimi ja teet sekvöksi mitöä ha´luat ja jos ei toiminta muutu niin sitten vakipanoa hommaamaan ja vapaita naisia on vaikka kuinka paljon tai sitten vakiituneitakin on joilla sekshommat tökkiin. Ehdota vaimollesi että sekisä pitäsi olla saikka 4 kertaa viikossa ja vaimolle riittää kerta niin silloin sopiva määrä on 1-3 kertaa viikossa ja on se kumma juttu ettei nasiet ymmärää seksin merkitystä parisuhteesen. Toinen tapa on että lopeta ne naisten töiden teko kotona ja jos tulee sanomista niin kerrot miksi et enää tee ja ension se siksihomma kuntoon ja sitten muut hommat. Itse jo yli 20v saman naisen kanssa ja aikoinaan kerrottiin mitä parisuhteelta halautaan ja 2-5 kertaa vikkossa on hyvä määrä ja lomilla vaikka joka päivä kerran tai pari niin hyvä tulee.


      • Puhukaa toisillenne
        isuliini kirjoitti:

        Olen hellä vaimolle,kehun ja halaan. Hoidan lapset hyvin. Käyn töissä, maksan lainanlyhennykset. Teen miestenhommat kotona ja suuren osan "naisten" hommista! Olen siisti ja komea kaikin puolin. Silti on seksikerrat kiven alla!

        Voisiko se sitten olla jotain taitamattomuutta sängyssä, jos vaimoa ei kehuista, hellyydestä ja halailusta huolimatta kiinnosta?
        Yksi vaihtoehto on, että vaimollasi ei ole ehkäisy kunnossa?
        Jos vaimosi imettää vielä, niin hormonitoiminta voi hänellä olla samassa jamassa kuin mummolla ja joudut vaan odottelemaan, että lapsi on tissistä vieroitettu?
        Sanot olevasi siisti, mutta onko hygienia ja etenkin suuhygienia kunnossa? Milloin kävit viimeeksi hammaslääkärissä? Tupakoitko? Syötkö runsaasti sipulia/valkosipulia?
        Eiköhän tuokin selibaattijuttu keskustelemalla vaimosi kanssa selviä.


      • ...
        mek kirjoitti:

        Sanoppa naisellesi että tämä perheelämä ei meillä toimi ja teet sekvöksi mitöä ha´luat ja jos ei toiminta muutu niin sitten vakipanoa hommaamaan ja vapaita naisia on vaikka kuinka paljon tai sitten vakiituneitakin on joilla sekshommat tökkiin. Ehdota vaimollesi että sekisä pitäsi olla saikka 4 kertaa viikossa ja vaimolle riittää kerta niin silloin sopiva määrä on 1-3 kertaa viikossa ja on se kumma juttu ettei nasiet ymmärää seksin merkitystä parisuhteesen. Toinen tapa on että lopeta ne naisten töiden teko kotona ja jos tulee sanomista niin kerrot miksi et enää tee ja ension se siksihomma kuntoon ja sitten muut hommat. Itse jo yli 20v saman naisen kanssa ja aikoinaan kerrottiin mitä parisuhteelta halautaan ja 2-5 kertaa vikkossa on hyvä määrä ja lomilla vaikka joka päivä kerran tai pari niin hyvä tulee.

        Voihan se olla, parahin mek, että tämän avaajan vaimo on juuri sellainen vakiintunut, joka miettii mistä saisi vakipanon, kun seksihommat kotona tökkii. Niin että onko tuo nyt hyvä neuvo pikkulapsiperheessä?


      • isuliini
        ... kirjoitti:

        Voihan se olla, parahin mek, että tämän avaajan vaimo on juuri sellainen vakiintunut, joka miettii mistä saisi vakipanon, kun seksihommat kotona tökkii. Niin että onko tuo nyt hyvä neuvo pikkulapsiperheessä?

        Sillon harvoin kun sexiä on niin se on ihan ok, hieman tylsää perus jyystöä. Vaimo ei innostu mistään leikeistä lelusta yms...
        Kotona hoitaa lapsia.
        Munpuolesta sais pitää vakipanoa tai jotain, jos siitä tulee onnellisemmaksi.
        On sanonut et ei halua muita, tiedä sitä sitten.


      • isuliini
        Puhukaa toisillenne kirjoitti:

        Voisiko se sitten olla jotain taitamattomuutta sängyssä, jos vaimoa ei kehuista, hellyydestä ja halailusta huolimatta kiinnosta?
        Yksi vaihtoehto on, että vaimollasi ei ole ehkäisy kunnossa?
        Jos vaimosi imettää vielä, niin hormonitoiminta voi hänellä olla samassa jamassa kuin mummolla ja joudut vaan odottelemaan, että lapsi on tissistä vieroitettu?
        Sanot olevasi siisti, mutta onko hygienia ja etenkin suuhygienia kunnossa? Milloin kävit viimeeksi hammaslääkärissä? Tupakoitko? Syötkö runsaasti sipulia/valkosipulia?
        Eiköhän tuokin selibaattijuttu keskustelemalla vaimosi kanssa selviä.

        Ei imetä, viimisestä aikaa yli 2v.
        Hormooneista en tiiä.
        Suu kunnossa. En oo spurgu, et kyllä hygienia on ihan kunnossa. En tupakoi. En syö sipulia.


      • ...
        isuliini kirjoitti:

        Sillon harvoin kun sexiä on niin se on ihan ok, hieman tylsää perus jyystöä. Vaimo ei innostu mistään leikeistä lelusta yms...
        Kotona hoitaa lapsia.
        Munpuolesta sais pitää vakipanoa tai jotain, jos siitä tulee onnellisemmaksi.
        On sanonut et ei halua muita, tiedä sitä sitten.

        Kun olet nyt ehdotellut vaimollesi kimppakivaa ja vakipanon hankkimista, niin ymmärräthän, että vaimosi ajattelee suhteenne vetävän tällähetkellä viimeisiä henkosiaan. Hän ajattelee, että vaikka kehut ja halit ja hellit, ajatuksesi on aivan jossain muualla ja perusjyystö ei pitkään tyydytä kumpaakaan. Hän vetkuttelee eroa, koska toivoo vielä lapsillanne ehjää kotia.


      • isuliini
        ... kirjoitti:

        Kun olet nyt ehdotellut vaimollesi kimppakivaa ja vakipanon hankkimista, niin ymmärräthän, että vaimosi ajattelee suhteenne vetävän tällähetkellä viimeisiä henkosiaan. Hän ajattelee, että vaikka kehut ja halit ja hellit, ajatuksesi on aivan jossain muualla ja perusjyystö ei pitkään tyydytä kumpaakaan. Hän vetkuttelee eroa, koska toivoo vielä lapsillanne ehjää kotia.

        Jep jep. I doubt it. Oon milestäni aika hyvin kärryillä vaimoni aatoksista. Samaa en kyllä uskalla hänen empatiastaan sanoa. Et ei hänen puolelta oo mitään ero aikeita huomattavissa...
        Mutta en itsekkään eroa toivo, koska muksuista tahtoisin kasvattaa normi "mallikelpoiset" kansalaiset. Et niillä olis molemmat vanhemmat! Itellä on vanhemmat yhessä, vaimolla eronneet.


      • Munalukko4u
        isuliini kirjoitti:

        Ei imetä, viimisestä aikaa yli 2v.
        Hormooneista en tiiä.
        Suu kunnossa. En oo spurgu, et kyllä hygienia on ihan kunnossa. En tupakoi. En syö sipulia.

        Eli ehkäisy ei ole kunnossa? Vaimosi ei halua lisää lapsia, mutta on liian laiska mennäkseen gynekologille.


      • isuliini
        Munalukko4u kirjoitti:

        Eli ehkäisy ei ole kunnossa? Vaimosi ei halua lisää lapsia, mutta on liian laiska mennäkseen gynekologille.

        Kumia käytetty. Kumpikaan ei halu lisää lapsia. Menossa gynelle kohta. Saas nähdä auttaako kierukka asiaan...?


      • isuliini
        isuliini kirjoitti:

        Kumia käytetty. Kumpikaan ei halu lisää lapsia. Menossa gynelle kohta. Saas nähdä auttaako kierukka asiaan...?

        "Ja" varmoina päivinä paljaalla. Oli muksujen saanti muutenkin hankalaa vaimolla, niin yllätys raskauskin on aikahyvin poissuljettu.


      • Kerropa toiveesi
        isuliini kirjoitti:

        Sillon harvoin kun sexiä on niin se on ihan ok, hieman tylsää perus jyystöä. Vaimo ei innostu mistään leikeistä lelusta yms...
        Kotona hoitaa lapsia.
        Munpuolesta sais pitää vakipanoa tai jotain, jos siitä tulee onnellisemmaksi.
        On sanonut et ei halua muita, tiedä sitä sitten.

        Kerropa isuliini, minllaista seksiä odotat saavasi.
        Mistä leikkejä pitää olla.


      • mek
        ... kirjoitti:

        Voihan se olla, parahin mek, että tämän avaajan vaimo on juuri sellainen vakiintunut, joka miettii mistä saisi vakipanon, kun seksihommat kotona tökkii. Niin että onko tuo nyt hyvä neuvo pikkulapsiperheessä?

        Ei miehelle rritä kerran kuussa vaan 2-5 kertaa viikossa niin pysyy se parisuhde kunnossa ja muutkin siihen liittyvät asiat toimii ja minkä takia tämä nainen on parisuhteessa jos ei halua kaikkia osa-alueita hoitaa mitä siihen kuuluu ja se siitä.


    • puutteessa pian 10 v

      Hitto mua oksettaa "pettäjät pyh" kaltaiset totuudentorvet. Ei taida olla hajuakaan haluttomuudesta parisuhteessa. Sellaisesta haluttomuudetsa jonka syyt ovat ihan haluttomassa puoliskossa itsessään. Ei aina tarvi olla alkoholisti peräkammarinpoika jos ei muija anna pillua.... tervetuloa 200 luvulle...

      • Hyvähän..

        se haluttomuus on laittaa yksin toisen puolison harteille, kun itselläsi ei ole kiinnostusta tehdä asian eteen mitään. Jokapäiväisellä hellyydellä ja läheisyydellä pääsee jo todella pitkälle. Haluttomuuttakin kokeneena naisena tiedän, että kun on pidempään jo ollut ilman/vähemmällä seksillä, ei se enää kiinnostakaan. Ja kynnys seksiin nousee todella korkeaksi, eikä aloitetta tule tehtyä, vaikka kuinka kovasti tekisi mieli. Varsinkaan jos puoliso on muutenkin etäinen eikä koskettamista tai läheisyyttä ole suhteessa muutenkaan yhtään. Kun läheisyys on luontaista, on aloitteen tekeminenkin helpompaa.


      • Pettäjät pyh

        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että naisena lopetin sen takia antamasta miehelle, kun mies oli jatkuvasti niin ilkeä, sanoi pahasti, loukkasi, mitätöi. Kaikki mitä tein, oli väärin tehty. Siitä huolimatta mies sai aluksi seksiä aina halutessaan. Eikä mies muuten ollenkaan ymmärtänyt sitä, että oli ilkeä. Hän vain "kasvatti" minua.

        Sitten rupesi tökkimään pahasti. Katson, että minulla on oikeus päättää siitä, kuka työntyy ruumiini sisälle. Ei niin, että 5 minuuttia ennen yhdyntää aletaan sanoa helliä sanoja, vaan niitä pitää kuulla aamusta asti ja jos on piruilua niin sitten ei seksiä ollenkaan.

        Uskon, että seksittömyys avioliitossa johtuu 99%:sesti miesten kyvyttömyydestä olla helliä. Nainen pitää ottaa kaikella tavalla huomioon aamusta asti, naista pitää ymmärtää, tukea ja kannustaa. Sillä tavalla naisessa syttyy rakkaus miestä kohtaan ja rakkaalle ihmiselle toki voi antaa vaikka itseä ei nyt ihan hirveästi haluttaisikaan sillä hetkellä. Mutta jos toista ei rakasta, niin seksistä tulee hyvin, hyvin vastenmielistä.

        Mutta tätä asiaa 99% miehistä ei ymmärrä, valitettavasti.


      • isuliini
        Pettäjät pyh kirjoitti:

        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että naisena lopetin sen takia antamasta miehelle, kun mies oli jatkuvasti niin ilkeä, sanoi pahasti, loukkasi, mitätöi. Kaikki mitä tein, oli väärin tehty. Siitä huolimatta mies sai aluksi seksiä aina halutessaan. Eikä mies muuten ollenkaan ymmärtänyt sitä, että oli ilkeä. Hän vain "kasvatti" minua.

        Sitten rupesi tökkimään pahasti. Katson, että minulla on oikeus päättää siitä, kuka työntyy ruumiini sisälle. Ei niin, että 5 minuuttia ennen yhdyntää aletaan sanoa helliä sanoja, vaan niitä pitää kuulla aamusta asti ja jos on piruilua niin sitten ei seksiä ollenkaan.

        Uskon, että seksittömyys avioliitossa johtuu 99%:sesti miesten kyvyttömyydestä olla helliä. Nainen pitää ottaa kaikella tavalla huomioon aamusta asti, naista pitää ymmärtää, tukea ja kannustaa. Sillä tavalla naisessa syttyy rakkaus miestä kohtaan ja rakkaalle ihmiselle toki voi antaa vaikka itseä ei nyt ihan hirveästi haluttaisikaan sillä hetkellä. Mutta jos toista ei rakasta, niin seksistä tulee hyvin, hyvin vastenmielistä.

        Mutta tätä asiaa 99% miehistä ei ymmärrä, valitettavasti.

        En oo ite oo ilkee. Aikas kiltti isukki oon. Ikävä jos kohdalle on sattunu sellanen mulk u. Meitä on joka lähtöön täällä maapallolla.
        Meillä on asiat toisinpäin, välillä tuntuu että kaikki mitä itse teen on väärin tehty. Ja tosiaan teen, enkä vaan pyörittele sormiani!

        En tosiaan naisista oikeen tiiä, mutta kyllä se on ihan oikeesti aikas helvt tärkee asia miehelle, että saa pilua! Olkoonkin vaikka aivot jalkojen välissä. Niin se vaan nyt sattuu olemaan!! Polla sekoo ja ahdistaa jos ei saa!


      • Munalukko4u
        Hyvähän.. kirjoitti:

        se haluttomuus on laittaa yksin toisen puolison harteille, kun itselläsi ei ole kiinnostusta tehdä asian eteen mitään. Jokapäiväisellä hellyydellä ja läheisyydellä pääsee jo todella pitkälle. Haluttomuuttakin kokeneena naisena tiedän, että kun on pidempään jo ollut ilman/vähemmällä seksillä, ei se enää kiinnostakaan. Ja kynnys seksiin nousee todella korkeaksi, eikä aloitetta tule tehtyä, vaikka kuinka kovasti tekisi mieli. Varsinkaan jos puoliso on muutenkin etäinen eikä koskettamista tai läheisyyttä ole suhteessa muutenkaan yhtään. Kun läheisyys on luontaista, on aloitteen tekeminenkin helpompaa.

        Joo saman olen kokenut (naisena). Kun seksiä on usein, sitä haluaa vain enemmän, mutta pitkä kuiva kausi vie halut ihan kokonaan.


      • isuliini
        Munalukko4u kirjoitti:

        Joo saman olen kokenut (naisena). Kun seksiä on usein, sitä haluaa vain enemmän, mutta pitkä kuiva kausi vie halut ihan kokonaan.

        Kuinkakohan pitkä on kuivakausi ollu?
        Monsuunisateita odotellessa... ;)


      • Munalukko4u
        isuliini kirjoitti:

        Kuinkakohan pitkä on kuivakausi ollu?
        Monsuunisateita odotellessa... ;)

        Puol vuotta, mutta ei siitä mitään monsuunia seurannut, vaan kuurosade vaan. :D


      • isuliini
        Munalukko4u kirjoitti:

        Puol vuotta, mutta ei siitä mitään monsuunia seurannut, vaan kuurosade vaan. :D

        Jep jep täälä on vissiin Atacaman kuivuusastetta, mikäli muutamia pisaroita ei oteta huomioon ;)


      • samoja huolia oli

        puutteessa pian 10v.hyvin kirjoitit ...terve tuloa 200 luvulle.Kertonee millä luvulla elätte,Nyt on 2000 luku.
        Mun omakohtainen kokemus on että pyrit keskustelemaan daamisi kanssa mikä mättää.Ja myös sen faktan että hänen pesän antaminen sulle on liian harvinaista herkkua.
        Ja duuni minkä salilla olet tehnyt,on osa ajattelua hänen edukseen sinun puolelta.
        Ja tosimies ei loputtomasti vonkaa persettä vaan niitä naisia on jotka sitä kirkuen pyytää on paljon.
        Seksi suhteessa on kuin nukkuminen tai syöminen,aivan yhtä tärkeää.
        Turha on vaimon valittaa jos käyt vieraissa tarpeita tyydyttämässä.
        Ensin kuitenkin keskustele vaimosi kanssa...älä ole liian itsekäs.


    • isuliini

      En tiedä sitten, kuinka paljon sitä hellyyttä ja kehuja sitten pitäisi olla. Kuten sanoin aikaisemmin: "Olen hellä vaimolle,kehun ja halaan." Joka päivä koetan tehdä juuri näin. Halaukset ja suukottelutkin ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Eventually onhan se pilun saaminen mielessä, mutta koetan käyttäytyä niin että se on vain yleistä hellyyttelyä.
      Välillä koetan hieman myös ""ronskimmin"" tehdä aloitteen, niin harvoin sekään onnistuu.
      Että aika montaa laista temppua on jo tullu keksittyä toisen miellyttämiseksi.

      • Minkä ikäiset..

        lapset teillä on? Onko raskauksista ja imetyksistä vielä kulunut juurikaan aikaa? Hormonit vaikuttaa itselläni ainakin raskauden ja imetyksen aikana tosi paljon, eikä silloin ole kiinnostanut seksi lähes ollenkaan. Myös vauva/lapsi yhteisessä makuuhuoneessa on vienyt kiinnostusta pois. Kun nuorimmaisen imetyksestä oli kulunut muutama kuukausi ja lapsi nukkui toiseessa huoneessa, oli kuin kroppa olisi herännyt uudelleen eloon ja mieskin kiinnosti yhtäkkiä kuin alkuaikoina. Mitä mieltä vaimosi on uudesta saliharrastuksestasi ja erinäköisestä kropastasi? Itseäni ei mitkään lihaskimput kiinnosta ollenkaan, ennemminkin etoo.


    • isuliini

      Pari lasta. Jälkimmäisenkin syntymästä on jo pari vuotta. Kauan nukkuneet jo omassa huoneessa.
      Kyllä vaimo on pitänyt, että jotain teen. Itekin on kehunu ulkonäköä. Mutta silti...
      Ei parissa vuodessa miksikään Kareliiniksi päästä, eikä se ole tavotteenikaan.

      • ei pettämistä

        Oletteko puhuneet asiasta? Oletko sanonut tai kysynyt asiasta vaimoltasi? Joku syy siihen on ettei vaimosi innostu seksistä. Onko vaimollasi itsetunto-ongelmia,masennusta tms?
        Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja parisuhteen eteen pitää tehdä molempien työtä. Jos vaimoasi ei kiinnosta asialle mitään tehdä niin itse ainakin eroaisin ennemmin kuin eläisin seksittömässä liitossa.
        Tai sitten sanot vaimollesi suoraan että mitäs mieltä sitten olisi jos kävisit välillä "toisen naisen herkulla"..?


      • isuliini
        ei pettämistä kirjoitti:

        Oletteko puhuneet asiasta? Oletko sanonut tai kysynyt asiasta vaimoltasi? Joku syy siihen on ettei vaimosi innostu seksistä. Onko vaimollasi itsetunto-ongelmia,masennusta tms?
        Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja parisuhteen eteen pitää tehdä molempien työtä. Jos vaimoasi ei kiinnosta asialle mitään tehdä niin itse ainakin eroaisin ennemmin kuin eläisin seksittömässä liitossa.
        Tai sitten sanot vaimollesi suoraan että mitäs mieltä sitten olisi jos kävisit välillä "toisen naisen herkulla"..?

        No kai se on hieman epävarma ulkonäöstään parin synnytyksen jälkeen. On pikemminkin laihtunut kun lihonnut. Mutta kyllä kelpais varmaan monelle miehelle. Oon kyllä häntä kehunut, mutta...
        Oon joskus ehdottanut et voisko joku säätö esim toisen pariskunnan kanssa kiinnostaa, mutta ei oo ollu innostunut.
        Että noi luvalliset "toisen naisen herkulla" käynnit on hieman kiven alla.


    • voisi toimia
    • En liioittele

      Opettele poju hommat, niin kyllä se muijja alkaa vaatia munaa niin paljon että kohta sinä olet se petetty!

      Netissä liioitellaan kaikkea. Miksi?

      • isuliini

        Aikanaan seksi oli hyvää, sitä oli tarpeeksi ja "leikittiin". Molemmat tykkäs siitä. Niin ollaan oltu yhdessä yli 10v.
        Niin ainakin vaimo moneen otteeseen aikanaa kehui sextailuja hyväks, tiedä sitä sitten.
        Silloin joskus pidin pettäjiä ihan rupusakkina, enkä voinut ollenkaan ymmärtää moista! "Muuttuvat laulut vuosien mennen".
        Olisi se kyllä ihan hullua erota pelkän seksin takia. sexi on vaan sexii. Oikea elämä on ihan muuta.
        Sen pienen hetken , ku mälli on lentäny pystyy jotenkin järkevästi ajattelemaan. Mutta se hetki kestää tosi lyhyen aikaa.
        Kuten jo aikasemmin sanoin niin vaimolla sais mun puolesta olla ihan omat herratuttavat, jos se tekis vaan hänet onnelliseksi!
        Samanlaisen oikeuden tahtoisin myös itselleni.


    • ulkopuolisen silmin

      Sinulle siis sopisi se, että vaimosi kävisi vieraissa ja sinä itse kävisit vieraissa? En ihan ymmärrä. Minulle tulee mieleen, että miksi ylipäänsä olette yhdessä? Eikö ihmiset ylipäänsä siksi ole yhdessä, että harrastetaan seksiä sen oman kullan kanssa.

      Pitäisiköhän teidän mennä jonnekin parisuhdeterapiaan?

      Itselle tulee sellainen tunne, että seksi on vain yksi ongelmakohta teidän liitossanne ja ongelmat ovat jossain paljon syvemmällä?

      • Samaa mieltä

        Ei kuulosta sellaisen miehen puheelta, joka rakastaa vaimoaan. Taitaa ongelma olla ennemminkin rakkauden puute kuin seksin.


      • isuliini

        Yhdessä ollaan kun on yhteiset lapset ja vähäinen omaisuus.
        Lapset on maailmassa ittelle ainakin kaikkein tärkeimmät!
        Nii i, rakkaus mitä se on? Välitän kyllä vaimostani ja tahdon että hänelläkin on hyvä olla. Mutta tietenkään mitään ihastumis rakkautta ei oo ollu vuosiin. Sehän tunnetusti kestää parhaimmillakin vain muutaman vuoden.
        Nii tota terapiaa oon ittekkin miettiny...


      • Ihastumistahan..
        isuliini kirjoitti:

        Yhdessä ollaan kun on yhteiset lapset ja vähäinen omaisuus.
        Lapset on maailmassa ittelle ainakin kaikkein tärkeimmät!
        Nii i, rakkaus mitä se on? Välitän kyllä vaimostani ja tahdon että hänelläkin on hyvä olla. Mutta tietenkään mitään ihastumis rakkautta ei oo ollu vuosiin. Sehän tunnetusti kestää parhaimmillakin vain muutaman vuoden.
        Nii tota terapiaa oon ittekkin miettiny...

        se alkuaikojen huuma onkin, sitten vasta ensimmäisten vuosien jälkeen arjen koittaessa se syventyy oikeaksi rakkaudeksi, joka kestää. Harmi, että perustitte perheen puolison kanssa ilman rakkautta, ei ihme että suhde on huonolla mallilla. Eikä ole ihme, ettei vaimoa seksi kiinnosta, jos ei rakkautta ole.

        Rakkaudeton avioliittoko on paras malli lapsillesi, jotka ovat sinulle tärkeimmät?


      • isuliini
        Ihastumistahan.. kirjoitti:

        se alkuaikojen huuma onkin, sitten vasta ensimmäisten vuosien jälkeen arjen koittaessa se syventyy oikeaksi rakkaudeksi, joka kestää. Harmi, että perustitte perheen puolison kanssa ilman rakkautta, ei ihme että suhde on huonolla mallilla. Eikä ole ihme, ettei vaimoa seksi kiinnosta, jos ei rakkautta ole.

        Rakkaudeton avioliittoko on paras malli lapsillesi, jotka ovat sinulle tärkeimmät?

        Niin no en mä tota rakkaudettomuuttakaan ihan täysin alekirjota. Kyllä meillä muuten ihan ok menee, mut toi pirullinen elämänalue,sexi ei tyydytä mun tarpeita!


      • Viola.
        isuliini kirjoitti:

        Niin no en mä tota rakkaudettomuuttakaan ihan täysin alekirjota. Kyllä meillä muuten ihan ok menee, mut toi pirullinen elämänalue,sexi ei tyydytä mun tarpeita!

        Nainen vaistoaa aidon rakkaudettomuuden ja hyväksynnän puutteen.
        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että seksi luistaa hienosti, kun naisella on kaikki hyvin tunnepuolella. Miehen aito huomaavaisuus ja välittäminen tuntuu kiihoittavana hehkuna vatsanpohjassa. Sellainen miehekäs asenne saa naisen kihelmöimään odotuksesta.
        Esileikki saa olla hienovaraista, jopa koko päivä jatkuvaa intohimoa ilman kosketusta . Teennäinen, pelkälle panolle hakeutuminen on naisen näkökulmasta todella latteaa turn off.

        Menkää parisuhdeterapiaan, yrittäkää saada yhteiset kemiat taas toimimaan.


      • otan osaa....
        Viola. kirjoitti:

        Nainen vaistoaa aidon rakkaudettomuuden ja hyväksynnän puutteen.
        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että seksi luistaa hienosti, kun naisella on kaikki hyvin tunnepuolella. Miehen aito huomaavaisuus ja välittäminen tuntuu kiihoittavana hehkuna vatsanpohjassa. Sellainen miehekäs asenne saa naisen kihelmöimään odotuksesta.
        Esileikki saa olla hienovaraista, jopa koko päivä jatkuvaa intohimoa ilman kosketusta . Teennäinen, pelkälle panolle hakeutuminen on naisen näkökulmasta todella latteaa turn off.

        Menkää parisuhdeterapiaan, yrittäkää saada yhteiset kemiat taas toimimaan.

        "Uskon, että seksittömyys avioliitossa johtuu 99%:sesti miesten kyvyttömyydestä olla helliä."

        Voi jeesus,siinä on taas kunnon muijan mielipide joka ei pysty näkemään omissa toimissa mitään vikaa.
        Mikähän tutkimus tukee tuota 99 prosenttia,mitä ovat ne yhden prosentin tapaukset...

        Kirjoitus on hyvä esimerkki miksi naisten ei pitäisi tänne tulla aukomaan päätään.


      • Viola.
        otan osaa.... kirjoitti:

        "Uskon, että seksittömyys avioliitossa johtuu 99%:sesti miesten kyvyttömyydestä olla helliä."

        Voi jeesus,siinä on taas kunnon muijan mielipide joka ei pysty näkemään omissa toimissa mitään vikaa.
        Mikähän tutkimus tukee tuota 99 prosenttia,mitä ovat ne yhden prosentin tapaukset...

        Kirjoitus on hyvä esimerkki miksi naisten ei pitäisi tänne tulla aukomaan päätään.

        En minä noin ole sanonut. Kohdistit viestisi väärään kohtaan ketjua.
        Noin sanottiin tuolla ylempänä, vastauksesi kuuluu sinne.

        Tarkkana siellä!


      • otan osaa....
        Viola. kirjoitti:

        En minä noin ole sanonut. Kohdistit viestisi väärään kohtaan ketjua.
        Noin sanottiin tuolla ylempänä, vastauksesi kuuluu sinne.

        Tarkkana siellä!

        No olenko sanonut saaatana että olet sanonut?
        Tässä hyvä esimerkki miksi muijien ei pitäisi tunkea isien palstalle,joka on vain miehille.
        Voi jumalauta.


      • isuliini
        Viola. kirjoitti:

        Nainen vaistoaa aidon rakkaudettomuuden ja hyväksynnän puutteen.
        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että seksi luistaa hienosti, kun naisella on kaikki hyvin tunnepuolella. Miehen aito huomaavaisuus ja välittäminen tuntuu kiihoittavana hehkuna vatsanpohjassa. Sellainen miehekäs asenne saa naisen kihelmöimään odotuksesta.
        Esileikki saa olla hienovaraista, jopa koko päivä jatkuvaa intohimoa ilman kosketusta . Teennäinen, pelkälle panolle hakeutuminen on naisen näkökulmasta todella latteaa turn off.

        Menkää parisuhdeterapiaan, yrittäkää saada yhteiset kemiat taas toimimaan.

        Jep jep. Niin kyllä se koville otta , kun joutuu itse tekemään kaikkenmaailman kujeet, että saisi toisen kiinnostumaan. Ei kauhean innostavaa koettaa olla huomaavainen ja ihana, jos toiselta ei saa oikeen kunnon vastakaikua.
        Kyllä meilläkin on aikanaan ollut tuollainen Violan kuvaama positiivinen vaihe parisuhteessa, meinaan vielä sen ihastumisenkin jälkeen. Aika pitkään kestikin.


      • isuliini
        isuliini kirjoitti:

        Jep jep. Niin kyllä se koville otta , kun joutuu itse tekemään kaikkenmaailman kujeet, että saisi toisen kiinnostumaan. Ei kauhean innostavaa koettaa olla huomaavainen ja ihana, jos toiselta ei saa oikeen kunnon vastakaikua.
        Kyllä meilläkin on aikanaan ollut tuollainen Violan kuvaama positiivinen vaihe parisuhteessa, meinaan vielä sen ihastumisenkin jälkeen. Aika pitkään kestikin.

        Nää viestit tuntuu menevän ihan väärään kohtaan. Eli ei sen kommentin alle, mihin on vastaamassa.?


      • Puumainen rakenne
        isuliini kirjoitti:

        Nää viestit tuntuu menevän ihan väärään kohtaan. Eli ei sen kommentin alle, mihin on vastaamassa.?

        Ne menee ihan oikeaan paikkaan, jos klikkaat sen viestin "vastaa-nappulaa", johon haluat vastata. Se on sitten lukijan hölmöyttä, jollei osaa katsoa, minne viesti on tarkoitettu. :)


    • Isä ja aviomies

      "Nainen vaistoaa aidon rakkaudettomuuden ja hyväksynnän puutteen.
      Omasta kokemuksestani voin sanoa, että seksi luistaa hienosti, kun naisella on kaikki hyvin tunnepuolella. Miehen aito huomaavaisuus ja välittäminen tuntuu kiihoittavana hehkuna vatsanpohjassa. Sellainen miehekäs asenne saa naisen kihelmöimään odotuksesta.
      "


      VMP!!!

      Jos on suhteessa vääränlaisen ihmisen kanssa niin turha muuuttaa itseään tai toista. On vitun tyhmää ajatella 6 päivää viikossa "esileikkinä" että arvon rouva 7 päivänä jaksaa vääntäytyä ja "antaa" miehelleen seksiä, kuin se olisi joku perkeleen ehtyvä luonnonvara. Kuinka moni nainen tuntee piston sydämmessään jos kysyn, että moniko on järjestänyt miehensä kanssa yhteistä aikaa, heittäytynyt, PYYTÄNYT seksiä tai muuta arjesta poikkeavaa...niinpä... Kyllä se on PARisuhde ja molemmilta odotetaan siihen hiileen puhaltamista. Jos vain isäntä joutuu ritarillisesti yksin hönkimään niin kyllä se on tytöt semmoinen juttu että ei iloisesti pääty se satu...

      Kokeilkaapa huviksenne tarpeisiinne vastaava kumppania. Kyllä löytyy naisiakin joille seksi maistuu useammin kuin kerran kuukaudessa.... ihan tosi....

      • Siinä huomaa..

        että et ole sattunut huomaamaan, että mies ja nainen on täysin erilaisia. Naiselle ihan oikeasti siihen vireeseen pääsemiseen tarvitaan muutakin kuin vain ajatus, että nyt harrastetaan seksiä. Jos ei halu seksiin lähde sieltä pään sisältä niin ei siellä alapäässäkään tunnu mitään. Miehellehän riittää se, että nainen on paikalla.

        Jos itsellesi riittää se, että nainen levittää jalkansa ja "antaa" niin siitä vain. Oikea seksi vaatii yhteyden kumppaneiden välillä ja molemminpuolista halua.


      • c..

        Isä ja aviomies erittäin hieno kirjoitus!

        Ei lisättävää.


      • Justjooniin
        Siinä huomaa.. kirjoitti:

        että et ole sattunut huomaamaan, että mies ja nainen on täysin erilaisia. Naiselle ihan oikeasti siihen vireeseen pääsemiseen tarvitaan muutakin kuin vain ajatus, että nyt harrastetaan seksiä. Jos ei halu seksiin lähde sieltä pään sisältä niin ei siellä alapäässäkään tunnu mitään. Miehellehän riittää se, että nainen on paikalla.

        Jos itsellesi riittää se, että nainen levittää jalkansa ja "antaa" niin siitä vain. Oikea seksi vaatii yhteyden kumppaneiden välillä ja molemminpuolista halua.

        Voi että, mua kyllä kiihottaa kun mieheni sanoo että nyt housut pois ja tuohon pöydälle, täältä pesee.. Seksi seksinä ja rakkaus on sitten se loppuaika suhteesta. Muutama orkku viikossa niin kyllä hymyilyttää molemmilla eikä ole ollut tarvis käydä aidan takana. Avioliitossa 6 vuotta, 2 lasta. Toki arjessa tulee kränää siitä ja tuosta mutta silti, haluan melaa sännöllisesti ja näyttää sopivan miehelleni hyvin. Mistä ikiaikaisista oppikirjoista tulee ajatus, että nainen tarvitsee sitä hellyyttä ja tunnetta jotenkin enemmän kuin mies?


      • Miehesikö..
        Justjooniin kirjoitti:

        Voi että, mua kyllä kiihottaa kun mieheni sanoo että nyt housut pois ja tuohon pöydälle, täältä pesee.. Seksi seksinä ja rakkaus on sitten se loppuaika suhteesta. Muutama orkku viikossa niin kyllä hymyilyttää molemmilla eikä ole ollut tarvis käydä aidan takana. Avioliitossa 6 vuotta, 2 lasta. Toki arjessa tulee kränää siitä ja tuosta mutta silti, haluan melaa sännöllisesti ja näyttää sopivan miehelleni hyvin. Mistä ikiaikaisista oppikirjoista tulee ajatus, että nainen tarvitsee sitä hellyyttä ja tunnetta jotenkin enemmän kuin mies?

        ei sitten arjessa mitenkään huomioi sinua, ei halaa tai tule lähelle, ettekä vietä yhteistä aikaa koskaan? Siitähän se kaikki lähtee, kun arki rullaa niin muukin sujuu. Jos mies käy kotona syömässä, nukkumassa ja istumassa tietokoneella ja muun ajan viettää kavereilla ja harrastuksissa niin ei siinä lempi leisku.


    • Isä ja aviomies

      Siinä huomaa että et ole sattunut huomaamaan, että mies ja nainen on täysin erilaisia. Naiselle ihan oikeasti siihen vireeseen pääsemiseen tarvitaan muutakin kuin vain ajatus, että nyt harrastetaan seksiä.

      VMP x 2!!!

      1.
      Äläs ala tyttö yleistämään! Ehkä sinulle vireeseen pääseminen on jotain kuvaamaasi ja ehkä sinä olet mieheis kanssa täysin erilaisia. Tiedän varsin hyvin itse minkälaisen naaran kanssa minä asun, mitä hän haluaa, mitä itse haluan ja mikä meillä toimii. Samat ei toimi kaikilla, se on varma. Joku voi kiihottua ainoastaan siitä, että mies antaa sovitusti vähän piiskaa enne panemista, yllätyitkö tyttö, avaa silmät... Ei tämä oikea elämä ole mikään prinsessasatu naisten Cosmosta, eikä runkku-uni, missä kaikki tapahtuu samalla kaavalla joka osoitteessa...


      2.
      Miehelle riittäää se että on paikalla.

      Et oo tosissas...:D Olen pahoillani ettet ole vielä kohdannut todellista miestä...
      Tsemppiä etsintään....:D


      3. Opettele lukemaan, ylempänä tekstissäni oli metafora. Jäljempänä vankka toteamus siitä, että kannattaa kokeilla saman tasoisella libidolla varustettua kumppania... Toisaalta lauseesi ainakin osin todistaa sen, että miehet ja naiset on erilaisia. Et ymmärtänyt yhtään mitä kirjoitin... Anteeksi testosteroninen luoksepääsemätön ulosantini...

      4. "Seksi" ei vaadi paljon persettäkään.... Rakastelu vaatii fyysisen yhteyden lisäksi myös laajaa henkistä kanavointia. Itse mieluusti rakastelen, seksiä oli joskus mopoikäisenä...

      Edelleen peräänkuulutan sitä, että PUHUKAA siitä mitä haluatte ja mitä ette halua tai mitä puuttuu. Se on vaikeaa, siksi sitä tehdään niin harvoin, tiedän kokemuksesta. Se kuitenkin kantaa hedelmää pitkällä aikavälillä. Turha on sitä omaa Pekkaansa moittia huonoksi rakastajaksi jos ei koskaan saa suutaan auki ja kerrottua että olis kiva jos voisin joskus kokeilla jotain rajumpaa tai mitä nyt vain, vaikka suuseksiä jos se on teidän "uusi juttu".

      Nainenkin voi nähdä vaivaa suhteen eteen, varata ravintolasta pöydän ja hotellista huoneen, lapsille lastenvahdin(sen hyvän ettei isän tarvitse murehtia).
      En kylläkään ihmettele jos talouden pyöritäminen on pelkästään naisen harteilla, tällöin miehen on aika ryhdistäytyä, tietysti....
      Mutta ei me 2000 luvun miehet enää olla mitään metallipajassa soturinmiekkaa takovia hikisiä gladiaattoreita. Paitsi jos joku ihana nainen sitä vaikka minulta kotona pyytää, ilomielin olen muksujen nukkuessa sit se gladiaattorikin jos niin halutaan... Siinä nääs on se jutun juju, puolin ja toisin...;D

    • Älä petä

      Älä mene vieraisiin. Älä petä vaimoasi. Usko minua, tulee paljon rikkinäisiä ihmisiä. Joka suhteessa on kuivia kausia. Jaksa odottaa. Menkää vaikka parisuhdeterapiaan. Tehkää kaikkenne, jotta saatte suhteenne toimimaan. Teillä ei ole alkoholiongelmaa eikä väkivaltaa, joten vakavaa ongelmaa ei ole. Ehkä sinulla on joku ikäkriisi, mutta selviät siitä. Jos vain tahdot. Mutta älä koskaan mene vieraisiin. Mieti, miltä se saa aikaiseksi.
      Juttele vaimosi kanssa avoimesti. Kerro ajatuksesi. Parisuhde toimii, kun on rehellinen, uskollinen ja avoin. Oletko sinä sitä?

      • mek

        Itse olen ollut jo yli 20 v saman naisen kanssa ja ei ole vieläkään ollut kuivia kausia ja seksiä 2-5 kertaa viikossa ja kun parisuhteessa ollaan niin pitää osata ottaa huomioon toisen tarpeet ja tehdä kompromissejä niin hyvä tulee.


      • Jauhat paskaa
        mek kirjoitti:

        Itse olen ollut jo yli 20 v saman naisen kanssa ja ei ole vieläkään ollut kuivia kausia ja seksiä 2-5 kertaa viikossa ja kun parisuhteessa ollaan niin pitää osata ottaa huomioon toisen tarpeet ja tehdä kompromissejä niin hyvä tulee.

        Joopa joo...


      • mek
        Jauhat paskaa kirjoitti:

        Joopa joo...

        Sitä ei naiset ymmärrä että kun tarpeeksi pihtaa on entinen nainen. Itse ainakin olen parisuhteessa säännöllisen seksin takia ja kaikki muu on plussaa ja se siitä.


    • totuusSeksistä

      Mene vieraisiin !

      Älä kuuuntele näitä jeesustelijoita. Kun kerran käy ja tajuaa miten ihanaa se on, niin tajua sen vasta sitten.

      Älä tietenkään kerro muijallesi mitään, sen ei tarvii tietää eikä se tajua miten sä kärsit. Ei se VOI tuntea miltä susta tuntuu. Ja tämä on sun ainutkertainen elämäsi, toki voit tuhlata sen olemalla lammas jos haluat.

      Itellä muija pihtasi ja muija meni vieraisiin. Oli lapsetkin. Ero jo monta vuotta sitten.

      Enää en sääli, ja jos tilaisuus tulee saada todella kaunista ja vaikka elässä olsi seurustelutilaisuus päällä......ehkä se megaloukkaus mua kohtana on tehnyt musta eläimen ja EN HALUA muuttua tästä.

      Mutta toisita ei kannata loukata ja kertoa jutuista yhtään mitään. Luulet vielä että olette yhtä ja muuta pain kertomaa skeidaa ?

      Kävihän se Ruotsin kunkkukin, kävihän se Kaarlekin vieraissa ja maksullisissa. Haluttiin vaan painaa maton alle totuus. Onko sulla sen vähemmän oikeuksia käydä vieraissa varsinkin kun muija pihtaa ?

    • Ei muuta

      Haet vain tekosyytä pettämiselle.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe